❤️ IKM uke 47 ❤️

Har ikke vært så aktiv de siste dagene, men ser at det begynner å bli både tester og symptomer nå. Spennende!

Jeg er vanligvis ikke en testeperson, men kjenner jeg blir litt påvirket av dere andre, så får se om det kanskje blir med en pakke tester på Meny i dag :p 6 DPO i dag ifølge PreMom men ut i fra symptomene jeg hadde så tror jeg 7DPO selv.
Ja,kom igjen, vi trenger noen som snart fyrer av noen tester :p (jeg er kun 3dpo :hilarious:)

Ja,kom igjen, vi trenger noen som snart fyrer av noen tester :p (jeg er kun 3dpo :hilarious:)
Tør ikke å teste altfor tidlig men skal se om jeg kanskje drister meg til en test på fredag.. :p :nailbiting:

Men du begynner å nærme deg du også nå da!

Tror kroppen min lurer meg. Eller kanskje det er en ørliten mulighet for at jeg holder på å bli koko :hilarious: har jo murret godt i livmoren, og noen kraftige stikksmerter i dag. Og nå når jeg var på toalettet så var det kommet litt brun utflod. Så enten kommer TR veldig tidlig eller så er det noe annet mystisk som skjer. Har lest side opp og side ned om festeblødning... så da er det fare for at første testen ryker til i god tid før helgen :hilarious: hadde liksom lovet meg selv å vente til etter helgen.
Slik opplevde jeg med første!

Er ikke så aktiv her på formuet, men skal prøve å bli litt bedre. Det blir så spennende å se når testene begynner å komme Røyk på en testesmell selv i dag, tror jeg er 8 DPO, men er ikke helt sikker denne gangen. Testen var så blenda som det går an å få det (Babyplan), så har kastet den. Men krysser fingrene for at jeg kan laste opp en test til tyding etter hvert

Det hender jeg har "luretegn" lenge før EL faktisk er, som gjør at jeg er sikker på at NÅ må den jo komme snart, men så gjør den ikke det. Så jeg bekrefter alltid med testing og temping, og når de endelig slår ut et symptomene ofte sterkere også og da er det ingen tvil. Men virker som kroppen prøver noen ganger og ikke får helt til kanskje? Vet ikke om det er sånn for deg da
Ah! Har du da feks slim eller andre sånne heeelt typiske tegn? Kribling i mage og lignende er for meg feks ikke noe jeg kan ta i betraktning da det like gjerne kan være luft eller romling :hilarious: men slim «skal» jo komme ifm el, så det er relativt «sikkert» tegn på at NOE skjer iallfall. Hmm.
Temp og pos test slår vel ikke ut før el faktisk skjer sant, så når du bekrefter med det så er det helt sikkert, forstår jeg rett?! ❤️

Det kan jo godt hende kroppen prøver ja, den bare surrer om dagen :hungover: blir jo helt gal..

Noen av dere som er i DPO- land som har begynt å kjenne symptomer? Vet det er tidlig for mange og at det like godt kan være «vanlige før mensen kommer symptomer» men litt gøy å se om de som har sterke/svake symptomer faktisk får en positiv test etter hvert :hilarious::D

Ah! Har du da feks slim eller andre sånne heeelt typiske tegn? Kribling i mage og lignende er for meg feks ikke noe jeg kan ta i betraktning da det like gjerne kan være luft eller romling :hilarious: men slim «skal» jo komme ifm el, så det er relativt «sikkert» tegn på at NOE skjer iallfall. Hmm.
Temp og pos test slår vel ikke ut før el faktisk skjer sant, så når du bekrefter med det så er det helt sikkert, forstår jeg rett?! ❤️

Det kan jo godt hende kroppen prøver ja, den bare surrer om dagen :hungover: blir jo helt gal..
Ja er skikkelig teit, for blir "yr", livmortappen blir høyere (men kanskje ikke høy nok), har slim men vanligvis ikke det helt klassiske strekkbare, men ganske lignende. Men så noen ganger når jeg faktisk HAR el så har jeg ikke så mye slim. Så jeg blir litt forvirret. Før jeg fikk barn var det ikke sånn, men nå etter fødsel (og 3 aborter i år) så er den ikke til å skjønne seg helt på. Men nå er kanskje ikke min kropp et godt eksempel da etter alt det. Bekreftet med bare test er ikke et sikkert tegn på at egget har sluppet, bare at hormonene har økt. Men når tempen stiger etterpå så bekrefter det at egget har sluppet. Ikke bare bare det her ❤️

Skjønner godt du blir gal!! Håper den kommer snart og at dere orker å legge jevnlige aksjer i tilfelle den plutselig kommer/har vært. Blir smågal av dette selv selvom jeg har kunnskapen rundt det så flyr den logiske hjernen ut vinduet når ting ikke oppfører seg som de skal :hilarious:

Noen av dere som er i DPO- land som har begynt å kjenne symptomer? Vet det er tidlig for mange og at det like godt kan være «vanlige før mensen kommer symptomer» men litt gøy å se om de som har sterke/svake symptomer faktisk får en positiv test etter hvert :hilarious::D
Jeg er 2 dpo og kvalm og sliten, men prøver og si at det bare er hodet som tuller med meg.

Er 5 DPO, og jeg kjenner så mye at jeg tror jeg har blitt helt koko :hilarious: Murringer/stikking nederst i magen, småblødning i dag, trøtt, ekstremt sulten i dag, hadde en runde med enorme humørsvingninger i går... samtidig så sier magefølelsen min at vi ikke traff blink allerede på første forsøk. Så jeg er litt ambivalent til hele sulamitten.

Er på dag 5 eller 6 dpo. Er ikke helt sikker denne runden. Men symptomene jeg har er at jeg er mye mer trøtt på ettermiddagen de to siste dagene. La meg halv ti i går, sov på sofaen når jeg kom hjem fra jobb i dag (noe jeg aldri pleier) og er fortsatt trøtt så følger jo dette her med; oppblåst og murringer pluss en kveld/natt med vondt i korsryggen men det er borte igjen.

Null,niks,nada, men bare 3dpo :p begynner på progesterontilskudd ikveld, så da kan jeg slutte å kjenne etter symptomer (fikk beskjed at jeg kommer til å føle meg gravid pga det :hilarious:)

Her har jeg vært hos gyn i dag, fått svar på blodprøvene for utredning for habituell abort. Alt ser normalt og fint ut så ingen forklaring på hvorfor jeg har mistet 3 på rad, men neste gang skal jeg få støttemedisiner. Og gyn hadde veldig stor tro på at dette skulle gå bra! Fikk en sjekk av livmor og eggstokker med ul, alt i skjønneste orden med en follikel på 17 mm liggende klar for å slippes til helgen trodde hun ☺️ så nå gleder jeg meg til helgen, blir spennende å se når testene stiger!
Sniker fra uke 46. Har også vært til utredning for habituell abort uten at de fant noe galt. Hvilke støttemedisiner får du?

Her mente de at jeg ikke skulle ta noe, men jeg tar progesteron pga kort lutealfase etter råd fra privat klinikk iallfall. Spurte om blodfortynnende, men det fikk jeg ikke.. :/

Sniker fra uke 46. Har også vært til utredning for habituell abort uten at de fant noe galt. Hvilke støttemedisiner får du?

Her mente de at jeg ikke skulle ta noe, men jeg tar progesteron pga kort lutealfase etter råd fra privat klinikk iallfall. Spurte om blodfortynnende, men det fikk jeg ikke.. :/
Får heparin og aspirin ved neste bekreftede graviditet, også får jeg progesteronstøtte nå etter EL pga det samme som deg, kort lutealfase. Så rart at du ikke får noe? Hos meg ville de prøve det bare sånn i tilfelle. Går privat da...

Back
Topp