❤️ IKM uke 47 ❤️

Så grusomt! Det tenker man jo ikke at skal skje nei... Kondolerer ❤️:sorry: sender deg en god klem! Har du mange fra før? Takk, nå er det vår tur ja ☺️❤️
Ja, jeg har 6 fra før :Heartred så mange synes sikkert det er helt sykt att vi vil ha en til æ, hehe. Sist jeg ble gravid var det ikke planlagt, hadde litt blandede følelser. Men så mistet vi, og da gikk det nok veldig opp for oss att vi har lyst på en til :Heartred har du noen fra før?

Hahaha jeg har prøvd følgende:

10ml/u: Metode, ClearBlue tidlig, Clearblue digital ultratidlig, Lloyds Pharmacy, BabyPlan, RFSU test tidlig (skal prøve MakeSure denne mnd)

25ml/u: Clearblue+, Clearblue digital, Metode, BabyPlan, RFSU test ofte & noe billige greier jeg kjøpte i utlandet :schocked028
Hehehe, detvar mange ja :p :cool: jeg har hørt mye bra om make sure, så det tenker jeg og teste også :D

Ikke noe å være flau over! Er jo sånt vi snakker om her på forumet! Hehe ;) fra hva du skrev over her om at det er så "strekkbart" så vil jeg anta at det er EL-slim, enten er det blandet med litt aksjer og pga det blitt litt hvitt, eller så er det rett etter EL når det endrer seg fra det klare strekkbare til det mer klissete (men ikke strekkbare) hvite. Husker ikke om du testet? Har du fått topp?

Jeg har forsøkt med de her testene, men de blir ikke litt utslag på så jeg ga opp :banghead: skal prøve med clearblue sine imorgen og mandag og se.
Det kan veldig gjerne være med litt aksjer og derfor det er hvitt når du sier det, aksjer er vi flinke med :laughing002
Da går jeg ut fra at el ikke har vært også får jeg lure typen i seng med snørr og tårer de neste dagene. Skal på samtale på St. Olav for oppfølging, så veldig dumt at eggløsning kom akkurat nå :smiley-angelic006

Ja, jeg har 6 fra før :Heartred så mange synes sikkert det er helt sykt att vi vil ha en til æ, hehe. Sist jeg ble gravid var det ikke planlagt, hadde litt blandede følelser. Men så mistet vi, og da gikk det nok veldig opp for oss att vi har lyst på en til :Heartred har du noen fra før?
Wow! Superwoman!! Så kult at dere har 6 fra før! :joyful: vel folk mener så mangt de ikke har noe med syns jeg, alle og enhver vet selv best hva som er drømmelivet for en selv. Jeg elsker å gå gravid og ha barn så hadde jeg hatt en livssituasjon som tillot det så kunne jeg godt tenkt meg en stor ungeflokk jeg ☺️ hadde samme følelsen selv da vi mistet så forstår deg godt, selvom vår var planlagt så ble jeg veldig usikker på om vi kunne takle én til, men da vi mistet så ble det veldig tydelig at jo, det kan vi og det vil vi ha. Har ei på halvannet fra før ☺️❤️

Negativ test igjen her (målt til 0,51 på premom, målt tre ganger :p ) og elsmerter så til de grader :shy: noe skjer/har skjedd hvertfall :p

Vedlegg

• PXL_20231111_202128897.MP.jpg
    PXL_20231111_202128897.MP.jpg
    1,6 MB · Visninger: 32
Jeg har forsøkt med de her testene, men de blir ikke litt utslag på så jeg ga opp :banghead: skal prøve med clearblue sine imorgen og mandag og se.
Det kan veldig gjerne være med litt aksjer og derfor det er hvitt når du sier det, aksjer er vi flinke med :laughing002
Da går jeg ut fra at el ikke har vært også får jeg lure typen i seng med snørr og tårer de neste dagene. Skal på samtale på St. Olav for oppfølging, så veldig dumt at eggløsning kom akkurat nå :smiley-angelic006
Ah... Nei det skal ikke være lett si! Hvilket merke brukte du? Håper cb funker bedre! Jeg har kort LH-topp, så hos meg er det veldig lett å gå glipp av den. Må teste 2 ganger daglig og er sånn *ikkenoeikkenoeikkenoeBOPikkenoeikkenoe* i verdier. Hvis det ga mening :hilarious: kanskje du også har det sånn? Men det viktigste er jo uansett å legge aksjer da, så lenge de er der så gjør det ikke noe om du ikke vet helt 100% når den var :p åja, ja da var det litt lei timing kanskje. Men håper det går nå da, også kanskje de kan gi deg en oppfølging på deg av det istedet da ☺️:smiley-angelic001

Ah... Nei det skal ikke være lett si! Hvilket merke brukte du? Håper cb funker bedre! Jeg har kort LH-topp, så hos meg er det veldig lett å gå glipp av den. Må teste 2 ganger daglig og er sånn *ikkenoeikkenoeikkenoeBOPikkenoeikkenoe* i verdier. Hvis det ga mening :hilarious: kanskje du også har det sånn? Men det viktigste er jo uansett å legge aksjer da, så lenge de er der så gjør det ikke noe om du ikke vet helt 100% når den var :p åja, ja da var det litt lei timing kanskje. Men håper det går nå da, også kanskje de kan gi deg en oppfølging på deg av det istedet da ☺️:smiley-angelic001
Kan være, har testet litt og aldri fått en positiv, tenkte at hvis det ikke går denne gangen *bank i bordet* så skal jeg virkelig teste to ganger om dagen. Bli en liten detektiv :pompus: Kan jo virke som jeg er litt som deg.

Ja, blir litt mye aksjer da… så håper en av de sitter.
Ja, skal argumentere for en behandling, tviler jeg får den siden det ikke er førstevalget

Wow! Superwoman!! Så kult at dere har 6 fra før! :joyful: vel folk mener så mangt de ikke har noe med syns jeg, alle og enhver vet selv best hva som er drømmelivet for en selv. Jeg elsker å gå gravid og ha barn så hadde jeg hatt en livssituasjon som tillot det så kunne jeg godt tenkt meg en stor ungeflokk jeg ☺️ hadde samme følelsen selv da vi mistet så forstår deg godt, selvom vår var planlagt så ble jeg veldig usikker på om vi kunne takle én til, men da vi mistet så ble det veldig tydelig at jo, det kan vi og det vil vi ha. Har ei på halvannet fra før ☺️❤️
Ja, det er mange som har ment mye om att vi har mange barn, men jeg gidder ikke å bry meg lengre :cool: vi gjør det som føles rett for oss :Heartred vil tro det er full fart med ei også, i rette alderen :D

Hurraaa! Regner du 1dpo i morgen eller mandag? :gen014
Jeg ser tempen litt ann, tror jeg :) jeg har hatt el både et døgn og to døgn etter første positive eltest. gyn sa at jeg skulle begynne på vag tablettene fire dager etter første positive eltest, så det blir tirsdag. Og skal inn ca 7dpo for blodprøver (går fint med både 6 og 8dpo også) så skal ringe på mandag for å sette opp tid på fredag :) fikk jo første positive igår kveld, så burde vel ikke bli så galt :)

6DPO og dagens test. Helt blendahvit men hadde nesten ikke forventet noe annet. :knegg:

Symptomer: :Heartpink
- Uggen i magen, sykt mye luft og føler meg skikkelig oppblåst
- Noe småkvalm og sulten på morgenen, noe som er uvant hos frøken spiser-aldri-frokost
- Tett i nesen (kan være smitte fra sønnen min på 19mnd men usikker)
- Vonde bryst
- Fortsatt skikkelig trøtt
IMG_6663.jpeg

IMG_0229.png

Her går det træææægt.. aksjer lagt i går kveld, men det ble sikkert for tidlig. Bør vel prøve å få til en runde til i morgen før vi skal være borte fra hverandre noen dager. Kjenner at jeg begynner å bli litt negativ og miste troa nå, ting tar så tid jooo :smiley-angry017

Men dere. El-tester på dag/kveld…hvor lenge holder dere dere før dere går? Synes alltid det blir veldig lyst og utvanna?

6DPO og dagens test. Helt blendahvit men hadde nesten ikke forventet noe annet. :knegg:

Symptomer: :Heartpink
- Uggen i magen, sykt mye luft og føler meg skikkelig oppblåst
- Noe småkvalm og sulten på morgenen, noe som er uvant hos frøken spiser-aldri-frokost
- Tett i nesen (kan være smitte fra sønnen min på 19mnd men usikker)
- Vonde bryst
- Fortsatt skikkelig trøtt
Vis vedlegget 419287
Åhh, veldig spennende med symptomer allerede!!
Heia heia :smiley-bounce016

Kan være, har testet litt og aldri fått en positiv, tenkte at hvis det ikke går denne gangen *bank i bordet* så skal jeg virkelig teste to ganger om dagen. Bli en liten detektiv :pompus: Kan jo virke som jeg er litt som deg.

Ja, blir litt mye aksjer da… så håper en av de sitter.
Ja, skal argumentere for en behandling, tviler jeg får den siden det ikke er førstevalget
Håper det går denne gangen!! Slimet virker ihvertfall lovende hihi ;) ❤️ hvis ikke så er det litt gøy å være detektiv også synes jeg.

Jah... Det kan jeg se for meg! Ikke akkurat et naturlig nivå med ligging når man er prøver, lett å bli litt lei/overveldet. Hvilken behandling er førstevalget og hvilken ønsker du? Er det noe mer de kan gjøre enn å sette sting i livmorhalsen? Høres ut som en veldig vanskelig situasjon iallefall, håper de følger deg veldig godt opp og at neste går det bra med ❤️

Ja, det er mange som har ment mye om att vi har mange barn, men jeg gidder ikke å bry meg lengre :cool: vi gjør det som føles rett for oss :Heartred vil tro det er full fart med ei også, i rette alderen :D
Så bra!! ❤️☺️ Hihi ja det er det absolutt! De er jo så hærlige og da i den alderen, begynt å snakke litt osv :joyful:

DA var det endelig min tur til å begynne å lete etter EL :hilarious: CD10 i dag, ingen overraskelser her foreløpig, 0,12 (easy@home) og 0,08 (babyplan). Begynner å kjenne flere symptomer som at jeg er litt mer småyr og i går var livmorhalsen litt høy og medium åpen så hååååper det er et godt tegn. Hadde vært gøy om den kom tidlig denne syklusen ☺️
1000036127.jpg

Back
Topp