Tusen takk gor at du deler Håper det er det samme her, gleder meg til dpo-land nåJeg hadde forsåvidt et godt dropp to dager før el (større dropp enn jeg pleier), men ikke fullt så dramatisk som ditt eller @RABLE89 sitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk gor at du deler Håper det er det samme her, gleder meg til dpo-land nåJeg hadde forsåvidt et godt dropp to dager før el (større dropp enn jeg pleier), men ikke fullt så dramatisk som ditt eller @RABLE89 sitt
Sniker rundt i IKM-grupper for å følge fine damer, og plutselig finner jeg deg Så glad jeg ble av å finne deg her inne! Håper du i jula får sitte med gleden over ny spire, sammen med sorgen over lilleskatten Du er sterk!5 av 7 dager har det blitt lagt aksjer denne uken..
ifølge apper så er i dag den dagen med høyst sannsynlighet for en liten spire, så får man bare vente og se om kroppen er enig.
Prøvd har jeg! Eller vi da, hvis han har skjønt tegninga
Huff, for en emosjonell berg og dalbane sender deg en stor god klem god pause!Ok. Pause fra testing, pause fra forum, pause fra gravid-jaget. Tror jeg må roe ned denne uken for ikke å flippe helt ut, for nå skjønner jeg virkelig ikke bæret. Graviditetstestene ble et hakk sterkere igjen, men så kom mensensmerter i dag og liten blødning. Kjente at det var kommet noe, så jeg løp på badet for å ha på evnt bind, gikk på do og da jeg tørket meg var det en liten klump på papiret (sorry detaljer). Menssmertene vedvarer, venter bare på at blødningene skal ta seg opp også. Så. Pause ut uka, så får jeg slenge innom i løpet av helgen og se hvordan det har gått med dere andre. Som sagt, har ikke hatt helt troen på denne pp for min del, men litt skuffa likevel såklart. Lysglimtet må jo være hvis kroppen nå starter på null etterhvert og syklusen kan starte igjen på ordentlig.
Lykke til!
Uff, god klem til deg! Ta vare på deg selv så lengeOk. Pause fra testing, pause fra forum, pause fra gravid-jaget. Tror jeg må roe ned denne uken for ikke å flippe helt ut, for nå skjønner jeg virkelig ikke bæret. Graviditetstestene ble et hakk sterkere igjen, men så kom mensensmerter i dag og liten blødning. Kjente at det var kommet noe, så jeg løp på badet for å ha på evnt bind, gikk på do og da jeg tørket meg var det en liten klump på papiret (sorry detaljer). Menssmertene vedvarer, venter bare på at blødningene skal ta seg opp også. Så. Pause ut uka, så får jeg slenge innom i løpet av helgen og se hvordan det har gått med dere andre. Som sagt, har ikke hatt helt troen på denne pp for min del, men litt skuffa likevel såklart. Lysglimtet må jo være hvis kroppen nå starter på null etterhvert og syklusen kan starte igjen på ordentlig.
Lykke til!
Sniker rundt i IKM-grupper for å følge fine damer, og plutselig finner jeg deg Så glad jeg ble av å finne deg her inne! Håper du i jula får sitte med gleden over ny spire, sammen med sorgen over lilleskatten Du er sterk!
Stoler mest på cb, men strimmel kan si noe mer om når el sannsynligvis var. Når hadde du den sterkeste strimmelen/topp i premom? Siden du hadde nesten 3 dager positiv med cb så sier ikke det så mye om når egget kan ha sluppet...Dagens test var blendahvit i dag også, helt som forventet.. men nå begynner jeg å lure på om jeg kanskje hadde el senere enn jeg trodde. Skulle ha el egentlig 8.11, men fikk positiv cb digital 4, 5 og 6 (på morgenen) tok også strimmel og da sier premom el er søndag 5, men jeg synes den var positiv på mandag også. Får alltid forskjellige resultater om jeg prøver å legger inn samme test på premom etterhverandre. Har nok ikke fått helt dreisen på det hva hadde dere stolt mest på? Cb digital eller strimmel og premom?
Det var på søndag 5. Men som sakt så får jeg forskjellige resultater på samme test om jeg legger den inn flere ganger. Hadde også positiv test på mandag 6, men den la jeg ikke inn på premom siden jeg ga litt opp den. Testen var tydelig negativ igjen tirsdag, det var også cbStoler mest på cb, men strimmel kan si noe mer om når el sannsynligvis var. Når hadde du den sterkeste strimmelen/topp i premom? Siden du hadde nesten 3 dager positiv med cb så sier ikke det så mye om når egget kan ha sluppet...
Den var helt klart positiv mandags morgen, den 6. Men på kvelden så hadde den vippet så viiiiidt over til negativDet var på søndag 5. Men som sakt så får jeg forskjellige resultater på samme test om jeg legger den inn flere ganger. Hadde også positiv test på mandag 6, men den la jeg ikke inn på premom siden jeg ga litt opp den. Testen var tydelig negativ igjen tirsdag, det var også cb
Det var på søndag 5. Men som sakt så får jeg forskjellige resultater på samme test om jeg legger den inn flere ganger. Hadde også positiv test på mandag 6, men den la jeg ikke inn på premom siden jeg ga litt opp den. Testen var tydelig negativ igjen tirsdag, det var også cb
Har du bilde av strimmelrekka? Evnt screenshot av premom? Jeg stoler aldri 100% på tallene premom kommer med nettopp pga det du sier men hvis jeg kan se hvordan de stiger så er det lettere å beregne. Sist hadde jeg positiv 2 dager på rad på cb, premom regnet EL etter dag 2, men temping bekreftet EL etter dag 1 med stigning, og den var da ganske sterk første dagen også. Hvis du hadde sterkeste for første gang den 5. vil jeg anta at EL var den 6. selvom du fortsatt hadde positiv test. Men hvis den var sterkere 6. enn 5. så kan det hende egget slapp først den 7. men er egentlig umulig å si 100% uansett da når egget slapp, blir uansett et estimat heheDen var helt klart positiv mandags morgen, den 6. Men på kvelden så hadde den vippet så viiiiidt over til negativ
Jeg har ikke lagt inn alle testene, da jeg ga litt opp, siden jeg fikk så mange forskjellige resultater, men har lagt inn noenHar du bilde av strimmelrekka? Evnt screenshot av premom? Jeg stoler aldri 100% på tallene premom kommer med nettopp pga det du sier men hvis jeg kan se hvordan de stiger så er det lettere å beregne. Sist hadde jeg positiv 2 dager på rad på cb, premom regnet EL etter dag 2, men temping bekreftet EL etter dag 1 med stigning, og den var da ganske sterk første dagen også. Hvis du hadde sterkeste for første gang den 5. vil jeg anta at EL var den 6. selvom du fortsatt hadde positiv test. Men hvis den var sterkere 6. enn 5. så kan det hende egget slapp først den 7. men er egentlig umulig å si 100% uansett da når egget slapp, blir uansett et estimat hehe
Ikke lett å holde styr på brukernavn, men jeg er heller ikke i innspurten Mista tvillingene i Julestjernene2023 og nå sniker jeg bare på de som skal føde og de som prøver bli gravideFår satse på det.
Tenker stadig på dere, men klarer ikke å «gå innom dere» gratulerer til alle som har fått og
Dere andre er jo virkelig på innspurtsiden nå
Åja ja da var det ikke så lett å tolke, men, ser du har byttet merke test til CD13, premom gir meg alltid litt lavere målinger på babyplan sine tatt på samme urin som easy@home, så det kan være grunnen til at den er høyere CD13. Ville tatt utgangspunkt i peaken CD11, med da antatt EL CD12 (den 5.)Jeg har ikke lagt inn alle testene, da jeg ga litt opp, siden jeg fikk så mange forskjellige resultater, men har lagt inn noen
Velkommen skal du være4.mannpåvei - 38 - barn nr. 5 - prøveperiode 2 - el. 8-11november - ikm 24.-26. november tror jeg litt ustabil syklus etter siste barnet vårt