❤️ IKM uke 47 ❤️

Nå har EL testen virkelig gått ned. Ut fra grafen min, når tenker dere at EL er? Føler meg veldig oppblåst i kveld og har litt vondt i magen, men det trenger ikke være «unormalt» da jeg har det uavhengig av syklus tror jeg :happy: håper at aksjeleggingen midt på dagen i dag holder likevel?

Vedlegg

• IMG_0175.jpeg
    IMG_0175.jpeg
    373,7 KB · Visninger: 46
Ohoi! Så flinke dere er!
Det hadde jeg ikke orka :hilarious: Her ble det 3 dager på rad, det får holde i massevis :hilarious::hilarious:
Denne pp (som jeg jo er veldig usikker på), har vi bare fått til 1 gang innen det tidsvinduet jeg regner med å ha hatt:hilarious: så hvis det blir igjen her nå blir jeg overrasket:hilarious:

Nå har EL testen virkelig gått ned. Ut fra grafen min, når tenker dere at EL er? Føler meg veldig oppblåst i kveld og har litt vondt i magen, men det trenger ikke være «unormalt» da jeg har det uavhengig av syklus tror jeg :happy: håper at aksjeleggingen midt på dagen i dag holder likevel?
Jeg tenker at el var ila av dagen/kvelden igår, men jeg er ikke sikker altså :)

Jeg syns det er ganske fasinerende, jeg får alltid et slikt platå med to like temper på vei opp etter el :) jeg blir jo litt skuffet, for jeg vil ha tempen i været. Men det er visst bare slik med meg :p

Vedlegg

• Screenshot_20231113-064404.png
    Screenshot_20231113-064404.png
    231,2 KB · Visninger: 25
Okei… testen har ikke steget siden i går, men ser ut til å stå på stedet hvil. Men… siden jeg hadde hcg i kroppen tilsvarende å være ca 3-4 uker på vei allerede, så vil kanskje ikke kroppen øke produksjonen enda hvis jeg nå skulle være gravid igjen? Jeg friker fortsatt ut, men prøver å overtale meg selv til å vente en ukes tid før jeg tester igjen, kanskje til IKM?

Vedlegg

• IMG_9237.jpeg
    IMG_9237.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 68
  • IMG_9240.jpeg
    IMG_9240.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 70
Okei… testen har ikke steget siden i går, men ser ut til å stå på stedet hvil. Men… siden jeg hadde hcg i kroppen tilsvarende å være ca 3-4 uker på vei allerede, så vil kanskje ikke kroppen øke produksjonen enda hvis jeg nå skulle være gravid igjen? Jeg friker fortsatt ut, men prøver å overtale meg selv til å vente en ukes tid før jeg tester igjen, kanskje til IKM?
Håper du finner ut av det kjapt, ikke noe særlig å gå slik uten å vite noe:Heartred

Håper du finner ut av det kjapt, ikke noe særlig å gå slik uten å vite noe:Heartred
Problemet nå er jo at hvis det skulle vise seg å være ny graviditet så er det for tidlig å sjekke det, og hvis testen fortsatt er positiv ved IKM så kommer jeg ikke til å stole på det og det er uansett for tidlig å sjekke med ultralyd? Når går jeg egentlig bare å surret rundt uten å kunne få noe ordentlig svar. Men fastlegen kommer uansett snart til å få en ny melding, for å si det sånn… im going crazy

Problemet nå er jo at hvis det skulle vise seg å være ny graviditet så er det for tidlig å sjekke det, og hvis testen fortsatt er positiv ved IKM så kommer jeg ikke til å stole på det og det er uansett for tidlig å sjekke med ultralyd? Når går jeg egentlig bare å surret rundt uten å kunne få noe ordentlig svar. Men fastlegen kommer uansett snart til å få en ny melding, for å si det sånn… im going crazy
Da er det vel evnt å sjekke med hcg- blodprøve? Har du noe tall på det fra før av etter du mistet? :Heartred

Og jeg som trodde EL hadde vært :banghead:
Hva er dette nå da, aldri målt en så lav temp før.

Screenshot_20231113-074717_FF App.jpg

Brukte siste EL-test i dag, kom aldri noe smilefjes :shifty: Tenker at jeg begynte testingen for sent, og hadde eggløsning rett før jeg startet. Får håpe de 1-2 gangene vi la inn aksjer i det tidsrommet jeg kanskje hadde EL er nok til å sitte..

I alle dager, den var ikke enkel å forstå :bag:
Nei:sorry:
Oi! Den var jo enda lavere:oops: Hva i alle dager.

Jeg hadde et slikt dropp før EL uten noen videre grunn. Kjempelav temperatur. Håper du blir klokere de neste dagene. Noen ganger skjer nok slike ting uten at det har noe med syklusen å gjøre. Men man blir jo forvirret
Godt å høre det er flere som har opplevd sånt. Håper på oppklaring de neste dagene:D

Back
Topp