❤️ IKM uke 33 ❤️ 2017

Takk for svar! Klarer nok ikke teste i neste uke. Kommer bare til å knekke sammen igjen ved synet av positiv test jeg vet er bare minner fra den triste runden. Jeg produserer hcg som en fabrikk. De tre gangene jeg har vært gravid, har jeg lagt skyhøyt i hcg fra veldig tidlig og har fått kommentar om "obs flerlinger sannsynlig" fra laboratoriet. Denne siste gangen var det faktisk tvillinger, men den ene ble konstatert død for flere uker siden allerede da jeg var 9+0.

Tenker jeg bare får prøveteste morgenen 18. august og ta de utfordringene som måtte komme med tolkning av resultatet...
Så leit å lese at du har mistet tre ganger. Etter min senabort/dødfødsel i februar testa jeg positivt på graviditetstester i ca fire uker, og etter første mens var alt borte. Da hadde jeg vært på kontroll på sykehuset for å sjekke at alt var ok og at det ikke var nødvnedig med utskraping. Sikkert lurt å vente litt med testinga :Heartred

Så leit å lese at du har mistet tre ganger. Etter min senabort/dødfødsel i februar testa jeg positivt på graviditetstester i ca fire uker, og etter første mens var alt borte. Da hadde jeg vært på kontroll på sykehuset for å sjekke at alt var ok og at det ikke var nødvnedig med utskraping. Sikkert lurt å vente litt med testinga :Heartred

Takk for svar! Jeg har ikke mistet mer enn én gang (mer enn nok for min del). De to første svangerskapene har gitt meg to flotte gutter. Kanskje det derfor kom ekstra overraskende på. Jeg tror jeg må ta en test morgenen jeg skal på sykehuset for behandling som ikke er gravid-relatert. Ser at det i mange standardskriv står at man bør ta en test etter fire uker, og ta kontakt dersom den fortsatt er positiv. Jeg fikk ikke med meg noe informasjon hverken muntlig eller skriftlig, så jeg stiller litt uforberedt... fikk nei på spm om kontroll hos gyn også. Synes de har vært ekstremt kjipe mot meg, og holder på å formulere et klagebrev. Det tar litt tid, for må stadig korrigere slik at det blir saklig og ikke fullt av følelser [emoji85]

Takk for svar! Jeg har ikke mistet mer enn én gang (mer enn nok for min del). De to første svangerskapene har gitt meg to flotte gutter. Kanskje det derfor kom ekstra overraskende på. Jeg tror jeg må ta en test morgenen jeg skal på sykehuset for behandling som ikke er gravid-relatert. Ser at det i mange standardskriv står at man bør ta en test etter fire uker, og ta kontakt dersom den fortsatt er positiv. Jeg fikk ikke med meg noe informasjon hverken muntlig eller skriftlig, så jeg stiller litt uforberedt... fikk nei på spm om kontroll hos gyn også. Synes de har vært ekstremt kjipe mot meg, og holder på å formulere et klagebrev. Det tar litt tid, for må stadig korrigere slik at det blir saklig og ikke fullt av følelser [emoji85]
Å, da misforstod jeg :) så godt å høre, selv om en gang å miste er en gang for mye. Var en sånn test jeg tok og det var enormt godt å slippe den positive teste, et skritt videre liksom. Høres ut som du har blitt behandlet uforholdsmessig dårlig her, bra at du tør å klage.

Å, da misforstod jeg :) så godt å høre, selv om en gang å miste er en gang for mye. Var en sånn test jeg tok og det var enormt godt å slippe den positive teste, et skritt videre liksom. Høres ut som du har blitt behandlet uforholdsmessig dårlig her, bra at du tør å klage.

Jeg hadde egentlig tenkt å vente med å teste til 6 uker, hvis ikke mensen dukker opp innen den tid, men så dukket denne behandlingstimen opp akkurat fire uker etter utskraping. Greien er at hvis jeg er gravid igjen, sksl jeg egentlig ha en mer intensiv behandling enn den som er planlagt. Derfor jeg stresser litt. Vil ikke ødelegge for en bittelilles sjanse til å vokse seg stor og sterk... Sukk, får bare prøve å smøre meg med tålmodighet.

Håper vi får slått følge inn i nærmeste terminklubb. Jeg er også mamma til to gutter og prøver etter MA... [emoji1303]
Ja, det hadde vært hyggelig[emoji4] Hvor gamle er guttene dine? Mine er 5 og 7 år[emoji106] Vi får krysse fingrene for oss[emoji4]

For et sammentreff! Og ikm på samme dag - rett og slett i samme rute... det vil si, jeg aner jo ikke om jeg får el som bestilt 14 dager etter MA i uke 12, men jeg er optimist og går for gull første runde! [emoji1303]
Ja, dette var litt av et sammentreff[emoji4] [emoji106] Har vært litt ustabilt hos meg også siden SA i mars, men var litt mer i rute sist syklus Huff, så trist å høre at du hadde MA i uke 12[emoji22] Satser på full klaff hos begge denne syklusen[emoji173] Hvor i landet bor du? Jeg bor i Trondheim[emoji106]

Jeg bor i Bergen. Leit å høre at du også tilhører miste-gjengen. Det unner jeg virkelig ingen. Var du langt på vei?

Nei, noen dager etter tr. Så var mer en kjemisk. Men hadde allerede varslet sjefen pga jobben og tilrettelegging pga tøffe brukere og alle tankene man hadde gjort seg - så ble veldig sårt likevel. Unner ingen å miste nei!

PP1 - B2 - EL 08.08 - IKM 20.08

Tilbake her etter å ha fått første barnet i august i fjor, nå er vi klare for å prøve på nr.2. Håper ikke denne lar vente like lenge på seg som nr.1[emoji849][emoji4]

Mh90 - PP8 (etter SA nr 2, totalt PP13) - B2 - EL 3. August- IKM 19. August

Det blir en hektisk dag her inn den 19. (Hvis vi klarer å holde oss så lenge før testing da). Den mest populære dagen å ha ikm på [emoji1303] Trist å se at du har mistet to ganger. Håper det blir vill jubel denne runden!

Mensen ferdig - TUT OG KJØR [emoji28]

Spørs vel om ikke mange ryker på endel tester før den 19! [emoji851]
Selv har jeg ingen tester liggende og har en plan om å vente helt til da.. [emoji12]

Back
Topp