❤️ IKM uke 47 ❤️

:love017 Her kom el 4 dager før jeg trodde, er 6dpo i dag i følge premom.. klør i fingrene etter å teste. I dag har jeg hatt skikkelig svettetokter:dance008 aner ikke om det kan være ett tegn. Hadde det sist også, men lengre ut i svangerskapet (endte i sen abort). Så nå krysser jeg fingrene for att det er noe.
Oi så spennende :love017 Jeg er bare 1 dpo selv og ser flere som er tidlig i løpet enda, så der blir spennede å følge med deg når du begynner med testing etterhvert:smiley-angelic001 krysser fingrene for deg:smiley-angelic001

Jeg MÅ være i dpo-land, ihvertfall såvidt; nesten 20 grader i stua og jeg sitter her med to par ullsokker på føttene, langermet og høyhalset ullundertrøye og en diger strikkegenser over der igjen:hilarious:
Flere som blir kalde etter EL?

Mulig jeg tar feil, men trodde man anslo selve eggløsningen dagen etter peak? Det gjør i hvertfall PreMom appen, så jeg går alltid it fra det når jeg regner ut dpo… men aner ikke om det er helt 100% rett jeg altså, ganske ny på dette selv. Bare andre pp jeg går etter el-tester…
Ja PreMom ser jeg beregner eggløsning til dagen etter peak, altså mandag 06/11! Får forholde meg til det da :p

xsmile14Oi så spennende :love017 Jeg er bare 1 dpo selv og ser flere som er tidlig i løpet enda, så der blir spennede å følge med deg når du begynner med testing etterhvert:smiley-angelic001 krysser fingrene for deg:smiley-angelic001
Tus
Oi så spennende :love017 Jeg er bare 1 dpo selv og ser flere som er tidlig i løpet enda, så der blir spennede å følge med deg når du begynner med testing etterhvert:smiley-angelic001 krysser fingrene for deg:smiley-angelic001
Jeg klarte selvfølgelig ikke å vente med å teste, så jeg har allerede tatt en test I dag. I mitt hodet så kan jeg så vidt skimte noe, men veit jo att det er aaalt for tidlig og att testen er hvit :p spennende å følge med på deg også:-)

Synes den så veldig fin ut, kort men tydelig. Tror nok at når den nå er såpass mye svakere at det ikke bare er pga urinkonsentrasjon ☺️ happy humping :p
Så bra, da har jeg tolket riktig :happy: haha tusen takk, startet i går og mannen har pent fått beskjed om å sove på sofaen før jeg er ferdig på jobb så han er klar når jeg kommer hjem fra jobb:hilarious:

Tus

Jeg klarte selvfølgelig ikke å vente med å teste, så jeg har allerede tatt en test I dag. I mitt hodet så kan jeg så vidt skimte noe, men veit jo att det er aaalt for tidlig og att testen er hvit :p spennende å følge med på deg også:)
Første testen i gruppa? Få se daaaa:excited001:hilarious:
Vi har avtale om at alle her skal inn i terminforum med terminspirer;)

Første testen i gruppa? Få se daaaa:excited001:hilarious:
Vi har avtale om at alle her skal inn i terminforum med terminspirer;)
Skal få tatt bilde straks, driver å legger minstemann xsmile9 blir veldig spennende værtfall. Har litt troa denne gangen, da jeg slappet litt mere av :D liker att alle skal på termingruppe ;):cool:

Jeg blir kald når jeg går gravid, hvis det hjelper? :hilarious:
Jeg og:joyful:

Skal få tatt bilde straks, driver å legger minstemann xsmile9 blir veldig spennende værtfall. Har litt troa denne gangen, da jeg slappet litt mere av :D liker att alle skal på termingruppe ;):cool:
Driver med legging jeg og, trenger ikke stresse med bildet:shy:
Så bra du har troa! Har vært gode vibber i denne gruppa:Heartred

Hvordan får dere Premom til å anslå noe som helst? Jeg måtte manuelt endre antall syklusdager for å få EL på riktig dag i forrige syklus. Den reagerte ikke på svingninger. Har dere betalutgaven? Mine tester er stadig dødssvake, men slimmengden og yrheten er på vei opp, da. Setter min lit til det fremfor apper, men er likevel nysgjerrig på appens funksjon (for min del) utover at jeg får sammenlignet testene på rad og rekke.

Vedlegg

• SmartSelect_20231111_191655_Premom.jpg
    SmartSelect_20231111_191655_Premom.jpg
    395,4 KB · Visninger: 47
Spennende å se at flere nå er i DPO-land eller nærmer seg og at første test er tatt :D. Jeg tror jeg hadde blitt altfor stresset av å teste tidlig så avventer IKM( nesten;)) Så får nøye meg med å følge spent med og heie på resten av dere som tester tidlig!:hello2

Hvordan får dere Premom til å anslå noe som helst? Jeg måtte manuelt endre antall syklusdager for å få EL på riktig dag i forrige syklus. Den reagerte ikke på svingninger. Har dere betalutgaven? Mine tester er stadig dødssvake, men slimmengden og yrheten er på vei opp, da. Setter min lit til det fremfor apper, men er likevel nysgjerrig på appens funksjon (for min del) utover at jeg får sammenlignet testene på rad og rekke.
Min Premom anslo EL for 4-5 dager siden og jeg begynte å miste troa på at jeg rakk å fjerne spiralen og starte testing før EL denne mnd, men når testene ble mer og mer positive og til slutt high/peak så endret den seg selv :happy: har ikke betalingsutgaven. Passer du på å flytte bildet slik at C streken er over anslaget på bildet? Mitt slim startet i dag, når jeg fikk peak - lite slim før det. Litt mer yr da:hilarious: legger du testene inn under Others? Det var et tips jeg fikk forrige gang

Det er så elendig bilde :wacky: og jeg veit jo att den er negativ hehe. Men testetrangen tok meg i dag. Var ikke på morgenurin heller :alien det blir lange dager, gikk fint frem til i dag men

Vedlegg

• 20231111_191934.jpg
    20231111_191934.jpg
    1,2 MB · Visninger: 62
Jeg MÅ være i dpo-land, ihvertfall såvidt; nesten 20 grader i stua og jeg sitter her med to par ullsokker på føttene, langermet og høyhalset ullundertrøye og en diger strikkegenser over der igjen:hilarious:
Flere som blir kalde etter EL?
Jepp! Jeg og blir kald! Når jeg ble gravid med datteren min satt jeg med ullpledd i sofaen på SOMMEREN i Spania :hilarious: mannen trodde det hadde klikka for meg :p

Back
Topp