❤️ IKM uke 47 ❤️

Lurer på om EL kom tidlig.. sånn at jeg er 9/10 DPO i dag :happy090 når jeg tenker etter gir det veldig mening. Spennede!

Velkommen skal du være :dance008
Ser at du er i dpo-land, spennende! Tester eller temper du, eller følger du med på kroppens signaler bare? Hvordan er magefølelsen? :Heartred
Takk! :HeartredJeg har alltid hatt veldig smerter rundt eggløsning, så her følger jeg bare kroppens signaler! :happy:

PrøverLykkenIgjen - 35 år - Baby1 (2) - PP2 (etter SA i august) - EL 8-9/11 - IKM 23/11

Ny på forumet, har sneket litt i denne gruppa en stund og det begynner å bli veldig spennende og følge med! Selv har jeg litt murringer både forran og i korsryggen, som startet i går kveld.
Vi har fått lagt inn bra med aksjer denne runden så håper virkelig det går veien❤️

Krysser fingrene for å lese om mange positive tester fremover

Ingen økning enda heller? Temper du?
Nope.. går opp og ned som en jojo - hvilket er vanlig for min del. Tempen droppet ned i kjelleren og vel så det i dag... murrer som bare fy i eggstokkene og utfloden tilsier el! Mistenker at mensen "lurte" meg litt og at jeg bare er på cd15 og at el kommer i morgen.

Nope.. går opp og ned som en jojo - hvilket er vanlig for min del. Tempen droppet ned i kjelleren og vel så det i dag... murrer som bare fy i eggstokkene og utfloden tilsier el! Mistenker at mensen "lurte" meg litt og at jeg bare er på cd15 og at el kommer i morgen.
Krysser fingrene!

Ja, nå synes jeg folk skal begynne å teste snart :hilarious: Jeg vil tyde tester :hilarious:
Jeg er kommet til 5DPO, så gi meg noen dager til så er jeg sikkert igang:nailbiting:
Enn så lenge er det symptomanalyse på høyt nivå: stikking i livmorområdet, et lite fall i temp i dag, mensmurring.... livredd for å overanalysere. For magefølelsen sier at det umulig kan ha gått denne gangen. Så heldig kan vi ikke være med tanke på alder osv.

Ja, nå synes jeg folk skal begynne å teste snart :hilarious: Jeg vil tyde tester :hilarious:
Jeg er kommet til 5DPO, så gi meg noen dager til så er jeg sikkert igang:nailbiting:
Enn så lenge er det symptomanalyse på høyt nivå: stikking i livmorområdet, et lite fall i temp i dag, mensmurring.... livredd for å overanalysere. For magefølelsen sier at det umulig kan ha gått denne gangen. Så heldig kan vi ikke være med tanke på alder osv.
Eek, veldig spennende!
Håper magefølelsen din ikke stemmer ❤️ Jeg er ikke så kjent med temping, er det et godt tegn med fall?

Prøver å se om hvilepuls har noen sammenheng, synes det er litt spennende, meeen den er helt annerledes nå enn andre sykluser, så jeg mistenker at det ikke har blitt sluppet noe egg enda men at kroppen har prøvd, passer vel også med slim og negative eltester. Skulle gjerne hatt et ul apparat så jeg kunne fulgt med på egg live på skjermen, kunne vært gal nok til å følge med på eggene minutt for minutt :hilarious:

Back
Topp