❤️ IKM uke 47 ❤️

9 DPO :Heartpink
Symptomer:
- Tørr i munnen
- Mer sulten enn normalt
- fortsatt vannvittig trøtt
- Vonde bryster
- Symfysesmerter
- Hodepine
- Plutselig tannpine ut av det blå

Her er BabyPlan Tidlig øverst, MakeSure Tidlig i midten og Metode Tidlig nederst.

Igjen kan jeg kanskje skimte skygger på dem alle, men begynner å miste håpet litt…
9 dpo er fortsatt veldig tidlig for å få noe som helst utslag, så disse skyggene ser lovende ut! ☺️

(Håper jeg fikk satt inn bilde rett nå)

Metode tidlig test er ca. 11dpo.
Nederste er tørket.. Er det noe der eller har streksynet slått inn?
Hadde lovet med sjøl å ikke holde på med denne tidlig testinga, men assa deg er umulig å holde seg:happy090

Vis vedlegget 419561Vis vedlegget 419562
Det er helt umulig å holde seg! Jeg ser noe men jeg har skikkelig streksyn da :hilarious: blir spennende å se i morgen!! ☺️

Ah! Har du da feks slim eller andre sånne heeelt typiske tegn? Kribling i mage og lignende er for meg feks ikke noe jeg kan ta i betraktning da det like gjerne kan være luft eller romling :hilarious: men slim «skal» jo komme ifm el, så det er relativt «sikkert» tegn på at NOE skjer iallfall. Hmm.
Temp og pos test slår vel ikke ut før el faktisk skjer sant, så når du bekrefter med det så er det helt sikkert, forstår jeg rett?! ❤️

Det kan jo godt hende kroppen prøver ja, den bare surrer om dagen :hungover: blir jo helt gal..
Snakker om sola, denne foreslo FF for meg i dag :hilarious: akkurat det vi snakka om jo

1000036338.png

Hei flotte damer!
Jeg snikker in her jeg. Har følgt med på denne gruppen og veldig gøy når det er det liv her.
DPO 3 idag. Positiv EL test CD 15. Negativ igjen CD 16. IKM 26 nov. Bruker Premom appen og det er første periode med EL tester. Det har vært mye smerter og slim på positiv dagen og dagen etter. Aksjer er lagt inn annenhverdag frem til positiv test. Prøve på baby nr. 2 og 31 er år gammel. Begynner med første test på mandag. Så håper håper og håper…

9 DPO :Heartpink
Symptomer:
- Tørr i munnen
- Mer sulten enn normalt
- fortsatt vannvittig trøtt
- Vonde bryster
- Symfysesmerter
- Hodepine
- Plutselig tannpine ut av det blå

Her er BabyPlan Tidlig øverst, MakeSure Tidlig i midten og Metode Tidlig nederst.

Igjen kan jeg kanskje skimte skygger på dem alle, men begynner å miste håpet litt…
Streksynet mitt er kanskje ikke helt våkent enda. Kan kaaanskje se en skygge på den nederste, men ikke på de to øverste.. :bookworm:

Hei flotte damer!
Jeg snikker in her jeg. Har følgt med på denne gruppen og veldig gøy når det er det liv her.
DPO 3 idag. Positiv EL test CD 15. Negativ igjen CD 16. IKM 26 nov. Bruker Premom appen og det er første periode med EL tester. Det har vært mye smerter og slim på positiv dagen og dagen etter. Aksjer er lagt inn annenhverdag frem til positiv test. Prøve på baby nr. 2 og 31 er år gammel. Begynner med første test på mandag. Så håper håper og håper…
Velkommen! ☺️

Hei flotte damer!
Velkommen inn i galskapen :hilarious: Krysser fingrene for deg:Heartred

(Håper jeg fikk satt inn bilde rett nå)

Metode tidlig test er ca. 11dpo.
Nederste er tørket.. Er det noe der eller har streksynet slått inn?
Hadde lovet med sjøl å ikke holde på med denne tidlig testinga, men assa deg er umulig å holde seg:happy090

Vis vedlegget 419561Vis vedlegget 419562
Den nederste så jeg strek på uten å forstørre bildet. Så noe er det der.... :Heartred :nailbiting:

Dagens test tatt i dag tidlig. 9 dpo. Kjenner fortsatt på kvalme og trøtthet, men kjenner jeg begynner å miste troa helt nå.

Vedlegg

• 20231115_071018~2.jpg
    20231115_071018~2.jpg
    889,5 KB · Visninger: 82
I dag smaker både islatte og teen som jeg er veldig glad i, skikkelig vondt:blackeye:måtte prøve begge deler for jeg synes det var så rart.

Dagens test tatt i dag tidlig. 9 dpo. Kjenner fortsatt på kvalme og trøtthet, men kjenner jeg begynner å miste troa helt nå.
Det er jo veldig tidlig enda.

Jeg trøster meg med at juli forumet enda ikke er fylt opp. Siste uken er rimelig tom på terminlisten. Og vi skal jo være i august. . 6.august for min del... så vi kan ikke gi opp håpet på en uke eller to enda.

Back
Topp