Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man vet man er prøver når man jubler over slim på papiret etter dobesøkene [emoji28] noen mnd siden jeg så det sist nå.. så håper det er tegn på en bra pp[emoji1317]
Samme her, men vet at EL skal komme ca på tirsdag...spennende tider! Håper du får en spire igjen kjapt.Jeg har vondt i magen som ved el, både i går og i dag. Synes det er vel tidlig bare en drøy uke etter utskraping, så regner med jeg er lurt av min egen kropp. Ingen slim. Ingen blødning. Bare vondt. Vi har uansett begynt å legge inn aksjer, bare for å være på den sikre siden [emoji56]. Satser på ca annenhver dag fremover på ubestemt tid... Orker uansett ikke teste før 18. august, da jeg ikke aner hvor lang tid det tar før hcg forsvinner, men håper det meste burde være ute etter fire uker.
Samme her, men vet at EL skal komme ca på tirsdag...spennende tider! Håper du får en spire igjen kjapt.
Takker! Hadde ikke forventet noe el før tidligst torsdag i neste uke, så vet ikke helt hva jeg skal tro. Formen er sånn halvdårlig i dag, og smertene såpass vonde at jeg måtte dytte i meg en Paracet i sted. Håper ikke det er noe trøbbel på gang, synes jeg har fått nok de siste ukene...
Jeg venter på tirsdag, men de ssiste syklusene har den kommet et par dager før så jeg nitester...helt blank test, så kanskje det for en gangs skyld stemmer denne gangaJeg venter også EL på torsdag i neste uke, men har hatt EL vondter i to dager nå. Skjønner ingenting! Syklusen min har vært litt merkelig etter at jeg mistet i februar, så det kan være noe der. TR er over så nå starter "kjøret" [emoji85]. Håper spiren sitter for oss alle denne PP'en. Jeg er ihvertfall mer enn klar [emoji4]
Fikk bare høy og ingen LH-økning registrert på monitoren idag tidlig, men EL-test nå er knallpositiv! CD 16! Bruker å få positiv 19/20[emoji5]
Da er det bare å hoppe til sengs [emoji12] og starte nedtellingen og symptomjakten...
Fikk bare høy og ingen LH-økning registrert på monitoren idag tidlig, men EL-test nå er knallpositiv! CD 16! Bruker å få positiv 19/20[emoji5]
Jeg møter forberedt[emoji23][emoji23]
Neeei[emoji43] får håpe at det ikke er en infeksjon!Hahaha, må få lov til å le litt. Det der visste jeg ikke fantes en gang!!! Kjør på! Jeg tror jeg holder på å få infeksjon etter utskraping, så blir vel ingenting på meg denne null-runden [emoji53]
Hahaha, må få lov til å le litt. Det der visste jeg ikke fantes en gang!!! Kjør på! Jeg tror jeg holder på å få infeksjon etter utskraping, så blir vel ingenting på meg denne null-runden [emoji53]
Den var sterk og fin ja[emoji1319][emoji2]
Første gang jeg prøver denne, kanskje den hjelper litt på de trege svømmerne[emoji12][emoji12] vi må jo prøve[emoji1320] uansett glad for kortere syklus, da er det kortere tid til nytt fryseforsøk!
Uff da, ikke godt[emoji51][emoji51] få det sjekka opp kanskje? Greit å få medisiner for det fort som mulig evt[emoji5]
Neeei[emoji43] får håpe at det ikke er en infeksjon!
Ringte gyn og fikk beskjed om å komme med en gang. Problemet er bare at jeg er på ferie 140 mil unna mitt hjemsted, og lokalsykehuset her ville ikke ta imot meg siden jeg ikke var operert der. Orker ikke reise på legevakt flere mil en vei i kveld, bare for å bli henvist til lokalsykehuset som er over ti mil andre veien fra der hvor jeg er nå. Da går hele natten i reise, og jeg er i ganske dårlig form. Håper jeg ikke får mye feber i løpet av natten...
Ikke bra!![emoji20][emoji20] håper du ikke blir verre!! Latterlig at man ikke blir tatt imot på sykehus når man er dårlig! Helse-Norge i et nøtteskall[emoji35][emoji35]