Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji1317][emoji1316][emoji41]
Happy humping!![emoji3]
Jeg har også hatt noen sykluser med EL et par dager tidligere.Fikk bare høy og ingen LH-økning registrert på monitoren idag tidlig, men EL-test nå er knallpositiv! CD 16! Bruker å få positiv 19/20[emoji5]
Jeg har også hatt noen sykluser med EL et par dager tidligere.
Bedre enn ingenting. Må bare ta det vi kan få...Sist den kom litt før til meg var i November tror jeg[emoji12] men helt greit denne gangen.. får vi ikke til ventespire, så er det hvertfall noen dager kortere tid til oppstart av nytt fryseforsøk[emoji3][emoji3]
Har sex annenhver dag nå, selv om jeg tror det er litt tidlig., el er nok nærmere helgen!
Da skal vi på hotelltur så det passer utmerket for litt kos i andre omgivelser [emoji7]
Høres bra ut! Her er nå el samtidig som vi er midt i flyttekaos, men vi gjør det beste ut av det[emoji6] Må innrømme at de aksjene ikke frister like mye bestandig, men det må jo til...
Her blir det samme opplegg i kveld, vi flytter også
Like blid i dag..[emoji846] Fikk lagt inn aksjer i natt takket være mannen.. jeg (vi) var utslitt etter flytting, og jeg tok vel ikke veldig ansvar for å respondere på initiativet hans før han sa: "vi har jo ett vindu". Ganske søtt[emoji56]. Hvordan går det med dere andre?
Her blir det samme opplegg i kveld, vi flytter også