Så spennende! Jeg skal prøve å få gyn til å se om jeg har hatt eggløsning i morgen. Har aldri vært så utålmodig i hele mitt liv!
Tida går sååå sakte[emoji51][emoji51] spennende med gyn-time.. krysser fingrene for deg!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Jeg skal prøve å få gyn til å se om jeg har hatt eggløsning i morgen. Har aldri vært så utålmodig i hele mitt liv!
Tida går sååå sakte[emoji51][emoji51] spennende med gyn-time.. krysser fingrene for deg!!!
Regner vi 1dpo som dagen etter eggløsning? Jeg innbiller meg at dersom jeg bare tar dette skikkelig seriøst så øker jeg sjansen for at det klaffer... Er litt lei etter snart et år.
Skjønner at du begynner å bli lei da. Jeg er så bortskjemt at jeg kommer til å bli sur hvis det ikke klaffer med en gang. Tør ikke tenke på hvordan jeg blir hvis jeg må vente et år...
Var veldig innstilt på 6 mnd, etter det har det vært skikkelig kjipt hver gang mensen kommer. Handler mye om innstilling og forventning , så skjønner at du tenker at det kommer til å gå fort nå og.
Har ikke vært til gyn på 5 år, men nå har jeg vært 5 ganger på to uker, så begynner å få min flashe-kvote brukt opp... [emoji51] Håper i hvertfall at alle rester er borte. Det MÅ de da være nå som jeg har sluttet å blø. Aller helst håper jeg at gullegget sitter der på eggstokken sin og er superklar for avreise, for da skal jeg pokker meg fange det!! Men med min flax de siste to ukene, skal det vel godt gjøres...
Regner vi 1dpo som dagen etter eggløsning? Jeg innbiller meg at dersom jeg bare tar dette skikkelig seriøst så øker jeg sjansen for at det klaffer... Er litt lei etter snart et år.
1 dpo dagen etter EL ja[emoji5] håper spiren sitter snart[emoji173]️ forstår deg godt, jeg er i PP 37! Er noe driiit!!
Pp37?!?!? Det er oppriktig urettferdig! Da skal jeg være veldig forsiktig med å klage allerede på null-perioden etter MA, men jeg klarer ikke la være. Synes det et dårlig konsept at man kan miste spirer etter uke 4... Full skjerpings til kroppen!!
Bare klag så mye du vil, er kjipt uansett hvor man er i prosessen![emoji5] men begynner å bli over grensen lei jeg nå ja.. nå har ikke alle PP'ene vært like aktive ifht prøving pga bryllup, men ja, 37!! Hadde oppstart med ivf i Januar, skal til med 3 forsøk nå om ventespiren ikke kommer[emoji173]️ men etter over 3 år så er jeg ikke veldig optimistisk på ventespire! Håper bare så inderlig at neste fryseforsøk holder seg..[emoji173]️
Da skal jeg krysse fingrene litt ekstra for deg! Vi lurte forresten også på å gå for hjelpemetode denne gang, for å sikre en frisk bittelille, men etter å ha lest litt om hva man må gjennom, frister det ikke så veldig. Kanskje jeg endrer mening hvis det ikke funker etter en runde eller to (jeg har ikke tålmodighet til å vente et helt år).
Takk for det[emoji173]️ håper det blir siste runde på oss nå, hvertfall på noen år og søskenforsøk[emoji5] Hva slags hjelpemetode tenker du da? Henvisning til ivf?
Jeg kan ikke så mye om det, men ivf ja, med pgd eller noe i den duren. Hadde fått time og alt sist, men feiget ut pga alle gyn-us [emoji51]. Nå kan jeg jo angre. Blir nok det hvis vi ikke kommer i mål veldig snart...
Det er ikke så skummelt som man tror! Er en fryktelig krevende prosess, ikke minst psykisk! Men det tar tid, så om det er noe som vurderes så ville jeg ikke ventet så lenge! Prøvd lenge? Vi tok utredning privat og da fikk vi gå rett på behandling i det offentlige! Fra vi tok utredning til vi var igang så gikk det ikke mer enn tre mnd[emoji5] i det offentlige er køene lange, men er litt avhengig av hvor du bor[emoji5]