❤️ IKM uke 47 ❤️

Tror ikke jeg klarer å la være å teste i morgen... Da er jeg 6 dpo i følge appen. Føler meg veldig som en symptomjeger, men det har stukket og verket i puppene siden 3dpo, og både i dag og i går kveld har jeg kjent strekking i livmorområdet... dette er pp3 og i første PP kjente jeg på en haug med symptom uten at det stemte...men denne prøveperioden er første gang jeg har kjent disse symptomene... utenom sist jeg var gravid.

Nå har jeg lest litt om dette slimet..
og det jeg finner ut er at hvis det er hvitt og seigt er eggløsningen over?
Før eggløsning er det blankt og seigt?
Kommer an på hva du mener med seigt.
Jeg tenkte automatisk litt som hvit eggehvite :facepalm:

Nå har jeg lest litt om dette slimet..
og det jeg finner ut er at hvis det er hvitt og seigt er eggløsningen over?
Før eggløsning er det blankt og seigt?
Stemmer! Ihvertfall i teorien. Men ikke alle har så mye slim, og det kan også påvirkes av mannens svømmere, og variere fra syklus til syklus, osv osv. Har du pleid å overvåke slimet ditt lenge? (Flott samtale :hilarious: :p )

Det blir spennende!! Jeg fikk positiv 8 dpo så hvis du er 6-7 i dag så kan det jo hende da?
Ja, i forhold til el smerter, så tenker jeg att jeg kan være 1-2 dager lengre enn det premom sier, men har ikke peiling :happy: ryker nok på en test I morgen også, jeg håper skatt det sitter, mistet i slutten av august og mannen skal straks begynne på medisiner og da må vi vente i 6mnd før vi kan prøve igjen :meh:

Jeg har aldri fått strek på dem uten at det har vært noe, har hatt tre kjemiske graviditeter i år og har alltid fått strek minst 10dpo hvis det har vært noe, så jeg er veldig fornøyd iallefall :Heartpink
Spørs om jeg må kjøpe litt flere forskjellige typer :p :dance008

Kjempelange:dead::bag: Og lite hjelper for å korte tida. Vel - omgangssjuke gjør, det prøvde jeg i fjor på denne tiden, men det anbefales ikke:hilarious:
Vi holder motet oppe:joyful: Her skal det bli strekbonanza:excited001
Hehe, huff nei. Dagene blir laaaange :p her har ungene akkurat hatt omgangsyke, jeg slapp heldigvis unna :cool:

Tror ikke jeg klarer å la være å teste i morgen... Da er jeg 6 dpo i følge appen. Føler meg veldig som en symptomjeger, men det har stukket og verket i puppene siden 3dpo, og både i dag og i går kveld har jeg kjent strekking i livmorområdet... dette er pp3 og i første PP kjente jeg på en haug med symptom uten at det stemte...men denne prøveperioden er første gang jeg har kjent disse symptomene... utenom sist jeg var gravid.
Jeg er 6dpo I dag, og klarte heller ikke å la være :wacky:

Hehe, huff nei. Dagene blir laaaange :p her har ungene akkurat hatt omgangsyke, jeg slapp heldigvis unna :cool:
Wooow, heldig! Jeg får alt jeg, omganssjuke, forkjølelse, influensa osv:hungover: Og hvis ikke det er Knotten som drar det med hjem så er det jeg som finner et eller annet virus et sted :hilarious:

Ja, i forhold til el smerter, så tenker jeg att jeg kan være 1-2 dager lengre enn det premom sier, men har ikke peiling :happy: ryker nok på en test I morgen også, jeg håper skatt det sitter, mistet i slutten av august og mannen skal straks begynne på medisiner og da må vi vente i 6mnd før vi kan prøve igjen :meh:
Beklager å høre at du mistet i august... ❤️ Mistet selv i september, 3. på rad. Krysser fingrene for at den sitter for oss begge denne runden!! Helst unngå at dere må vente 6 mnd nå... :arghh::angelic::smiley-angelic001

Wooow, heldig! Jeg får alt jeg, omganssjuke, forkjølelse, influensa osv:hungover: Og hvis ikke det er Knotten som drar det med hjem så er det jeg som finner et eller annet virus et sted :hilarious:
Sånn er jeg også, sjukdomsmagnet :hilarious: får alt som går. Ligget en uke her nå med omgangssyken, mannen lå knapt 2 dager. Mini gikk klar :hilarious:

Neimen huff da :meh::hungover: krysser fingrene for att sykdom holder seg unna :cool: men redd det blir litt sykdom i vinter.. vi får alltid omganssjuke i jula :p

Beklager å høre at du mistet i august... ❤️ Mistet selv i september, 3. på rad. Krysser fingrene for at den sitter for oss begge denne runden!! Helst unngå at dere må vente 6 mnd nå... :arghh::angelic::smiley-angelic001
Huff ja, hadde spontan vannavgang i uke 17. (Tenker jo ikke att det skal skje, har jo fått noen unger). blir heldigvis fulgt godt opp i neste svangerskap. Krysser for oss begge xsmile3 nå er det vår tur! Trist att du har mistet mange ganger :Heartred

Kommer an på hva du mener med seigt.
Jeg tenkte automatisk litt som hvit eggehvite :facepalm:

Herregud, nå blir jeg litt flau over info jeg deler her.. men seigt at jeg tørket meg og det hang fast i papiret og jeg klarte å strekke det ut ganske langt (hvertfall 10-15 cm) før det «slapp» :oops: :smiley-ashamed008
Ja, litt sånn eggehvite når det er stekt. Men ikk blankt, hvitt

Huff ja, hadde spontan vannavgang i uke 17. (Tenker jo ikke att det skal skje, har jo fått noen unger). blir heldigvis fulgt godt opp i neste svangerskap. Krysser for oss begge xsmile3 nå er det vår tur! Trist att du har mistet mange ganger :Heartred
Så grusomt! Det tenker man jo ikke at skal skje nei... Kondolerer ❤️:sorry: sender deg en god klem! Har du mange fra før? Takk, nå er det vår tur ja ☺️❤️

Stemmer! Ihvertfall i teorien. Men ikke alle har så mye slim, og det kan også påvirkes av mannens svømmere, og variere fra syklus til syklus, osv osv. Har du pleid å overvåke slimet ditt lenge? (Flott samtale :hilarious: :p )
Har bare merket dette sykt seige, hvit aktig slim. Ikke merket noe Annet.
Nei, har ikke overvåket slimet mitt lenge, er vel første gangen jeg har tenkt på det denne gangen.
Før har jeg bare tenkt «Åj» også gått videre, uten og se eller undersøke mer :laughing002

Kjenner jeg blir flau over meg selv, for en samtale :smiley-ashamed008:smiley-ashamed008:laughing002

Spørs om jeg må kjøpe litt flere forskjellige typer :p :dance008
Hahaha jeg har prøvd følgende:

10ml/u: Metode, ClearBlue tidlig, Clearblue digital ultratidlig, Lloyds Pharmacy, BabyPlan, RFSU test tidlig (skal prøve MakeSure denne mnd)

25ml/u: Clearblue+, Clearblue digital, Metode, BabyPlan, RFSU test ofte & noe billige greier jeg kjøpte i utlandet :schocked028

Har bare merket dette sykt seige, hvit aktig slim. Ikke merket noe Annet.
Nei, har ikke overvåket slimet mitt lenge, er vel første gangen jeg har tenkt på det denne gangen.
Før har jeg bare tenkt «Åj» også gått videre, uten og se eller undersøke mer :laughing002

Kjenner jeg blir flau over meg selv, for en samtale :smiley-ashamed008:smiley-ashamed008:laughing002
Ikke noe å være flau over! Er jo sånt vi snakker om her på forumet! Hehe ;) fra hva du skrev over her om at det er så "strekkbart" så vil jeg anta at det er EL-slim, enten er det blandet med litt aksjer og pga det blitt litt hvitt, eller så er det rett etter EL når det endrer seg fra det klare strekkbare til det mer klissete (men ikke strekkbare) hvite. Husker ikke om du testet? Har du fått topp?

Herregud, nå blir jeg litt flau over info jeg deler her.. men seigt at jeg tørket meg og det hang fast i papiret og jeg klarte å strekke det ut ganske langt (hvertfall 10-15 cm) før det «slapp» :oops: :smiley-ashamed008
Ja, litt sånn eggehvite når det er stekt. Men ikk blankt, hvitt

Ja, det får jeg rett før eggløsning, jeg.. Går over til blankt når eggløsning skjer. Akkurat nå, f.eks :laughing021

Back
Topp