❤️ IKM uke 47 ❤️

Eek, veldig spennende!
Håper magefølelsen din ikke stemmer ❤️ Jeg er ikke så kjent med temping, er det et godt tegn med fall?

Prøver å se om hvilepuls har noen sammenheng, synes det er litt spennende, meeen den er helt annerledes nå enn andre sykluser, så jeg mistenker at det ikke har blitt sluppet noe egg enda men at kroppen har prøvd, passer vel også med slim og negative eltester. Skulle gjerne hatt et ul apparat så jeg kunne fulgt med på egg live på skjermen, kunne vært gal nok til å følge med på eggene minutt for minutt :hilarious:
Eggene minutt for minutt hadde vært tidenes program :hilarious:
Jeg er ikke så kjent med temping jeg heller, men leser og leser om saken. Og virker som det er vanlig med et lite festedrop i temperaturen før den stiger igjen. Så veldig spent på morgendagen. Men jeg vet jeg bare overtolker alt. Har også hørt om dette med hvilepuls, men den er helt lik som tidligere. Evt. Er det så lite endring at det ikke synes på grafene.

Håper du finner eggene dine snart så de blir befruktet:hilarious::Heartred skal ikke være lett å forstå seg på den kroppen

8 DPO :Heartpink
Symptomer:
- Tørr i munnen
- Så vannvittig trøtt
- Vonde bryster
- Murringer i livmor(?)
- Symfysesmerter
- Lettere lettantennelig (hilsen samboer)

Og da var jeg begynt med mer enn en test :knegg:
MakeSure Tidlig øverst, BabyPlan Tidlig i midten og Metode Tidlig nederst.

Hvis jeg legger godviljen til kan jeg muligens såvidt skimte skygger på MakeSure og Metode o_O Må minne meg selv på at 8DPO fortsatt er tidlig, og at det fortsatt er håp:Heartpink

Vedlegg

• IMG_6686.jpeg
    IMG_6686.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 93
  • IMG_6687.jpeg
    IMG_6687.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 87
8 DPO :Heartpink
Symptomer:
- Tørr i munnen
- Så vannvittig trøtt
- Vonde bryster
- Murringer i livmor(?)
- Symfysesmerter
- Lettere lettantennelig (hilsen samboer)

Og da var jeg begynt med mer enn en test :knegg:
MakeSure Tidlig øverst, BabyPlan Tidlig i midten og Metode Tidlig nederst.

Hvis jeg legger godviljen til kan jeg muligens såvidt skimte skygger på MakeSure og Metode o_O Må minne meg selv på at 8DPO fortsatt er tidlig, og at det fortsatt er håp:Heartpink
Sniker. Ser på samme testene som du! Så spennende! :love7

Eggene minutt for minutt hadde vært tidenes program :hilarious:
Jeg er ikke så kjent med temping jeg heller, men leser og leser om saken. Og virker som det er vanlig med et lite festedrop i temperaturen før den stiger igjen. Så veldig spent på morgendagen. Men jeg vet jeg bare overtolker alt. Har også hørt om dette med hvilepuls, men den er helt lik som tidligere. Evt. Er det så lite endring at det ikke synes på grafene.

Håper du finner eggene dine snart så de blir befruktet:hilarious::Heartred skal ikke være lett å forstå seg på den kroppen
Åh ja, det blir spennende!
Mmm lett at det blir sånn at man kjenner alle mulige symptomer og føler at nå MÅ det jo stemme..ikke rart at man lider av litt ønsketenkning… Men, en av gangene så vil ønsketenkningen være rett!! Håper det er det for deg nå :happy093

Tok to tester i dag.. en på første urin og en på neste. Ser egentlig ingen forskjell, men Ikm er ikke før mandag, så fortsatt tidlig.

Har vært supertrøtt og småkvalm siden søndag så håper jo at det betyr noe...

Vedlegg

• 20231114_062733.jpg
    20231114_062733.jpg
    1,3 MB · Visninger: 82
  • 20231114_073433.jpg
    20231114_073433.jpg
    1,3 MB · Visninger: 80
Kjenner stramminger på høyre side, uten at jeg vet hva det er. Og jeg er så utrolig sulten, selv en halvtime etter at jeg har spist! Tenker det er tegn på mensen, men er ikke sikker

Har ikke vært så aktiv de siste dagene, men ser at det begynner å bli både tester og symptomer nå. Spennende!

Jeg er vanligvis ikke en testeperson, men kjenner jeg blir litt påvirket av dere andre, så får se om det kanskje blir med en pakke tester på Meny i dag :p 6 DPO i dag ifølge PreMom men ut i fra symptomene jeg hadde så tror jeg 7DPO selv.

Nå har jeg hatt slim, vært yr og følt meg fresh og fin i noen dager, i dag var det litt slim på morgenen., men utover dagen har utfloden blitt kremaktig og hvit. Eltestene har vært negative hele veien. Lurer på om el har skjedd uten å slå ut, ikke har skjedd enda, ikke kommer til å skje eller hva fanden som foregår. Arghh.

Dere som har hatt lange sykluser, har dere noen tegn underveis? Eller hvordan forløper det?

Nå har jeg hatt slim, vært yr og følt meg fresh og fin i noen dager, i dag var det litt slim på morgenen., men utover dagen har utfloden blitt kremaktig og hvit. Eltestene har vært negative hele veien. Lurer på om el har skjedd uten å slå ut, ikke har skjedd enda, ikke kommer til å skje eller hva fanden som foregår. Arghh.

Dere som har hatt lange sykluser, har dere noen tegn underveis? Eller hvordan forløper det?
Det hender jeg har "luretegn" lenge før EL faktisk er, som gjør at jeg er sikker på at NÅ må den jo komme snart, men så gjør den ikke det. Så jeg bekrefter alltid med testing og temping, og når de endelig slår ut et symptomene ofte sterkere også og da er det ingen tvil. Men virker som kroppen prøver noen ganger og ikke får helt til kanskje? Vet ikke om det er sånn for deg da

Her har jeg vært hos gyn i dag, fått svar på blodprøvene for utredning for habituell abort. Alt ser normalt og fint ut så ingen forklaring på hvorfor jeg har mistet 3 på rad, men neste gang skal jeg få støttemedisiner. Og gyn hadde veldig stor tro på at dette skulle gå bra! Fikk en sjekk av livmor og eggstokker med ul, alt i skjønneste orden med en follikel på 17 mm liggende klar for å slippes til helgen trodde hun ☺️ så nå gleder jeg meg til helgen, blir spennende å se når testene stiger!

Her har jeg vært hos gyn i dag, fått svar på blodprøvene for utredning for habituell abort. Alt ser normalt og fint ut så ingen forklaring på hvorfor jeg har mistet 3 på rad, men neste gang skal jeg få støttemedisiner. Og gyn hadde veldig stor tro på at dette skulle gå bra! Fikk en sjekk av livmor og eggstokker med ul, alt i skjønneste orden med en follikel på 17 mm liggende klar for å slippes til helgen trodde hun ☺️ så nå gleder jeg meg til helgen, blir spennende å se når testene stiger!
Så bra det blir støttemedisiner til neste gang, og det blir kjekt å se i helga

Det hender jeg har "luretegn" lenge før EL faktisk er, som gjør at jeg er sikker på at NÅ må den jo komme snart, men så gjør den ikke det. Så jeg bekrefter alltid med testing og temping, og når de endelig slår ut et symptomene ofte sterkere også og da er det ingen tvil. Men virker som kroppen prøver noen ganger og ikke får helt til kanskje? Vet ikke om det er sånn for deg da
Kan man ha luretegn?? Føler meg lurt annenhver dag og sitter igjen med en følelse av at jeg ikke skjønner bæret av kroppen min :hilarious:

Tror kroppen min lurer meg. Eller kanskje det er en ørliten mulighet for at jeg holder på å bli koko :hilarious: har jo murret godt i livmoren, og noen kraftige stikksmerter i dag. Og nå når jeg var på toalettet så var det kommet litt brun utflod. Så enten kommer TR veldig tidlig eller så er det noe annet mystisk som skjer. Har lest side opp og side ned om festeblødning... så da er det fare for at første testen ryker til i god tid før helgen :hilarious: hadde liksom lovet meg selv å vente til etter helgen.

Tror kroppen min lurer meg. Eller kanskje det er en ørliten mulighet for at jeg holder på å bli koko :hilarious: har jo murret godt i livmoren, og noen kraftige stikksmerter i dag. Og nå når jeg var på toalettet så var det kommet litt brun utflod. Så enten kommer TR veldig tidlig eller så er det noe annet mystisk som skjer. Har lest side opp og side ned om festeblødning... så da er det fare for at første testen ryker til i god tid før helgen :hilarious: hadde liksom lovet meg selv å vente til etter helgen.
Håper det er festeblødning!! :nailbiting:

Back
Topp