❤️ IKM uke 47 ❤️

Vis vedlegget 419286
Her går det træææægt.. aksjer lagt i går kveld, men det ble sikkert for tidlig. Bør vel prøve å få til en runde til i morgen før vi skal være borte fra hverandre noen dager. Kjenner at jeg begynner å bli litt negativ og miste troa nå, ting tar så tid jooo :smiley-angry017

Men dere. El-tester på dag/kveld…hvor lenge holder dere dere før dere går? Synes alltid det blir veldig lyst og utvanna?
Håper den kommer snart!! ❤️ Er så frustrerende når det tar tid, spesielt når man har "tidsfrist" man må rekke det på

Jeg tester alltid på morgenen med første urin, det er det som gir meg best tester. Kanskje fordi jeg drikker veldig mye vann i løpet av dagen men den er alltid mye mer utvannet når jeg tar den seinere (selvom de sier jo at det er det man skal). Vanligvis når det nærmer seg tester jeg 2 ganger om dagen og da er det litt lettere å se (holder meg da i minimum 3 timer før jeg tar kveldstesten)

Og her var dagens test. Kun 6dpo, så ikke så rart om jeg ikke ser noe Får se om jeg tester i morgen, eller om jeg venter til tirsdag.

Vedlegg

• 20231112_074813.jpg
    20231112_074813.jpg
    1,3 MB · Visninger: 62
Håper den kommer snart!! ❤️ Er så frustrerende når det tar tid, spesielt når man har "tidsfrist" man må rekke det på

Jeg tester alltid på morgenen med første urin, det er det som gir meg best tester. Kanskje fordi jeg drikker veldig mye vann i løpet av dagen men den er alltid mye mer utvannet når jeg tar den seinere (selvom de sier jo at det er det man skal). Vanligvis når det nærmer seg tester jeg 2 ganger om dagen og da er det litt lettere å se (holder meg da i minimum 3 timer før jeg tar kveldstesten)
Virkelig! Også såå irriterende at det skal avvike så mye fra det statistikkene anslår. Hilsen hu gærne som fører statistikk i Flo, Premom, Apple helse OG har et eget excelark med alle sykluser med alle mulige data inkl hvilepuls… :hilarious: Hadde tatt temp også om ikke det måtte gjøres i senga og termometeret bråkte så fælt for han som sover lengst.. ❤️tall og data❤️:alien jeg høres jo helt gal ut, men jeg lover at det gir mer ro enn stress - er over snittet kontrollfreak.

Ja ikke sant, takk som deler. Det er samme her, er litt for flink til å drikke vann, og ser at kveldstester ofte er svakere enn morgen. Får prøve å holde seg litt lenger og se om det gir utslag :happy: eltest slo greit ut forrige syklus, som var første gang jeg prøvde å teste, så får satse på at det skjer igjen. Har hatt bra med slim siden fredag, og det har vært 2-3 dager med det før el i tidligere sykluser. Godt å få det bekreftet med tester, synes jeg.

Jeg har hatt betalt versjonen av premom, ikke noe vits, utgjør liten forskjell (mer tilgang til artikler osv men funksjonene i appen ang el og tester er de samme). Jeg legger alle tester som ikker er easy@home under others, og da anslår den som regel riktig etter jeg har fått peak og den begynner å synke igjen. Ofte liker den at jeg legger inn temp også, da bekrefter den med en B. Men setter ikke all min lit til appen, følger symptomene først og fremst og så bekrefter jeg med strimler. ☺️;)
Klarte ikke å sitere @onske også når innleggene lå på to sider, men ja, legger inn under others. Kan hende appen ikke skjønner noe siden jeg aldri har hatt "high" eller "peak" ifølge den. Men ikke så farlig egentlig, det er jo kroppen og ikke appen som bestemmer når EL er. Appen er faen meg bare et ekstra stressmoment.

Hvis jeg gidder å teste i neste syklus skal jeg vente til slimet kommer. Bare styr å teste fra CD 9 og så skjer det ingenting. Skal hoppe over i IKM 48 nå. Blir dessverre bare frustrert av å se andres positive EL- og graviditetstester. Det er IKKE fordi jeg ikke unner folk det. Jeg heier på dere alle, og hver og en SKAL få spire. Jeg blir bare så slem mot meg selv når jeg ser det, så nå må jeg flykte fra tråder og underforum med positive tester og aborthistorier.

Håper samtlige her får positiv graviditetstest og går helt i mål. <3

Vis vedlegget 419286
Her går det træææægt.. aksjer lagt i går kveld, men det ble sikkert for tidlig. Bør vel prøve å få til en runde til i morgen før vi skal være borte fra hverandre noen dager. Kjenner at jeg begynner å bli litt negativ og miste troa nå, ting tar så tid jooo :smiley-angry017

Men dere. El-tester på dag/kveld…hvor lenge holder dere dere før dere går? Synes alltid det blir veldig lyst og utvanna?
Jeg sliter med å få konsentrert urin på dagtid, jeg pleier å måtte tisse så ofte.
Så jeg tisser på "glasset" jeg bruker, ser ann konsentrasjonen og tar evnt test hvis den ser ok ut :) prøver å ikke helle innpå drikke den stunden jeg venter på å teste :p

DA var det endelig min tur til å begynne å lete etter EL :hilarious: CD10 i dag, ingen overraskelser her foreløpig, 0,12 (easy@home) og 0,08 (babyplan). Begynner å kjenne flere symptomer som at jeg er litt mer småyr og i går var livmorhalsen litt høy og medium åpen så hååååper det er et godt tegn. Hadde vært gøy om den kom tidlig denne syklusen ☺️
Vis vedlegget 419289
Weee,nå er du også igang! :)

Klarte ikke å sitere @onske også når innleggene lå på to sider, men ja, legger inn under others. Kan hende appen ikke skjønner noe siden jeg aldri har hatt "high" eller "peak" ifølge den. Men ikke så farlig egentlig, det er jo kroppen og ikke appen som bestemmer når EL er. Appen er faen meg bare et ekstra stressmoment.

Hvis jeg gidder å teste i neste syklus skal jeg vente til slimet kommer. Bare styr å teste fra CD 9 og så skjer det ingenting. Skal hoppe over i IKM 48 nå. Blir dessverre bare frustrert av å se andres positive EL- og graviditetstester. Det er IKKE fordi jeg ikke unner folk det. Jeg heier på dere alle, og hver og en SKAL få spire. Jeg blir bare så slem mot meg selv når jeg ser det, så nå må jeg flykte fra tråder og underforum med positive tester og aborthistorier.

Fullt forståelig at en blir frustrert og lei seg, du er ikke den eneste som kjenner og har kjent på de følelsene for å si det mildt! :Heartbigredlykke til i uke 48, jeg håper du ender med positiv test av den ene og den andre slagen :Heartbigred

❤️❤️❤️ Forstår deg så godt ❤️❤️❤️
Håper du får positiv test snart, i tur og orden, og at dette blir din og vår syklus! Mulig jeg må over på neste uke sjæl, her har egga gått i vinterdvale, virker det som.
Utroooolig frustrerende når kroppen ikke gjør som den «skal»! Vær så snill med deg selv som du kan, sender mange gode klemmer og heiarop din vei :love7:love7:love7

Vis vedlegget 419286

Har du prøvd andre typer tester? For jeg prøvde en syklus å teste med eggløsningstester fra BabyPlan, Normal og Metode og da var BabyPlan tydelig positiv mens Metode og Normal sine var nesten usynlige o_O

Kjære deg! :Heartred Så bra du klarer å sette grenser for aktiviteten her når du får det sånn. Selv er jeg ikke like flink og kunne helt sikkert lært av deg:Heartred Mulig jeg har sagt det før, vi er her når og hvis du kommer tilbake, uansett når det blir:Heartred masse lykke til med testing av alle slag og krysser alt jeg har av fingre og tær for deg også:Heartred

Håper det går denne gangen!! Slimet virker ihvertfall lovende hihi ;) ❤️ hvis ikke så er det litt gøy å være detektiv også synes jeg.

Jah... Det kan jeg se for meg! Ikke akkurat et naturlig nivå med ligging når man er prøver, lett å bli litt lei/overveldet. Hvilken behandling er førstevalget og hvilken ønsker du? Er det noe mer de kan gjøre enn å sette sting i livmorhalsen? Høres ut som en veldig vanskelig situasjon iallefall, håper de følger deg veldig godt opp og at neste går det bra med ❤️
Cb-el test er bare en tom sirkel.. men gårsdagen slim etter nærmere undersøkelse var gjennomsiktig og klissete, så får høre mer på kroppen enn testene.

Førstevalget for dem er å sette et sting gjennom vagina, jeg ønsker at de setter et sting gjennom magen. Det blir en operasjon og ser at de ønsker at den vaginale skal vært forsøkt først. Men ja, nei.. jeg kan ikke gå gjennom og miste et barn på nytt, så får vi se.

Er sikkert pga noe sånt da ja... ja når det ikke fungerer som det skal så er det skikkelig drit med de appene.

Jeg er i 48 også så kom kom! ☺️❤️ godt du skjermer deg selv når du kjenner det blir sånn. Det er lurt!

Virkelig! Også såå irriterende at det skal avvike så mye fra det statistikkene anslår. Hilsen hu gærne som fører statistikk i Flo, Premom, Apple helse OG har et eget excelark med alle sykluser med alle mulige data inkl hvilepuls… :hilarious: Hadde tatt temp også om ikke det måtte gjøres i senga og termometeret bråkte så fælt for han som sover lengst.. ❤️tall og data❤️:alien jeg høres jo helt gal ut, men jeg lover at det gir mer ro enn stress - er over snittet kontrollfreak.

Ja ikke sant, takk som deler. Det er samme her, er litt for flink til å drikke vann, og ser at kveldstester ofte er svakere enn morgen. Får prøve å holde seg litt lenger og se om det gir utslag :happy: eltest slo greit ut forrige syklus, som var første gang jeg prøvde å teste, så får satse på at det skjer igjen. Har hatt bra med slim siden fredag, og det har vært 2-3 dager med det før el i tidligere sykluser. Godt å få det bekreftet med tester, synes jeg.
Haha du er ikke alene om å være kontrollfrik :hilarious: her bruker jeg FF, premom, og Babyverdens apper til å estimere. Tester med 3 forskjellige El-tester, temper OG følger med på livmorhals og slim. For meg gir det mer ro enn stress også, selvom det gir noe stress når det ikke går som forventet hehe.

Høres ut som det nærmer seg da! Og selvom det er utvannet så vil du se stigningen når den kommer allikevel. Krysser fingrene for at den er her i løpet av de neste dagene ☺️

Cb-el test er bare en tom sirkel.. men gårsdagen slim etter nærmere undersøkelse var gjennomsiktig og klissete, så får høre mer på kroppen enn testene.

Førstevalget for dem er å sette et sting gjennom vagina, jeg ønsker at de setter et sting gjennom magen. Det blir en operasjon og ser at de ønsker at den vaginale skal vært forsøkt først. Men ja, nei.. jeg kan ikke gå gjennom og miste et barn på nytt, så får vi se.
Kan hende toppen har vært allerede og at den derfor ikke slår ut, tror den må ha over hvertfall 0.8 for å slå ut... hør mer på kroppen enn testene ja ;)

Aha... Ja da skjønner jeg jo at de vil det, samtidig som dette jo ikke er noe å gamble med for deg så forståelig at du vil at de skal gjøre dét med en gang og ikke prøve den andre for å se. Du skal ikke måtte miste én til ❤️ huff, så vanskelig situasjon, du er modig!!

Back
Topp