Gogo, egget, go!Og daaaa skjer det noe her!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gogo, egget, go!Og daaaa skjer det noe her!
Jeg tror jeg lider av en bad case av streksyn, for jeg syns jeg ser en slags strek derDet er så elendig bilde og jeg veit jo att den er negativ hehe. Men testetrangen tok meg i dag. Var ikke på morgenurin heller det blir lange dager, gikk fint frem til i dag men
SpennendeDet er så elendig bilde og jeg veit jo att den er negativ hehe. Men testetrangen tok meg i dag. Var ikke på morgenurin heller det blir lange dager, gikk fint frem til i dag men
Hehehe det er det jeg også synes, men jeg er sååå redd det er feilJeg tror jeg lider av en bad case av streksyn, for jeg syns jeg ser en slags strek der
Krysser fingrene sist mnd kunne jeg ikke se antydning til noe som helst, så fikk jo ett bittelite håp nåSpennende
Jeg ser antydning til noe der.
Hvordan får dere Premom til å anslå noe som helst? Jeg måtte manuelt endre antall syklusdager for å få EL på riktig dag i forrige syklus. Den reagerte ikke på svingninger. Har dere betalutgaven? Mine tester er stadig dødssvake, men slimmengden og yrheten er på vei opp, da. Setter min lit til det fremfor apper, men er likevel nysgjerrig på appens funksjon (for min del) utover at jeg får sammenlignet testene på rad og rekke.
Jeg har hatt betalt versjonen av premom, ikke noe vits, utgjør liten forskjell (mer tilgang til artikler osv men funksjonene i appen ang el og tester er de samme). Jeg legger alle tester som ikker er easy@home under others, og da anslår den som regel riktig etter jeg har fått peak og den begynner å synke igjen. Ofte liker den at jeg legger inn temp også, da bekrefter den med en B. Men setter ikke all min lit til appen, følger symptomene først og fremst og så bekrefter jeg med strimler.Min Premom anslo EL for 4-5 dager siden og jeg begynte å miste troa på at jeg rakk å fjerne spiralen og starte testing før EL denne mnd, men når testene ble mer og mer positive og til slutt high/peak så endret den seg selv har ikke betalingsutgaven. Passer du på å flytte bildet slik at C streken er over anslaget på bildet? Mitt slim startet i dag, når jeg fikk peak - lite slim før det. Litt mer yr da legger du testene inn under Others? Det var et tips jeg fikk forrige gang
Så gøy att flere ser, men redd det ikke er noe lell hehe. Fint å pine seg igjennom med å begynne testing tidligSkjønner hva du mener med at du ser noe, dette blir spennende å følge med på videre
Det skjønner jeg godt!! Farlig med sånt håp... Tenker du ta en til i morgen tidlig?Hehehe det er det jeg også synes, men jeg er sååå redd det er feil
Jeg er en naturlig frossenpinne men under forrige svangerskap sov jeg med sommerdyne på svarteste vinteren og gikk stort sett i singlet og shorts hjemmeSamme her! Både under svangerskap og mens jeg ammer.
Weeee!!Og daaaa skjer det noe her!
Jeg syns og jeg ser noe! Hvor mange DPO er du? Og hvilken type test var det?Så gøy att flere ser, men redd det ikke er noe lell hehe. Fint å pine seg igjennom med å begynne testing tidlig
Hadde tenkt å vente 1 dag, men tar sikkert en i morgentidlig lellDet skjønner jeg godt!! Farlig med sånt håp... Tenker du ta en til i morgen tidlig?
Jeg er 6dpo I dag i følge premom, i følge meg selv så ville jeg tippet 7 dette er Normal tester, veit ikke om jeg skal stole på de,har dårlig erfaring med el testene fra der, men fikk greie positive tester med de sist jeg var gravid, da testet jeg senere da. Tror jeg må kjøpe make sure i morgenJeg syns og jeg ser noe! Hvor mange DPO er du? Og hvilken type test var det?
Tror jeg må snike meg til en test imorgen jeg (6DPO) bare så jeg får stilnet testetrangen litt!
Spennende!! Har ikke prøvd Normal sine, har bare Metode (Apotek1) liggende hjemme som er 10ml/u men forventer levering av både BabyPlan tidlig og MakeSure tidlig på mandagJeg er 6dpo I dag i følge premom, i følge meg selv så ville jeg tippet 7 dette er Normal tester, veit ikke om jeg skal stole på de,har dårlig erfaring med el testene fra der, men fikk greie positive tester med de sist jeg var gravid, da testet jeg senere da. Tror jeg må kjøpe make sure i morgen
Sikkert jeg som har tatt på meg streksynbrillene, men jeg synes og jeg ser noe Spennende!Det er så elendig bilde og jeg veit jo att den er negativ hehe. Men testetrangen tok meg i dag. Var ikke på morgenurin heller det blir lange dager, gikk fint frem til i dag men
Så spennende altsåSpennende!! Har ikke prøvd Normal sine, har bare Metode (Apotek1) liggende hjemme som er 10ml/u men forventer levering av både BabyPlan tidlig og MakeSure tidlig på mandag
Jeg også synes jeg ser noe, men redd det bare er øsnkestrek ååh, det er så lange dager etter elSikkert jeg som har tatt på meg streksynbrillene, men jeg synes og jeg ser noe Spennende!
Ja, nå begynner "skjærsilden" Har sittet og regnet på når jeg kan teste hvis EL var i går/forigår så da er det rundt ei uke. Ei laaaang uke
Kjempelange Og lite hjelper for å korte tida. Vel - omgangssjuke gjør, det prøvde jeg i fjor på denne tiden, men det anbefales ikkeJeg også synes jeg ser noe, men redd det bare er øsnkestrek ååh, det er så lange dager etter el