Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6dager til første test her!Da er testene negative igjen!
Jeg tar vel eeeen siste i morgen, så må jeg holde ut ei uke
Testet enda?!Lurer på om EL kom tidlig.. sånn at jeg er 9/10 DPO i dag når jeg tenker etter gir det veldig mening. Spennede!
Såå spennende, eeek! Håper det funker6dager til første test her!
Imorgen begynner jeg på progesteron for første gang!
Takk! Jeg har alltid hatt veldig smerter rundt eggløsning, så her følger jeg bare kroppens signaler!Velkommen skal du være
Ser at du er i dpo-land, spennende! Tester eller temper du, eller følger du med på kroppens signaler bare? Hvordan er magefølelsen?
Har ingen liggende. Må skaffe i morgenTestet enda?!
Spennende!!Har ingen liggende. Må skaffe i morgen
Hvilken cd er du på nå?Hvor i huleste heiteste blir det av eggløsningen min?!?! Jeg pleier jo å kunne stille klokka etter syklusen!!
16Hvilken cd er du på nå?
Ingen økning enda heller? Temper du?
Nope.. går opp og ned som en jojo - hvilket er vanlig for min del. Tempen droppet ned i kjelleren og vel så det i dag... murrer som bare fy i eggstokkene og utfloden tilsier el! Mistenker at mensen "lurte" meg litt og at jeg bare er på cd15 og at el kommer i morgen.Ingen økning enda heller? Temper du?
Krysser fingrene!Nope.. går opp og ned som en jojo - hvilket er vanlig for min del. Tempen droppet ned i kjelleren og vel så det i dag... murrer som bare fy i eggstokkene og utfloden tilsier el! Mistenker at mensen "lurte" meg litt og at jeg bare er på cd15 og at el kommer i morgen.
Eek, veldig spennende!Ja, nå synes jeg folk skal begynne å teste snart Jeg vil tyde tester
Jeg er kommet til 5DPO, så gi meg noen dager til så er jeg sikkert igang
Enn så lenge er det symptomanalyse på høyt nivå: stikking i livmorområdet, et lite fall i temp i dag, mensmurring.... livredd for å overanalysere. For magefølelsen sier at det umulig kan ha gått denne gangen. Så heldig kan vi ikke være med tanke på alder osv.