Godt å høre at andre også ser noe, føler meg litt smågalJeg føler jeg ser _noe_, men vanskelig å si håper babystreken kommer ordentlig!
Nå angrer jeg på at jeg ikke har kjøpt tidligtester fra babyplan for å si det sånn!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høre at andre også ser noe, føler meg litt smågalJeg føler jeg ser _noe_, men vanskelig å si håper babystreken kommer ordentlig!
Jaja det gjør jeg! Veldig spent på den neste du tar!Mener du det? Altså nå må jeg kanskje ta en ny i morgen!
En blir litt smågal av testingGodt å høre at andre også ser noe, føler meg litt smågal
Nå angrer jeg på at jeg ikke har kjøpt tidligtester fra babyplan for å si det sånn!
Syns jeg kan skimte noeMelder meg inn litt sent da vi eeegentlig ikke prøver aktivt, men «traff» eggløsningen ganske godt.
Nittitre - 30 år - B1 - PP? - 8/11? - 21/11
Skal være 9 dpo i dag derfor EL kom når den skulle og har selvsagt begynt å teste. Noen som ser noe på disse? De tre øverste er fra i dag tidlig, mens den nederst er noen timer etterpå. Føler selv at jeg kan skimte noe på de øverste, men kan godt være at det bare en ønsketenking.
Kjedelig. Jeg var sikker på at jeg fikk mensen i går, på cd 20. Men i dag var det ingen tegn til den. Håpte det samme skulle gjelde deg, men ser du har skrevet lenger nede at det har økt på. Heier på deg neste PP. Følte vi to var litt samme sted, like gamle, ny mann siden forrige barn, begge jobber i barnehage og om jeg ikke husker feil så bor ikke dere sammen helt enda heller. Så har liksom lagt merke til brukernavnet dittJeg kan settes på TR. Skjønner egentlig ikke helt hva som skjedde nå, syklus på 22 dager er kort selv for meg...
Ja det gjør detHehe ja! Det går unna her inne!
Har nettopp testet (igjen) og de har steget! Nesten dobling fra kl 07 og murrer noe så inni hampen nå!
Håper dere treffer/traff!!! Blir spennende å se g testene etterhvert
Takk Har lagt merke til deg og, håper det går veien for deg denne prøveperioden, og hvis ikke satser jeg på å følge deg videre. Litt godt å se andre som er i samme aldersgruppe som seg selv ;-)Kjedelig. Jeg var sikker på at jeg fikk mensen i går, på cd 20. Men i dag var det ingen tegn til den. Håpte det samme skulle gjelde deg, men ser du har skrevet lenger nede at det har økt på. Heier på deg neste PP. Følte vi to var litt samme sted, like gamle, ny mann siden forrige barn, begge jobber i barnehage og om jeg ikke husker feil så bor ikke dere sammen helt enda heller. Så har liksom lagt merke til brukernavnet ditt
Fullt forståelig7 dpo, skal hjem og teste med tidligtestene som kom i postkassa
Fikk høre i dag at en kollega er gravid, og mest av alt blir jeg såå glad på kollega sine vegne, men det kjennes litt sårt også
Olé!!! Se den du!! Så flott!Woho!!
Ja det skal det, det har jeg bestemtJa det gjør det
Nå slipper egget snart, det MÅ det
Tusen takk Kjøpte g-test da Husbonden og jeg var på storhandel i dag
Hahaha herregud, ser for meg damer som sitter på do og lage sånn spindelvev mellom hendene med utfloden sin .Jaaaa det gjør vi!!! Hihi er ikke så lett å skille alltid! Men 10 cm, wow! Det vil jeg si er eksepsjonelt ja!!
Hahaha jeg dauer, nå fikk jeg det bildet i hodet også Noget spesielle ting vi driver og diskuterer her inne ja...Hahaha herregud, ser for meg damer som sitter på do og lage sånn spindelvev mellom hendene med utfloden sin .
Heier på eggetJa det skal det, det har jeg bestemt
Oooh spennende!! Hvilket merke kjøpte du?
Ja, vi er jo liksom blitt veldig gamle i denne sammenheng mem jeg føler meg som en 25-åring endaTakk Har lagt merke til deg og, håper det går veien for deg denne prøveperioden, og hvis ikke satser jeg på å følge deg videre. Litt godt å se andre som er i samme aldersgruppe som seg selv ;-)
Hihihi taakkHeier på egget
De hadde to pk. Valmed på Europris til 50 kr så de ble med hjem Har brukt dem en gang før og synes de var greie.
Nå har jeg skikkelig murring i magen altså, kjennes ut som mensenmurring
Jeg ser også streken, men kjenner følelsen, det er derfor jeg sløste bort en idag, 6dpo liksomVis vedlegget 419823Vis vedlegget 419824
Første test tatt, 7 dpo.. og jeg ser jo strek, men vet at disse er kjent for skyggestrek så jeg velger å holde håpet litt «lowkey»