Testet siden TR og målt BBT. Får satse på at EL kommer i morgen!Hmm.. Kan du ha hatt el? Har du testet lenge?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testet siden TR og målt BBT. Får satse på at EL kommer i morgen!Hmm.. Kan du ha hatt el? Har du testet lenge?
Haha ja sant jeg når heller ikke opp når det er EL, men dét for meg er et sikkert tegn på at EL er, eller er nære. Før EL så kjenner jeg den gradvis stige og bli åpnere/mykereHaha de gærne har det godt Livmorhalsen har jeg ikke fått helt dreisen på, jeg rekker ikke opp når den ligger høyt..
Okey, det er greit å vite, har nesten føltes litt bortkasta å teste utenom morgenurin. Ser også at det kan være lurt å justere på strekene på premom, det visste jeg ikke før i dag, og det endret fra 0,13 til 0,26 eller hva det var. Frister å ta nye bilder av alle testene, men det er jo helt toskete, skjønner det sjæl, burde kaste de etter bruk men har tatt vare på alle
Så smart å lime de alle på et ark! Blir spennende å se nå jeg håper sånn for deg@MammaMaya og @Alma<3
Ja, jeg må jo egentlig bare vente og teste igjen senere for å se, men dere vet… nå er det jo vanskelig å holde ut dagen uten å teste igjen Veldig sterk var de ikke, men synlig sterkere enn de to siste dagene. Ca like sterk som torsdagens. Har limt alle fra denne uken på et ark, lettere å sammenligne da
Helt ærlig ble jeg plutselig livredd nå, og håper den er svak igjen i morgen. Jeg er klar, men jeg er ikke klar. Skjønner du?Så smart å lime de alle på et ark! Blir spennende å se nå jeg håper sånn for deg
Elsker den følelsen når testen omsider blir negativ igjenDaaaa
Tar nok enda en før jeg legger meg
Jaaa Er sååå glad for at el kom i helga!Elsker den følelsen når testen omsider blir negativ igjen
Jeg har også tatt tester idag, veldig negative igjen. Liker å få bekreftet av flere tester, så den ser jegJaaa Er sååå glad for at el kom i helga!
Nå er det bare å sjekke at testene holder seg nede.. Har heldigvis tester i fleng
Jojo, 7.august får jeg opp som termin. Hva med deg?Jeg har også tatt tester idag, veldig negative igjen. Liker å få bekreftet av flere tester, så den ser jeg
Jaja,nå blir det august på oss, gjør det ikke? Skulle ikke hele uke 47 inn der?
Skjønner det SÅ godtHelt ærlig ble jeg plutselig livredd nå, og håper den er svak igjen i morgen. Jeg er klar, men jeg er ikke klar. Skjønner du?
Jeg har også tatt tester idag, veldig negative igjen. Liker å få bekreftet av flere tester, så den ser jeg
Jaja,nå blir det august på oss, gjør det ikke? Skulle ikke hele uke 47 inn der?
Jeg får 30. JuliJojo, 7.august får jeg opp som termin. Hva med deg?
6.august, men med forbehold ifht syklus litt kort syklus og nå blir den forhåpentligvis lengre med hjelp av progesteronJojo, 7.august får jeg opp som termin. Hva med deg?
Jeg får 30. Juli
6.august, men med forbehold ifht syklus litt kort syklus og nå blir den forhåpentligvis lengre med hjelp av progesteron
Weee,det skal det! uff, blir noen seige dager fremover...Julibaby også? Er det ut fra eggløsning?
Jeg gleder meg - i løpet av uka begynner det å renne inn med positive tester
Jaaa.. Heldigvis er uka fylt med både jobb, barn og aktiviteter - så den bøøør gå kjapt!Weee,det skal det! uff, blir noen seige dager fremover...
Ohoi! Så flinke dere er!5 av 7 dager har det blitt lagt aksjer denne uken..
ifølge apper så er i dag den dagen med høyst sannsynlighet for en liten spire, så får man bare vente og se om kroppen er enig.
Prøvd har jeg! Eller vi da, hvis han har skjønt tegninga
Ohoi! Så flinke dere er!
Det hadde jeg ikke orka Her ble det 3 dager på rad, det får holde i massevis
Er ut fra første dag i siste mensJulibaby også? Er det ut fra eggløsning?
Jeg gleder meg - i løpet av uka begynner det å renne inn med positive tester