❤️ IKM uke 47 ❤️

Tipper/håper den er negativ i kveld. Smertene har gitt seg, bare øm nå :gen014

Vedlegg

• IMG_8207.jpeg
    IMG_8207.jpeg
    217,5 KB · Visninger: 38
Hmmm jeg fikk beskjed fra Apotek om at det var kjempeviktig å bruke dem fra dagen etter menstruasjon da det var sånn de funket o_O
Fra dagen etter mensen? Gjelder det for de med syklus på mer enn 28 dager? Jeg begynte på de syklus dag 13. Er på syklusdag 22 nå og har kun fått tom sirkel. Siste testen tar jeg i morgen, men i følge appen skulle jeg hatt eggløsning i helga

Fra dagen etter mensen? Gjelder det for de med syklus på mer enn 28 dager? Jeg begynte på de syklus dag 13. Er på syklusdag 22 nå og har kun fått tom sirkel. Siste testen tar jeg i morgen, men i følge appen skulle jeg hatt eggløsning i helga
Jeg har syklus på ca 29 dager (som betyr alt fra 28-30 dager fra måned til måned) og jeg fikk beskjed om å begynne å teste dagen etter mens første gangen jeg brukte den :schocked028

Så i bruksanvisningen nå at det er en tabell der for når du skal starte basert på hvor lang syklusen er: https://no.clearblue.com/sites/default/files/wysiwyg/products/leaflets/2300612_01 Norwegian.pdf

Har du vanligvis 28dagers syklus? Og er det den lilla Clearblue Eggløsningstest Advanced du har?

Har du vanligvis 28dagers syklus? Og er det den lilla Clearblue Eggløsningstest Advanced du har?
Har den rosa, og nå har jeg skiftende syklus. Altfra 28 til 44 siden jeg ammer enda. Hatt mensen siden mars i år. Jeg skjønner ingenting av testen, og lurer på om jeg kanskje startet med den for sent..

Kalenderen gjetter hvert fall at jeg kommer til å ha 34 syklusdager denne syklusen, så jeg begynte til riktig tid i følge tabellen. Men igjen, siden den er usabil kan jeg jo ha hatt eggløsning før og missa den

Kalenderen gjetter hvert fall at jeg kommer til å ha 34 syklusdager denne syklusen, så jeg begynte til riktig tid i følge tabellen. Men igjen, siden den er usabil kan jeg jo ha hatt eggløsning før og missa den
Har den rosa, og nå har jeg skiftende syklus. Altfra 28 til 44 siden jeg ammer enda. Hatt mensen siden mars i år. Jeg skjønner ingenting av testen, og lurer på om jeg kanskje startet med den for sent..
Ja den rosa skal reagere på hormoner og kan fint tas når som helst, men hvis du har uregelmessige sykluser så kan det fort hende du har hatt eggløsning allerede, eller at den kommer :schocked028

Kan fort hende du må teste rett etter menstruasjon altså neste gang for å være sikker på å treffe o_O

Ja den rosa skal reagere på hormoner og kan fint tas når som helst, men hvis du har uregelmessige sykluser så kan det fort hende du har hatt eggløsning allerede, eller at den kommer :schocked028

Kan fort hende du må teste rett etter menstruasjon altså neste gang for å være sikker på å treffe o_O
Ser visst sånn ut. Vi ligger heldigvis ofte sammen, så forhåpentligvis har jeg truffet på egget om den ble sluppet tidligere

@MammaMaya og @Alma<3
Ja, jeg må jo egentlig bare vente og teste igjen senere for å se, men dere vet… nå er det jo vanskelig å holde ut dagen uten å teste igjen :hilarious: Veldig sterk var de ikke, men synlig sterkere enn de to siste dagene. Ca like sterk som torsdagens. Har limt alle fra denne uken på et ark, lettere å sammenligne da:happy:

@MammaMaya og @Alma<3
Ja, jeg må jo egentlig bare vente og teste igjen senere for å se, men dere vet… nå er det jo vanskelig å holde ut dagen uten å teste igjen :hilarious: Veldig sterk var de ikke, men synlig sterkere enn de to siste dagene. Ca like sterk som torsdagens. Har limt alle fra denne uken på et ark, lettere å sammenligne da:happy:

Jeg skjønner :smiley-ashamed004 Den testetrangen sliter i meg... og jeg er bare 3 DPO:hilarious:

Blir spennende å se da hva som skjer hos deg. Om den øker på så er det jo mest logisk at du er gravid. For en spennende uke det kommer til å bli her inne :Heartred

Dagens test, 7dpo. Helt blendahvit som forventet :alien :whacky059 hadde en god følelse under el, men nå tenker jeg att det nok ikke gikk denne gangen heller.. hodet mitt er helt ute å kjøre :whacky011 har fått 6 friske og fine unger, så hvorfor skal akkurat jeg klare å få en til liksom :think005 andre som fortjener det så mye mere:love7
(Jeg veit det er supertidlig og att det egentlig ikke er noe vits i å teste enda :laughing002)
Spennende, synes det er noe der i dag også :)

Jeg skjønner :smiley-ashamed004 Den testetrangen sliter i meg... og jeg er bare 3 DPO:hilarious:

Blir spennende å se da hva som skjer hos deg. Om den øker på så er det jo mest logisk at du er gravid. For en spennende uke det kommer til å bli her inne :Heartred
Det skal bli en veldig spennende uke her! Og mye testetyding? :angelic:

Jeg også.. SKAL holde meg til tidligst søndag, og da er jeg bare 7dpo :laughing021
Folk mååå være flinke til å legge ut bilder så vi kan tyde sammen!
Jeg håper at progesteron funker slik at ikke tr kommer 10dpo, da rekker jeg å teste enda litt mer :hilarious: hvis jeg klarer å holde meg til søndag, så skal jeg være fornøyd, 8dpo liksom :laughing025

Back
Topp