❤️ IKM uke 47 ❤️

Cb-el test er bare en tom sirkel.. men gårsdagen slim etter nærmere undersøkelse var gjennomsiktig og klissete, så får høre mer på kroppen enn testene.

Førstevalget for dem er å sette et sting gjennom vagina, jeg ønsker at de setter et sting gjennom magen. Det blir en operasjon og ser at de ønsker at den vaginale skal vært forsøkt først. Men ja, nei.. jeg kan ikke gå gjennom og miste et barn på nytt, så får vi se.
Har du tatt CB el-testene gjennom hele syklus? For dem beregner etter stigning i forhold til tidligere tester (husker liksom tidligere resultat tatt på samme testeren) så hvis du tar den første gang idag vil den ikke være rett o_O

Har du tatt CB el-testene gjennom hele syklus? For dem beregner etter stigning i forhold til tidligere tester (husker liksom tidligere resultat tatt på samme testeren) så hvis du tar den første gang idag vil den ikke være rett o_O
Jeg tok cb el test denne gangen. Åpnet en helt ny pakke. Jeg fikk smilefjes første dagen på de, da fikk jeg også positiv på strimmel :bored:

Jeg driver fortsatt å tester ned igjen hcg fra MA, og forventet helt blank test i dag, for de siste to dagene har de vært bare neeeesten usynlig. Men… i dag er den litt sterkere igjen, både i morges og nå på 2.urin. Hæ?! Kan det ligge en rest igjen og få hcg til å øke igjen? Hva gjør jeg nå?

Fortsatt veldig høy her. Jobbes godt i magen fortsatt, så vil tro egget straks slippes :gen014 Temper ikke lenger, så får ikke bekreftet el, men det går greit.

Vedlegg

• IMG_8204.jpeg
    IMG_8204.jpeg
    216 KB · Visninger: 41
Jeg driver fortsatt å tester ned igjen hcg fra MA, og forventet helt blank test i dag, for de siste to dagene har de vært bare neeeesten usynlig. Men… i dag er den litt sterkere igjen, både i morges og nå på 2.urin. Hæ?! Kan det ligge en rest igjen og få hcg til å øke igjen? Hva gjør jeg nå?
Er vel ikke mye annet å gjøre enn å teste igjen om en dag eller to. Jeg har ingen erfaring så vet ikke om det er mulig at hcg øker igjen. Er det mulig at du kan være gravid igjen?

Jeg tok cb el test denne gangen. Åpnet en helt ny pakke. Jeg fikk smilefjes første dagen på de, da fikk jeg også positiv på strimmel :bored:
Det finnes to typer cd-eggløsningstester (bortsett fra monitoren), én som er basert på syklusen, med tom sirkel, smil og blinkende smil (tror jeg det var). Og den andre som jeg bruker som er ny strips i leseren hver dag, som kun leser på bakgrunn av mengde hormon akkurat på den ene strimmelen, uten relevans til tidligere strimler. Som har tom sirkel, eller smil ;)

Det er disse to:

Er den mye sterkere? Man kan få variasjoner pga konsentrasjon av urin, fargestoff i testen osv, men hvis den er mye sterkere, eller stiger så vil jeg heller tro at du er gravid igjen :wideyed:

Fortsatt veldig høy her. Jobbes godt i magen fortsatt, så vil tro egget straks slippes :gen014 Temper ikke lenger, så får ikke bekreftet el, men det går greit.
Ja, skal jeg regne i morgen som 1dpo eller tirsdag?
Hurra!! Nå må gullegget slippe!! :gen014:happy093. basert på toppen uten temping ville jeg regnet EL i dag og 1 dpo i morgen ☺️

Jeg mener det er mulig at HCG kan øke hvis det ligger igjen rester. Men hvis du mener du har hatt EL og lagt inn aksjer så er det jo også godt mulig du er gravid. Tror jeg ville testet i morgen og evt tirsdag og hvis de fortsatt stiger tatt kontakt med lege og kanskje krevd å få tatt en innvendig ultralyd. Men hvis de stiger veldig så er det kanskje like sannsynlig at du er gravid?

Hmmm jeg fikk beskjed fra Apotek om at det var kjempeviktig å bruke dem fra dagen etter menstruasjon da det var sånn de funket o_O
Ja, det har jeg hørt også, men jeg klarer ikke å finne ut att det står det i bruksanvisningen heller :wacky: hadde testepinnen fra forrige syklus også, så jeg prøvde på den, siden jeg synes der var rart det ble smilefjes med en gang, den fikk jeg også smilefjes på. Så aner ikke jeg :dance008

Det finnes to typer cd-eggløsningstester (bortsett fra monitoren), én som er basert på syklusen, med tom sirkel, smil og blinkende smil (tror jeg det var). Og den andre som jeg bruker som er ny strips i leseren hver dag, som kun leser på bakgrunn av mengde hormon akkurat på den ene strimmelen, uten relevans til tidligere strimler. Som har tom sirkel, eller smil ;)

Det er disse to:

Takk, det er den jeg også bruker :-) den rosa :D

Det er disse to:

Ahhh se der ja, er den øverste jeg har!

Har du prøvd andre typer tester? For jeg prøvde en syklus å teste med eggløsningstester fra BabyPlan, Normal og Metode og da var BabyPlan tydelig positiv mens Metode og Normal sine var nesten usynlige o_O
Kremt..nei, jeg har bare prøvd Make sure :dance008 tenkte de var good siden de fungerte forrige mnd. Kanskje man skulle prøvd BabyPlan også, kan jo være greit å kjøre to typer, og det gir jo dobbel testemoro :hilarious:

Trooooor bare at el er litt treig i og med at det tok seg veldig opp med slim fredag og i går. I dag var det helt texas, meeen det er fordi jeg ikke gikk på do etter aksjehandel i går kveld :angelic: umulig å skille fra hverandre, likt i konsistens og (manglende) farge, veldig upraktisk at vi skal være skapt sånn, altså..
Spent på om det skjer noe på test i ettermiddag/kveld :nailbiting: håpe!!!

Back
Topp