❤️ IKM uke 47 ❤️

Ikke vært særlig aktiv her inne, men lover å bli bedre når jeg ser flere av dere i august-gruppa.
Etter noe som kanskje var en festeblødning mandag og tirsdag og mye murringer, tett nese og trøtthet, tok jeg sjansen på en test etter jobb i dag. Jaggu var den positiv.
Grunnet alder og tidligere sykdom hos samboer, hadde vi ikke særlig stor tro på at det ble spire på oss. Håper den holder seg fast og at vi får en tidlig august baby.
Håper å se mange av dere der inne.
Gratulerer!! :love7

Her kom den ENDELIG hos meg :gen026:happy093.:love017
1000036811.jpg
1000036823.png

Er så gøy med alle som tester :Heartred Kanskje skal jeg prøve i morgen, selv om jeg vet at den vil være negativ:smiley-ashamed004 Må jo få brukt noen av de tredve testene jeg har kjøpt.... jeg jo 20 nye make sure tester på vei i posten og. Måtte jo bestille dem og siden dere her inne mener de er bedre enn babyplan:hilarious: har vel 8 cb tester liggende og... men de spares til bedre tider:hilarious:

Er så gøy med alle som tester :Heartred Kanskje skal jeg prøve i morgen, selv om jeg vet at den vil være negativ:smiley-ashamed004 Må jo få brukt noen av de tredve testene jeg har kjøpt.... jeg jo 20 nye make sure tester på vei i posten og. Måtte jo bestille dem og siden dere her inne mener de er bedre enn babyplan:hilarious: har vel 8 cb tester liggende og... men de spares til bedre tider:hilarious:
Er du mange dpo? :)

Ikke vært særlig aktiv her inne, men lover å bli bedre når jeg ser flere av dere i august-gruppa.
Etter noe som kanskje var en festeblødning mandag og tirsdag og mye murringer, tett nese og trøtthet, tok jeg sjansen på en test etter jobb i dag. Jaggu var den positiv.
Grunnet alder og tidligere sykdom hos samboer, hadde vi ikke særlig stor tro på at det ble spire på oss. Håper den holder seg fast og at vi får en tidlig august baby.
Håper å se mange av dere der inne.
Gratulerer så mye! :Heartred

Klarte ikke holde meg mer! :hilarious:
Selvfølgelig blenda!

Vedlegg

• IMG_8270.jpeg
    IMG_8270.jpeg
    504,3 KB · Visninger: 34
Begynte å kjenne litt mensenmurringer i går kveld og de er tilbake nå. Så spørs om mensen melder sin ankomst litt tidligere enn antatt…Positive er jo at man får starte en ny prøveperiode tidligere ;):p

Jeeepp, men altså - det er jo bare teit :hilarious:
Det er ikke mulig å teste positivt i følge linken jeg la ut :hilarious:
Kan du poste den igjen, det har blitt så mange sider her i mellom?
Lurer på ca dag det kan være mulig å få utslag på vanlig test med følsomhet på 25 og ikke 10 ml/ug eller hva det står.

9dpo og ikke testet?! :wideyed:
:hilarious: Tok en for noen dager siden, mest for gøy. For 5 dager siden slet jeg med testetrang. Men kroppen har spilt så mye puss med meg siste uken at nå er jeg sikker på at jeg ikke er gravid. Jeg har gått fra å virkelig ha troen til å kjenne på at nope, det gikk ikke. Tempen har sunket for flere dager siden, spottet mye, intense kviser, sultfølelsen jeg hadde forsvant... nei. Nå får den mensen komme så vi kan prøve igjen. Etter beregninger skal mensen komme torsdag eller fredag. Men jeg håper egentlig på litt før

Begynte å kjenne litt mensenmurringer i går kveld og de er tilbake nå. Så spørs om mensen melder sin ankomst litt tidligere enn antatt…Positive er jo at man får starte en ny prøveperiode tidligere ;):p
Akkurat det jeg tenker og. Om det ikke gikk denne gang så må mensen kommer asap sånn at man kan prøve på nytt:Heartred:hilarious:

Back
Topp