Håper du får det iløpet av dagenjeg er ikke helt sikker på at den peaken stemmer helt, men rett rundt hjørnet er den hvertfallWeee, venter enda på å få bekreftet peak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du får det iløpet av dagenjeg er ikke helt sikker på at den peaken stemmer helt, men rett rundt hjørnet er den hvertfallWeee, venter enda på å få bekreftet peak
Håper du får det iløpet av dagenjeg er ikke helt sikker på at den peaken stemmer helt, men rett rundt hjørnet er den hvertfall
Gøy at du likevel følger med!Her murres det mye i dag, spesielt på høyre side (pleier å kjenne stikk ved eggløsning). Håper det betyr at EL nærmer seg! Begynner å teste i morgen så jeg er definitivt i feil gruppe her, men blir med videre i begge allikevel vel, trives så godt her og kan jo ikke gå fra avtalen
Ufattelig hva vi deler her inne Hilsen hun som ikke vil reise seg for øyeblikket i frykt for at de edle dråpene skal renne utNå har jeg seigt melkehvit slim, hvis noen har lyst og vite det
Ja du kan så si Heia heia!!Ufattelig hva vi deler her inne Hilsen hun som ikke vil reise seg for øyeblikket i frykt for at de edle dråpene skal renne ut
Det hadde jeg i går - et godt tegn på at el er rett rundt hjørnetNå har jeg seigt melkehvit slim, hvis noen har lyst og vite det
Nå har jeg seigt melkehvit slim, hvis noen har lyst og vite det
Hahaha! Jeg dørUfattelig hva vi deler her inne Hilsen hun som ikke vil reise seg for øyeblikket i frykt for at de edle dråpene skal renne ut
Synes den så veldig fin ut, kort men tydelig. Tror nok at når den nå er såpass mye svakere at det ikke bare er pga urinkonsentrasjon happy humpingTesta etter EL nå, men den er svakere igjen, dog litt mer utvannet urin da. Hva tenker dere om anslått peak? Jeg tror den er grei? Synes den er litt kort den peaken, men vi får se i kveld testen High og peak er samme test, bare tatt rett etter hverandre ser jeg nå. Husker ikke hva som var peak forrige gang jeg prøvde. Lite slim foreløpig, men jeg slimer mye fra EL og helt til mens vanligvis..Tar en test til i kveld etter jobb, blir nok ingen fare å holde på urinen der
Mulig jeg tar feil, men trodde man anslo selve eggløsningen dagen etter peak? Det gjør i hvertfall PreMom appen, så jeg går alltid it fra det når jeg regner ut dpo… men aner ikke om det er helt 100% rett jeg altså, ganske ny på dette selv. Bare andre pp jeg går etter el-tester…Et lite spørsmål om beregning av DPO. Jeg fikk peak (1.16) på BabyPlan eggløsnings test klokka 06:50 søndag 5/11. Er det da sannsynlig at jeg hadde eggløsning den dagen? Eller dagen etter?
Hadde litt ømhet og stikkinger på høyre side den ettermiddagen (5/11), kan dette ha vært eggløsningen?
#forvirra
Jeg pleier å ha el dagen etter eller to dager etter peak (bekreftet med temp), så vanligvis går jeg ut fra el dagen etter peak. FF bekrefter el etter noen dagerEt lite spørsmål om beregning av DPO. Jeg fikk peak (1.16) på BabyPlan eggløsnings test klokka 06:50 søndag 5/11. Er det da sannsynlig at jeg hadde eggløsning den dagen? Eller dagen etter?
Hadde litt ømhet og stikkinger på høyre side den ettermiddagen (5/11), kan dette ha vært eggløsningen?
#forvirra
Signerer denne. Her kommer også el dagen etter peak (bekreftet med temp.). Har ikke tempet på noen år, så det KAN ha endret seg - men det får gå..Jeg pleier å ha el dagen etter eller to dager etter peak (bekreftet med temp), så vanligvis går jeg ut fra el dagen etter peak. FF bekrefter el etter noen dager
Jeg ogHahaha! Jeg dør
Den kan jo fort bli negativ senere i kveld? Evt. i morgen tidlig?Jeg vil gjerne ha negativ test nå (premom sier 1,00)