❤️ IKM uke 47 ❤️

Det er så elendig bilde :wacky: og jeg veit jo att den er negativ hehe. Men testetrangen tok meg i dag. Var ikke på morgenurin heller :alien det blir lange dager, gikk fint frem til i dag men
Jeg tror jeg lider av en bad case av streksyn, for jeg syns jeg ser en slags strek der :hilarious::nailbiting:

Hvordan får dere Premom til å anslå noe som helst? Jeg måtte manuelt endre antall syklusdager for å få EL på riktig dag i forrige syklus. Den reagerte ikke på svingninger. Har dere betalutgaven? Mine tester er stadig dødssvake, men slimmengden og yrheten er på vei opp, da. Setter min lit til det fremfor apper, men er likevel nysgjerrig på appens funksjon (for min del) utover at jeg får sammenlignet testene på rad og rekke.
Min Premom anslo EL for 4-5 dager siden og jeg begynte å miste troa på at jeg rakk å fjerne spiralen og starte testing før EL denne mnd, men når testene ble mer og mer positive og til slutt high/peak så endret den seg selv :happy: har ikke betalingsutgaven. Passer du på å flytte bildet slik at C streken er over anslaget på bildet? Mitt slim startet i dag, når jeg fikk peak - lite slim før det. Litt mer yr da:hilarious: legger du testene inn under Others? Det var et tips jeg fikk forrige gang
Jeg har hatt betalt versjonen av premom, ikke noe vits, utgjør liten forskjell (mer tilgang til artikler osv men funksjonene i appen ang el og tester er de samme). Jeg legger alle tester som ikker er easy@home under others, og da anslår den som regel riktig etter jeg har fått peak og den begynner å synke igjen. Ofte liker den at jeg legger inn temp også, da bekrefter den med en B. Men setter ikke all min lit til appen, følger symptomene først og fremst og så bekrefter jeg med strimler. ☺️;)

Så gøy att flere ser, men redd det ikke er noe lell :happy: hehe. Fint å pine seg igjennom med å begynne testing tidlig :banghead::p
Jeg syns og jeg ser noe! Hvor mange DPO er du? Og hvilken type test var det? :)

Tror jeg må snike meg til en test imorgen jeg (6DPO) bare så jeg får stilnet testetrangen litt!

Jeg syns og jeg ser noe! Hvor mange DPO er du? Og hvilken type test var det? :)

Tror jeg må snike meg til en test imorgen jeg (6DPO) bare så jeg får stilnet testetrangen litt!
Jeg er 6dpo I dag :D i følge premom, i følge meg selv så ville jeg tippet 7 :happy: dette er Normal tester, veit ikke om jeg skal stole på de,har dårlig erfaring med el testene fra der, men fikk greie positive tester med de sist jeg var gravid, da testet jeg senere da. Tror jeg må kjøpe make sure i morgen :dance008

Jeg er 6dpo I dag :D i følge premom, i følge meg selv så ville jeg tippet 7 :happy: dette er Normal tester, veit ikke om jeg skal stole på de,har dårlig erfaring med el testene fra der, men fikk greie positive tester med de sist jeg var gravid, da testet jeg senere da. Tror jeg må kjøpe make sure i morgen :dance008
Spennende!! Har ikke prøvd Normal sine, har bare Metode (Apotek1) liggende hjemme som er 10ml/u men forventer levering av både BabyPlan tidlig og MakeSure tidlig på mandag o_O

Det er så elendig bilde :wacky: og jeg veit jo att den er negativ hehe. Men testetrangen tok meg i dag. Var ikke på morgenurin heller :alien det blir lange dager, gikk fint frem til i dag men
Sikkert jeg som har tatt på meg streksynbrillene, men jeg synes og jeg ser noe:bag: Spennende!

Ja, nå begynner "skjærsilden":hilarious: Har sittet og regnet på når jeg kan teste hvis EL var i går/forigår så da er det rundt ei uke. Ei laaaang uke:hilarious:

Spennende!! Har ikke prøvd Normal sine, har bare Metode (Apotek1) liggende hjemme som er 10ml/u men forventer levering av både BabyPlan tidlig og MakeSure tidlig på mandag o_O
Så spennende altså :alien
Jeg skryter så fingrene for alle :D metode har jeg aldri prøvd, er de bra?

Sikkert jeg som har tatt på meg streksynbrillene, men jeg synes og jeg ser noe:bag: Spennende!

Ja, nå begynner "skjærsilden":hilarious: Har sittet og regnet på når jeg kan teste hvis EL var i går/forigår så da er det rundt ei uke. Ei laaaang uke:hilarious:
Jeg også synes jeg ser noe, men redd det bare er øsnkestrek :p ååh, det er så lange dager etter el :wacky:

Nå har jeg lest litt om dette slimet..
og det jeg finner ut er at hvis det er hvitt og seigt er eggløsningen over?
Før eggløsning er det blankt og seigt?

Jeg også synes jeg ser noe, men redd det bare er øsnkestrek :p ååh, det er så lange dager etter el :wacky:
Kjempelange:dead::bag: Og lite hjelper for å korte tida. Vel - omgangssjuke gjør, det prøvde jeg i fjor på denne tiden, men det anbefales ikke:hilarious:
Vi holder motet oppe:joyful: Her skal det bli strekbonanza:excited001

Back
Topp