❤️ IKM uke 33 ❤️ 2017

Jeg glemte termometeret hjemme, så har ikke fått tempet på to dager nå. Men regner ikke med EL før CD14, så håper den holder seg til da. CD8 nå.

658c764fb4a6c183b944cecd1e200e1b.jpg

[emoji1317][emoji1316][emoji41]

Idag var monitoren min maksimal, CB digital negativ og strimmelen såvidt positiv[emoji848][emoji848] monitoren kommer til å vise maksimal imorra også.. ikke krise, lagt inn jevnt med aksjer[emoji23] men usikker på når jeg skal regne 1 DPO[emoji848]

Fikk bare høy og ingen LH-økning registrert på monitoren idag tidlig, men EL-test nå er knallpositiv! CD 16! Bruker å få positiv 19/20[emoji5]

9dfedea5fce7ecca037a8b36f1391383.jpg

3c2c0530b0225a82ec7423e9d390fd60.jpg
Jeg har også hatt noen sykluser med EL et par dager tidligere.

Jeg har også hatt noen sykluser med EL et par dager tidligere.

Sist den kom litt før til meg var i November tror jeg[emoji12] men helt greit denne gangen.. får vi ikke til ventespire, så er det hvertfall noen dager kortere tid til oppstart av nytt fryseforsøk[emoji3][emoji3]

Sist den kom litt før til meg var i November tror jeg[emoji12] men helt greit denne gangen.. får vi ikke til ventespire, så er det hvertfall noen dager kortere tid til oppstart av nytt fryseforsøk[emoji3][emoji3]
Bedre enn ingenting. Må bare ta det vi kan få...

Her er det helt blankt, så tenker jeg drøyer testinga litt, så får vi heller legge inn en innsats uten testing et par dager ;)

Jeg gidder ikke teste. Tipper hcg gjør testene helt villedende uansett. Løpet er nok kjørt for denne ikm-uka, men siden jeg skal teste den uka, henger jeg litt her likevel, så får jeg sikkert hilst på både uke 34 og 35 før drittmensen kommer.

4a388549554b6d782356676493abdc22.jpg

Like blid i dag..[emoji846] Fikk lagt inn aksjer i natt takket være mannen.. jeg (vi) var utslitt etter flytting, og jeg tok vel ikke veldig ansvar for å respondere på initiativet hans før han sa: "vi har jo ett vindu". Ganske søtt[emoji56]. Hvordan går det med dere andre?

Har sex annenhver dag nå, selv om jeg tror det er litt tidlig., el er nok nærmere helgen!
Da skal vi på hotelltur så det passer utmerket for litt kos i andre omgivelser [emoji7]

Har sex annenhver dag nå, selv om jeg tror det er litt tidlig., el er nok nærmere helgen!
Da skal vi på hotelltur så det passer utmerket for litt kos i andre omgivelser [emoji7]

Høres bra ut! Her er nå el samtidig som vi er midt i flyttekaos, men vi gjør det beste ut av det[emoji6] Må innrømme at de aksjene ikke frister like mye bestandig, men det må jo til...

Høres bra ut! Her er nå el samtidig som vi er midt i flyttekaos, men vi gjør det beste ut av det[emoji6] Må innrømme at de aksjene ikke frister like mye bestandig, men det må jo til...

Samme her.. ikke alltid jeg er like gira, men det er jo bra bare man gidder å komme igang!
Så det blir litt etter klokka akkurat nå! [emoji13]

Tror ikke el er så veldig nærme her, men er avslappet til hele denne pp...har fått resept på letrozol (som resulterte i 1 åringen vår), så satser heller på neste pp[emoji38] Men må jo teste etter både el og graviditet denne mnd likevel[emoji13] Rart å være tilbake i denne posisjonen som prøver...

EL igår her tipper jeg, kanskje idag! Ulike utslag på ulike tester[emoji848] men regner meg som 1 DPO idag[emoji5] lagt inn plenty med aksjer siste uka! Og ikke gått på do etterpå, i tilfelle det skulle komme ut igjen[emoji23] var IKKE smart, for nå har jeg fått UVI og må gå på antibiotika i 3 dager minst! Må likevel prøve å få lagt inn en siste dose idag[emoji51][emoji51]

Har hatt el slim i to dager nå. Så ved ren tipping utifra el slim tror jeg el er idag eller i morgen :p har ikke kjøpt el tester ennå.. tenkte å kjøpe det om det ikke klaffer denne perioden :)

4a388549554b6d782356676493abdc22.jpg

Like blid i dag..[emoji846] Fikk lagt inn aksjer i natt takket være mannen.. jeg (vi) var utslitt etter flytting, og jeg tok vel ikke veldig ansvar for å respondere på initiativet hans før han sa: "vi har jo ett vindu". Ganske søtt[emoji56]. Hvordan går det med dere andre?
Her blir det samme opplegg i kveld, vi flytter også ;)

Så gøy at vi er inni den kritiske fasen!! Blir nervepirrende dager fremover... jeg blir litt forsinket ettersom jeg startet på antibiotika i dag, men håper det "tørker opp" og at el-slimet kommer i løpet av et par dager. Hadde egentlig regner torsdag som første el-mulighet, så jeg kan ennå rekke det [emoji56]

Her blir det samme opplegg i kveld, vi flytter også ;)

Aah, masse lykke til. Vi har nettopp levert fra oss nøkler [emoji1317] Takk Gud for Finn småjobber og en dame som kom og vasket..gjør vanligvis sånt selv, men utrolig glad for at vi betaler for litt "luksus" denne gangen. Nå lurer jeg på om jeg skal ta en el-test til i kveld for å se om den er NEG, siden jeg har hatt positiv to dager på rad..[emoji848] er så digg å vite nøyaktig dpo.. hva hadde dere gjort? Har bare digital cb el test

Back
Topp