❤️ IKM uke 47 ❤️

Jeg ville selv tenkt imorgen som 1dpo :)
Hurra!! Nå må gullegget slippe!! :gen014:happy093. basert på toppen uten temping ville jeg regnet EL i dag og 1 dpo i morgen ☺️

Yeeeey! Nå begynner smertene å avta litt, så veldig spent på kveldens test.
Legger vel inn denne pp siste aksjer som betyr noe i kveld.. :nailbiting:

Haha du er ikke alene om å være kontrollfrik :hilarious: her bruker jeg FF, premom, og Babyverdens apper til å estimere. Tester med 3 forskjellige El-tester, temper OG følger med på livmorhals og slim. For meg gir det mer ro enn stress også, selvom det gir noe stress når det ikke går som forventet hehe.

Høres ut som det nærmer seg da! Og selvom det er utvannet så vil du se stigningen når den kommer allikevel. Krysser fingrene for at den er her i løpet av de neste dagene ☺️
Haha de gærne har det godt :happy093Livmorhalsen har jeg ikke fått helt dreisen på, jeg rekker ikke opp når den ligger høyt..

Okey, det er greit å vite, har nesten føltes litt bortkasta å teste utenom morgenurin. Ser også at det kan være lurt å justere på strekene på premom, det visste jeg ikke før i dag, og det endret fra 0,13 til 0,26 eller hva det var. Frister å ta nye bilder av alle testene, men det er jo helt toskete, skjønner det sjæl, burde kaste de etter bruk men har tatt vare på alle :whacky011

Har du tatt CB el-testene gjennom hele syklus? For dem beregner etter stigning i forhold til tidligere tester (husker liksom tidligere resultat tatt på samme testeren) så hvis du tar den første gang idag vil den ikke være rett o_O
Aaaah, gjør de det ja! Nei.. det har jeg jo ikke gjort, det forklarer det kanskje

Jeg lurer på om jeg kanskje har misset toppen... Håpet er jo at EL ikke er før i morgen, men BBT hadde brå stigning i dag...
Screenshot_20231112-123519_Premom.jpg

Denne prosessen med å bli kjent med egen kropp og syklus er egentlig veldig spennende. Ifølge flo appen skulle jeg ha eggløsning 10.nov. Ifølge babyverden skulle jeg ha eggløsning 11.nov. har tempet litt for å teste, og da sier plutselig både Flo og fertilityfriend at eggløsning var 9.Nov. Og det stemmer veldig med den voldsomme smerten som startet på kvelden 9.November og varte til midt på dagen 10. November. Det er den smerten jeg alltid har tenkt at er eggløsning. Så plutselig var jeg 3 DPO fremfor 1 eller 2... føles som en bonus :hilarious:
Herlighet så mye enklere det var å lage de tre andre barna mine, da hadde vi sex når det passet oss og plutselig bare var jeg gravid. Jeg har vært veldig heldig.
Nå er det bare å unngå testetrangen i en ukes tid :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20231112_124122_FF App.jpg
    Screenshot_20231112_124122_FF App.jpg
    650,2 KB · Visninger: 24
Denne prosessen med å bli kjent med egen kropp og syklus er egentlig veldig spennende. Ifølge flo appen skulle jeg ha eggløsning 10.nov. Ifølge babyverden skulle jeg ha eggløsning 11.nov. har tempet litt for å teste, og da sier plutselig både Flo og fertilityfriend at eggløsning var 9.Nov. Og det stemmer veldig med den voldsomme smerten som startet på kvelden 9.November og varte til midt på dagen 10. November. Det er den smerten jeg alltid har tenkt at er eggløsning. Så plutselig var jeg 3 DPO fremfor 1 eller 2... føles som en bonus :hilarious:
Herlighet så mye enklere det var å lage de tre andre barna mine, da hadde vi sex når det passet oss og plutselig bare var jeg gravid. Jeg har vært veldig heldig.
Nå er det bare å unngå testetrangen i en ukes tid :hilarious:
Ja, dette er som en god krim, overraskelser rundt enhver sving :hilarious:
Ohh, det er jo en megabonus når man har lagt inn aksjer og får kortere ventetid. Wii!!

Tenk om man hadde klart å legge alle tanker vekk og vært lykkelig uvitende om alle symptomer og tegn ja, those were the days :laughing021

Ohh, det er jo en megabonus når man har lagt inn aksjer og får kortere ventetid. Wii!!

Tenk om man hadde klart å legge alle tanker vekk og vært lykkelig uvitende om alle symptomer og tegn ja, those were the days :laughing021
Har lovet meg selv å vente til etter neste helg med å teste, men nå er det fare for at jeg begynner litt før :hilarious:
Skulle ønske jeg klarte å legge fra meg tankene, jeg var så ung med de andre tre barna at det var ikke noen grunn til å ha det travelt. Nå føler jeg alderen jobber imot meg så jeg må bruke alle triks for å treffe riktige dager :smiley-ashamed004

Ja, gyn sa at når jeg begynner på progesteron, så kommer jeg til å føle meg skikkelig gravid :hilarious: så liten vits å spekulere i symptomer hvertfall :hilarious:

Dagens test, 7dpo. Helt blendahvit som forventet :alien :whacky059 hadde en god følelse under el, men nå tenker jeg att det nok ikke gikk denne gangen heller.. hodet mitt er helt ute å kjøre :whacky011 har fått 6 friske og fine unger, så hvorfor skal akkurat jeg klare å få en til liksom :think005 andre som fortjener det så mye mere:love7
(Jeg veit det er supertidlig og att det egentlig ikke er noe vits i å teste enda :laughing002)

Vedlegg

• 20231112_132212.jpg
    20231112_132212.jpg
    1,8 MB · Visninger: 74
Dagens test, 7dpo. Helt blendahvit som forventet :alien :whacky059 hadde en god følelse under el, men nå tenker jeg att det nok ikke gikk denne gangen heller.. hodet mitt er helt ute å kjøre :whacky011 har fått 6 friske og fine unger, så hvorfor skal akkurat jeg klare å få en til liksom :think005 andre som fortjener det så mye mere:love7
(Jeg veit det er supertidlig og att det egentlig ikke er noe vits i å teste enda :laughing002)
Er det bare jeg som har sykt streksyn eller er det ikke en svak skygge der da? o_O

Der er det jo strek!!

Synd at største ville til bestemor og bestefar i dag når minste skulle sove dupp :hilarious: før vi skulle hoppe i høyet sa mannen: må vi gjøre det i kveld også eller er vi ferdige for i dag da?:hilarious:hahah herregud, jeg har da ikke mast SÅ mye, men 3 dager på rad er utenfor normalen her i huset:laughing002

Synd at største ville til bestemor og bestefar i dag når minste skulle sove dupp :hilarious: før vi skulle hoppe i høyet sa mannen: må vi gjøre det i kveld også eller er vi ferdige for i dag da?:hilarious:hahah herregud, jeg har da ikke mast SÅ mye, men 3 dager på rad er utenfor normalen her i huset:laughing002
Her var to dager på rad utenom normalen :hilarious:

Skjønner nada. Har alle symptomer på EL, men negative tester.. tester 2-3 ganger hver dag og pleier ikke å misse peak!

Back
Topp