❤️ IKM uke 47 ❤️

Noen av dere som er i DPO- land som har begynt å kjenne symptomer? Vet det er tidlig for mange og at det like godt kan være «vanlige før mensen kommer symptomer» men litt gøy å se om de som har sterke/svake symptomer faktisk får en positiv test etter hvert :hilarious::D
Jeg er 9dpo i dag. Er kvalm av og på, men det var jeg forrige syklus også uten att jeg var gravid :wacky: ingen positive tester, så har mistet troa litt :whacky059

Er 5 DPO, og jeg kjenner så mye at jeg tror jeg har blitt helt koko :hilarious: Murringer/stikking nederst i magen, småblødning i dag, trøtt, ekstremt sulten i dag, hadde en runde med enorme humørsvingninger i går... samtidig så sier magefølelsen min at vi ikke traff blink allerede på første forsøk. Så jeg er litt ambivalent til hele sulamitten.
Husker du om du har pleid å ha lignende symptomer i tidligere svangerskap? Jeg har vel egentlig hatt tidlig symptomer alle gangene før positiv test, men det har variert hvilke som har kommet først:happy090Men murringer/stikninger har ofte vært ett positiv tegn, dog usikker når de startet. Så håper det er positivt tegn for deg også:D

Husker du om du har pleid å ha lignende symptomer i tidligere svangerskap? Jeg har vel egentlig hatt tidlig symptomer alle gangene før positiv test, men det har variert hvilke som har kommet først:happy090Men murringer/stikninger har ofte vært ett positiv tegn, dog usikker når de startet. Så håper det er positivt tegn for deg også:D
Aner ikke...jeg har jo egentlig gått på p-piller de siste 12 årene :hilarious: :nailbiting: kjennes ut som mensen er her hvert sekund.. så er sikkert det som skjer... helt fasinert over hvor mye rart man skal kjenne på:hilarious:

Jeg er 9dpo i dag. Er kvalm av og på, men det var jeg forrige syklus også uten att jeg var gravid :wacky: ingen positive tester, så har mistet troa litt :whacky059
Unødvendig av kroppen å være kvalm hvis det ikke fører med seg noe positivt..:rolleyes: Løpet er ikke kjørt enda. Jeg har testet før IKM en gang og da fikk jeg negativ DPO 10/11 for så å få en helt klart positiv test på IKM.

IMG_0299.jpeg
Nå skjer det noe!!!

Etter alle symptomene de to siste dagene så klarte jeg ikke å dy meg. Er vel for tidlig 6dpo:hilarious::rolleyes:
Synes også jeg ser litt skygge men er veldig tidlig ja :nailbiting: sånn jeg har skjønt det er make sure de beste ;) eller Clearblue sine digitale, cb ultratidlig med strek kan gi falsk positiv har jeg hørt av flere

Synes også jeg ser litt skygge men er veldig tidlig ja :nailbiting: sånn jeg har skjønt det er make sure de beste ;) eller Clearblue sine digitale, cb ultratidlig med strek kan gi falsk positiv har jeg hørt av flere
Ja ikke sant, falsk positiv trenger jeg jo helst ikke ;) Takk for info! Trenger en pakke med fler for kjenner jeg meg selv rett blir det test annenhver dag nå frem til ikm neste torsdag. Make sure; er de på en butikk eller kun nettbutikk?

9 DPO :Heartpink
Symptomer:
- Tørr i munnen
- Mer sulten enn normalt
- fortsatt vannvittig trøtt
- Vonde bryster
- Symfysesmerter
- Hodepine
- Plutselig tannpine ut av det blå

Her er BabyPlan Tidlig øverst, MakeSure Tidlig i midten og Metode Tidlig nederst.

Igjen kan jeg kanskje skimte skygger på dem alle, men begynner å miste håpet litt…

Vedlegg

• IMG_6691.jpeg
    IMG_6691.jpeg
    365,4 KB · Visninger: 83
Ja ikke sant, falsk positiv trenger jeg jo helst ikke ;) Takk for info! Trenger en pakke med fler for kjenner jeg meg selv rett blir det test annenhver dag nå frem til ikm neste torsdag. Make sure; er de på en butikk eller kun nettbutikk?
Hihi jeg er også sånn, må jo følge med på stigningen :p de har de på meny ihvertfall, kanskje også på Ica men mulig jeg husker feil

Back
Topp