❤️ IKM uke 33 ❤️ 2017

Tror el er på vei! Litt slim idag + kjenner det i underlivet!
Nå er det bare å gi gass, nå blir det ons-fre-lør [emoji1305]
Man skal liksom være ekstra mottakelig rett etter sa, så må bare være positiv nå [emoji7][emoji7][emoji7]

Her har blødningen gått over til noe som ligner el-slim med litt spor av blod. Satser på det blir helt blankt og fint utover dagen, for i såfall er vi enda med i racet [emoji4] Jeg er skikkelig av og på annenhver time omtrent med tanke på denne null-runden. Kommer til å bli noen lange uker frem mot tr...

Tror el er på vei! Litt slim idag + kjenner det i underlivet!
Nå er det bare å gi gass, nå blir det ons-fre-lør [emoji1305]
Man skal liksom være ekstra mottakelig rett etter sa, så må bare være positiv nå [emoji7][emoji7][emoji7]

Jeg ble gravid med lillegull rett etter SA sist :) ingen mens i mellom.. fastlegen klødde seg litt i hodet når hun skulle sette termin :p jeg hadde testet etter El så jeg viste ca termin, men det brydde hun seg ikke om. Så hun satt terminen nesten to uker frem.. kom til OUL så ble terminen sart til dagen etter deg jeg selv hadde beregnet ;)

Jeg ble gravid med lillegull rett etter SA sist :) ingen mens i mellom.. fastlegen klødde seg litt i hodet når hun skulle sette termin :p jeg hadde testet etter El så jeg viste ca termin, men det brydde hun seg ikke om. Så hun satt terminen nesten to uker frem.. kom til OUL så ble terminen sart til dagen etter deg jeg selv hadde beregnet ;)

Superduper nyheter! Akkurat sånt jeg trenger å høre nå om dagen!

Ikm torsdag 17.8, B2, PP11. Positiv eggløsningstest i går ettermiddag og i dag tidlig, skal snart teste igjen.

Hvis du bruker el-strimmeltester så skal de ikke taes på morgenen, men utpå dagen/ettermiddag/kveld fordi LH produseres utover dagen. Men jeg testet en strimmel nå på morgenen for å se og den var positiv men det er vel fordi EL er forventet i morgen (bruker å ha to dager med positiv, dette er min andre dag). Men kan være godt mulig at testene er defekt siden de er utgått eller så kan det være at du ikke har EL helt enda.
Har aldri kjøpt EL tester på apoteket så vet ikke hvilke merker som er bra eller ikke.

Åå [emoji15] Har bare tenkt at man tester på morgenen sånn som med g-test jeg.
Var på apoteket idag, men de hadde kun digitale el-tester til en formue, og det gidder jeg ikke. Får heller bestille på nett hvis jeg skulle være så uheldig at tr dukker opp igjen. Men det skal den jo IKKE! [emoji1360][emoji57]

Var på apoteket idag, men de hadde kun digitale el-tester til en formue, og det gidder jeg ikke. Får heller bestille på nett hvis jeg skulle være så uheldig at tr dukker opp igjen. Men det skal den jo IKKE! [emoji1360][emoji57]

Helt enig - tr trengs ikke mer for i år! Vi har andre planer... [emoji12]

Nei TR har bare med å holde seg unna :)

Silje93 - PP6 - B1 - EL - 02.08 - IKM - 17.08 [emoji4] Flytte inn hit, ettersom at eggløsning ble litt senere enn vanlig [emoji4]

Tror kanskje jeg er 1 dpo idag at el kom tre dager tidligere :) så ikm blir litt før, ca 16.

Vi startet jakten på gullegget i går [emoji56] Vet jo ikke om det kommer/har kommet og dratt allerede, men det tar vi ikke så tungt. Blir skikkelig marinert i antibiotika det egget, så hvis dette går bra, er alt mulig... Har planer om annenhver dag til vi blir helt utslitt eller tr kommer. Vurderer å hamstre billigtester når vi kommer hjem fra ferie, bare fordi det er så morsom å følge alle som tester tidlig.

Vi startet jakten på gullegget i går [emoji56] Vet jo ikke om det kommer/har kommet og dratt allerede, men det tar vi ikke så tungt. Blir skikkelig marinert i antibiotika det egget, så hvis dette går bra, er alt mulig... Har planer om annenhver dag til vi blir helt utslitt eller tr kommer. Vurderer å hamstre billigtester når vi kommer hjem fra ferie, bare fordi det er så morsom å følge alle som tester tidlig.

Skader ikke å prøve :)

3 DPO nå! Merker litt småstikkinger/murringer, men jeg har UVI og klarer ikke skille hva som er hva[emoji51]

3 DPO nå! Merker litt småstikkinger/murringer, men jeg har UVI og klarer ikke skille hva som er hva[emoji51]

Så spennende! Jeg skal prøve å få gyn til å se om jeg har hatt eggløsning i morgen. Har aldri vært så utålmodig i hele mitt liv!

Back
Topp