❤️ IKM uke 47 ❤️

Melder meg inn litt sent da vi eeegentlig ikke prøver aktivt, men «traff» eggløsningen ganske godt.

Nittitre - 30 år - B1 - PP? - 8/11? - 21/11

Skal være 9 dpo i dag derfor EL kom når den skulle og har selvsagt begynt å teste. Noen som ser noe på disse? De tre øverste er fra i dag tidlig, mens den nederst er noen timer etterpå. Føler selv at jeg kan skimte noe på de øverste, men kan godt være at det bare en ønsketenking.
Syns jeg kan skimte noe ;)

Jeg kan settes på TR. Skjønner egentlig ikke helt hva som skjedde nå, syklus på 22 dager er kort selv for meg...
Kjedelig. Jeg var sikker på at jeg fikk mensen i går, på cd 20. Men i dag var det ingen tegn til den. Håpte det samme skulle gjelde deg, men ser du har skrevet lenger nede at det har økt på. Heier på deg neste PP. Følte vi to var litt samme sted, like gamle, ny mann siden forrige barn, begge jobber i barnehage og om jeg ikke husker feil så bor ikke dere sammen helt enda heller. Så har liksom lagt merke til brukernavnet ditt :rolleyes: :nailbiting: :Heartred

Jeg blir latterlig påvirket av forhøyet temp. Vært på lunsj hos søsteren min, og ble akutt sliten. Temp da jeg kom hjem var 37,92 :bag:

Hehe ja! Det går unna her inne! ☺️

Har nettopp testet (igjen) og de har steget! Nesten dobling fra kl 07 og murrer noe så inni hampen nå! :woot: ❤️

Håper dere treffer/traff!!! Blir spennende å se g testene etterhvert :love017
Ja det gjør det :hilarious:
Nå slipper egget snart, det MÅ det:love017

Tusen takk:Heartred Kjøpte g-test da Husbonden og jeg var på storhandel i dag:woot:

Woho!!

Vedlegg

• Screenshot_20231117-160533~3.png
    Screenshot_20231117-160533~3.png
    58,1 KB · Visninger: 105
Kjedelig. Jeg var sikker på at jeg fikk mensen i går, på cd 20. Men i dag var det ingen tegn til den. Håpte det samme skulle gjelde deg, men ser du har skrevet lenger nede at det har økt på. Heier på deg neste PP. Følte vi to var litt samme sted, like gamle, ny mann siden forrige barn, begge jobber i barnehage og om jeg ikke husker feil så bor ikke dere sammen helt enda heller. Så har liksom lagt merke til brukernavnet ditt :rolleyes: :nailbiting: :Heartred
Takk ❤️ Har lagt merke til deg og, håper det går veien for deg denne prøveperioden, og hvis ikke satser jeg på å følge deg videre. Litt godt å se andre som er i samme aldersgruppe som seg selv ;-)

Hahaha herregud, ser for meg damer som sitter på do og lage sånn spindelvev mellom hendene med utfloden sin :hilarious:.
Hahaha jeg dauer, nå fikk jeg det bildet i hodet også :hilarious::hilarious: Noget spesielle ting vi driver og diskuterer her inne ja... :hilarious:

Ja det skal det, det har jeg bestemt :hilarious::hilarious::p:love7

Oooh spennende!! Hvilket merke kjøpte du?
Heier på egget:happy093.

De hadde to pk. Valmed på Europris til 50 kr så de ble med hjem:joyful: Har brukt dem en gang før og synes de var greie.

Nå har jeg skikkelig murring i magen altså, kjennes ut som mensenmurringo_O

Takk ❤️ Har lagt merke til deg og, håper det går veien for deg denne prøveperioden, og hvis ikke satser jeg på å følge deg videre. Litt godt å se andre som er i samme aldersgruppe som seg selv ;-)
Ja, vi er jo liksom blitt veldig gamle i denne sammenheng :nailbiting: mem jeg føler meg som en 25-åring enda :hilarious:

Jeg har ingen tro på at vi traff denne måneden. Kjæresten var "hjemme" de viktigste dagene, selv om han kom hjem til meg så fort han klarte. Vi bor enn så lenge offisielt 60 mil unna hverandre. Planen er at en av oss flytter iløpet av 3 år. Uansett så er han hos meg 90% av tiden så bor jo praktisk talt sammen. Han bare drar hjem for å jobbe litt.

Heier på egget:happy093.

De hadde to pk. Valmed på Europris til 50 kr så de ble med hjem:joyful: Har brukt dem en gang før og synes de var greie.

Nå har jeg skikkelig murring i magen altså, kjennes ut som mensenmurringo_O
Hihihi taakk ❤️☺️

Ah de har jeg aldri prøvd før, blir spennende!!

Jeg har alltid masse murring når det har gått så jeg tenker det er lovende! Gleder meg til du begynner å teste hihi

Back
Topp