❤️ IKM uke 32 ❤️

Jippi :smiley-bounce012
Antydning til at det skjer noe. Det går sakte, men sikkert fremover.

Dagens test og sammenligning med de siste dagene:
IMG_1319.jpeg

IMG_1320.jpeg
 
Nå ligger jeg her i fosterstilling med de vanlige eggløsningssmertene. Angrer alltid på at jeg ønsker meg eggløsning akkurat disse timene :hilarious: Kommer iallfall et egg fra høyre side, men tror jammen meg at kroppen prøver på en dobbel en... for kjenner det river i venstre side og:smiley-ashamed004 Har lagt aksjer jevnt og trutt den siste uken, men skal prøve på en runde til i dag.
 
Nå ligger jeg her i fosterstilling med de vanlige eggløsningssmertene. Angrer alltid på at jeg ønsker meg eggløsning akkurat disse timene :hilarious: Kommer iallfall et egg fra høyre side, men tror jammen meg at kroppen prøver på en dobbel en... for kjenner det river i venstre side og:smiley-ashamed004 Har lagt aksjer jevnt og trutt den siste uken, men skal prøve på en runde til i dag.
Tvi tvi!
Måtte det være gullegget (eller kanskje gulleggene :cool14) som slippes :Heartred
 
Tror jeg aldri har hatt så vonde EL-smerter før, hvertfall ikke som jeg kan huske. Nytt nå er at jeg har kjent på disse smertene i flere dager men i dag tok kaka også har det holdt på i hele dag. Jeg pleier å ha korte topper og for å ikke misse toppen må jeg teste hyppig. I dag var det ikke så kort topp men hele fire positive. DPO og ventetid neste. Like greit at vi reiser på ferie i morgen, liker å holde hodet opptatt og ta helt fri fra testekjøret
 

Vedlegg

  • IMG_0046.jpeg
    IMG_0046.jpeg
    456,3 KB · Visninger: 23
Pleier testene å variere sånn?
Forrige syklus gjorde den også sånn, hadde først en økning, for så en ny, men det var jo første etter MA så var rar syklus hele greia. Hadde en økning på cd 5 nå og. Men nå steg den enda mer og det murrer fælt så spørs nok om det er på vei :( mannen dro på jobb i dag tidlig og vi rakk en levering i går, så nå må jeg jo bare håpe det skjer veldig raskt igjen.. men blir fort for lang tid uansett, om jeg får en LH topp i morgen også ett døgn til før el skjer så blir det tre dager før.. teknisk sett mulig selvsagt, men likevel ikke veldig optimalt :( søren altså…er jo bare på cd 9/10 i dag så føler det er alt for tidlig for at egg skal rekke modnes også:( hadde håpa el heller kunne komme nærmere cd 13/14 … forbaska frustrerende med jobben hans som tuller sånn til når vi har så få muligheter :(
 
Lillemo123 - 31 - B2 - PP 1 (2) - EL usikkert - IKM usikkert

Heihei:greet025 Hopper inn her i fra ikm uke 30.
Her ammes det, så har derfor ikke fått tilbake mensen enda. Kropper ga alle tegnene til EL 10.07 men ser ut til at det ikke gikk da EL symptomene plutselig dukker opp igjen nå. I går og i dag kjenner jeg det strekker og river i venstre side når jeg reiser meg, med en brennende/sviende følelse etterpå - er det EL tegn? Tok en EL test i dag tidlig som jeg synes virker sterk, så usikker på om EL har vært eller kommer. Har iallfall lagt inn aksjer i dag☺️❤️
1721724555049.jpeg
 
Helsikke heller :banghead:
EL testen har blitt svakere igjen.
IMG_1322.jpeg

Virker som kroppen prøver på EL, men ikke helt får til.
Syns det er skikkelig tungt å ikke ha noen form for kontroll eller oversikt over når EL blir. Kan jo plutselig ta ei uke eller 2 eller til og med enda lengre før den får det til. Vil jo bare bli gravid igjen :binkybaby
 
Har ikke mye å gå utifra, testen er svakere i kveld så regner med eggløsning er i dag mtp smertene på venstre side:smiley-angelic001
1721753469806.jpeg
 
Nå begynner det kanskje å skje noe her! Vi la inn aksjer i går og dagen før (cd11 og 12). Nå er vi på ferie med storfamilien i et lite hus med tynne vegger, så det er vanskelig med aksjelegging. Håper el kommer raskt! :nailbiting: Tar også imot tips om kreative måter å få til aksjelegging på familieferie :hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_3992.jpeg
    IMG_3992.jpeg
    259,3 KB · Visninger: 14
Nå begynner det kanskje å skje noe her! Vi la inn aksjer i går og dagen før (cd11 og 12). Nå er vi på ferie med storfamilien i et lite hus med tynne vegger, så det er vanskelig med aksjelegging. Håper el kommer raskt! :nailbiting: Tar også imot tips om kreative måter å få til aksjelegging på familieferie :hilarious:
Gå dere en tur alene i skogen, kjør på butikken alene, eller bare vær veldig stille om dere har eget soverom. Her måtte jeg bruke hånden på hab frem til han var nesten i mål og så stappe den inn så jeg fikk dråpene :hilarious: Det var null nytelse for min del, men mye mer stille på den måten :hilarious:
Håper egget løsner snart så dere får lagt aksjene i tide. Er ikke enkelt med familieferie:smiley-ashamed004
 
Helsikke heller :banghead:
EL testen har blitt svakere igjen.
Vis vedlegget 440149
Virker som kroppen prøver på EL, men ikke helt får til.
Syns det er skikkelig tungt å ikke ha noen form for kontroll eller oversikt over når EL blir. Kan jo plutselig ta ei uke eller 2 eller til og med enda lengre før den får det til. Vil jo bare bli gravid igjen :binkybaby
Det som blir utfordringen her også nå, går jo omtrent helt i blinde og ingen anelse på når neste eggløsning blir:banghead:
 
Gå dere en tur alene i skogen, kjør på butikken alene, eller bare vær veldig stille om dere har eget soverom. Her måtte jeg bruke hånden på hab frem til han var nesten i mål og så stappe den inn så jeg fikk dråpene :hilarious: Det var null nytelse for min del, men mye mer stille på den måten :hilarious:
Håper egget løsner snart så dere får lagt aksjene i tide. Er ikke enkelt med familieferie:smiley-ashamed004
Takk for tips, spørs om vi må prøve på noe slikt :hilarious:
 
Nå begynner det kanskje å skje noe her! Vi la inn aksjer i går og dagen før (cd11 og 12). Nå er vi på ferie med storfamilien i et lite hus med tynne vegger, så det er vanskelig med aksjelegging. Håper el kommer raskt! :nailbiting: Tar også imot tips om kreative måter å få til aksjelegging på familieferie :hilarious:
I dusjen, ikke superdigg men heller det enn tynne vegger. Eventuelt sende de andre på tur og si dere kommer etter. Vi har gjort begge de nevnte :wacky:
 
Krippi95 - PP5 - B1 - EL (tester mot LH-topp nå) - IKM 8/9 august usikker

Melder meg inn her, trur det skal passe med den veka. Driv og tester EL og går sakte men sikkert mot sterkere. Men uregelmessig mens siste periodane har gjort prøvinga litt vanskelig :banghead: Håper det går mot en topp denne torsdag/fredag.
 
Krippi95 - PP5 - B1 - EL (tester mot LH-topp nå) - IKM 8/9 august usikker

Melder meg inn her, trur det skal passe med den veka. Driv og tester EL og går sakte men sikkert mot sterkere. Men uregelmessig mens siste periodane har gjort prøvinga litt vanskelig :banghead: Håper det går mot en topp denne torsdag/fredag.
Førte deg opp på lista med IKM 09.08 :happy:
 
Back
Topp