❤️ IKM uke 32 ❤️

Da var det plutselig CD34 + 1DPO for min del. Tenker at 1/8 er en fin dato å starte letingen etter to streker :wtf:
Jeg har plan om å holde meg til 4. August :bag:2 DPO nå. Reiser på ferie med ungdommene mine så har ikke tenkt å ta med tester. Skal hjemom en raskt tur den 3/4 august. Så da skal jeg evt.teste om jeg føler for det. Veldig spent på om jeg klarer det eller om jeg handler nye tester i desperasjon på hytten. Jeg har pleid å være skikkelig testetøs. Men forrige pp hadde jeg null testetrang. Endte med en test fordi mensen var et par dager forsinket.
 
Jeg har plan om å holde meg til 4. August :bag:2 DPO nå. Reiser på ferie med ungdommene mine så har ikke tenkt å ta med tester. Skal hjemom en raskt tur den 3/4 august. Så da skal jeg evt.teste om jeg føler for det. Veldig spent på om jeg klarer det eller om jeg handler nye tester i desperasjon på hytten. Jeg har pleid å være skikkelig testetøs. Men forrige pp hadde jeg null testetrang. Endte med en test fordi mensen var et par dager forsinket.
Fort gjort, derfor liker jeg å sette meg en dato i stedefor XDPO :hilarious:
 
Lillemo123 - 31 - B2 - PP 1 (2) - EL usikkert - IKM usikkert

Heihei:greet025 Hopper inn her i fra ikm uke 30.
Her ammes det, så har derfor ikke fått tilbake mensen enda. Kropper ga alle tegnene til EL 10.07 men ser ut til at det ikke gikk da EL symptomene plutselig dukker opp igjen nå. I går og i dag kjenner jeg det strekker og river i venstre side når jeg reiser meg, med en brennende/sviende følelse etterpå - er det EL tegn? Tok en EL test i dag tidlig som jeg synes virker sterk, så usikker på om EL har vært eller kommer. Har iallfall lagt inn aksjer i dag☺️❤️
Vis vedlegget 440139
Her å hadde jeg positiv test 10.7. Og alle tegn. Men nå fikk jeg plutselig positiv igjen igår med clearblue digital med den blinkende smileyen. Når jeg egentlig forventer å få mensen tilbake i disse dager.. Syklus er ganske klussa til etter senabort for over snart to mnder siden... Så her testes det som bare det og prøves og legge inn aksjer:)
 
Den digitale lilla clearblue viser tydelig smileyen igår blinka den, og idag står den stille.. Fornøyd med det men 10.7 hadde jeg også positive eggløsningstester, men ikke hatt noen mens tegn i mellomtiden. Skulle jo egentlig ha den en av dagene som kommer nå. Fylte 40år på mandag og skulle jo egentlig vært uke 25på vei nå....
 

Vedlegg

  • 20240724_093002.jpg
    20240724_093002.jpg
    707,2 KB · Visninger: 4
Trudde eg nærma meg med testen i går kveld (CD 19), men i dag er den jo nesten heilt kvit igjen. Syns denne EL-testinga er vanskelig eg...
IMG_1701.jpeg
 
Her å hadde jeg positiv test 10.7. Og alle tegn. Men nå fikk jeg plutselig positiv igjen igår med clearblue digital med den blinkende smileyen. Når jeg egentlig forventer å få mensen tilbake i disse dager.. Syklus er ganske klussa til etter senabort for over snart to mnder siden... Så her testes det som bare det og prøves og legge inn aksjer:)
Ikke sant! På en måte fint at kroppen prøver på ny eggløsning igjen enn at mensen skulle kommet og må vente på EL:facepalm: krysser for at vi får den nå og at det klaffer❤️
 
Sentut
Ikke sant! På en måte fint at kroppen prøver på ny eggløsning igjen enn at mensen skulle kommet og må vente på EL:facepalm: krysser for at vi får den nå og at det klaffer❤️
Ja absolutt! Testa igjen idag med clearblue og idag så var det stillestående smiley. :) så får krysse fingrene for at det sitter nå. :) her er bilde av mine idag..
 

Vedlegg

  • 20240724_093002.jpg
    20240724_093002.jpg
    707,2 KB · Visninger: 4
Her er det ingen EL i sikte med det aller første :sad010
IMG_1323.jpeg

Blir bare så frustrert over at det tar tid å komme inn i syklus igjen etter MA.
Får vel leve i spenning på deres vegne fremover … er jo noen som er kommet til «dpo-land» og kan begynne å teste om ikke alt for lenge :woot:
 
Her er det ingen EL i sikte med det aller første :sad010
Vis vedlegget 440240
Blir bare så frustrert over at det tar tid å komme inn i syklus igjen etter MA.
Får vel leve i spenning på deres vegne fremover … er jo noen som er kommet til «dpo-land» og kan begynne å teste om ikke alt for lenge :woot:
Når hadde du det? Jeg gjennomførte en ufrivillig senabort 31mai pga trisomi21. Og testet positiv for eggløsning 10/7. Og nå positiv igår og idag. Skjønner heller ikke dette med syklus på bærtur.
 
Dersom jeg skal ha mens den 8. August (el i dag, 24. August), når kan man da begynne å teste med tidligtester? :)
Min erfaring er at tidligtester og «vanlige» tester reagerer til samme tid selv om de skal ha forskjellig følsomhet. Det har nok også mye med hvor mye hCG som er og ikke er tilstede i urinen til enhver tid. Jeg har også opplevd å få sterkere strek på vanlig strimmel enn på tidligstrimmel testet på samme urin. Jeg testet positivt 6DPO sist jeg var gravid men ville heller satset på tidligst 8DPO. De forskjellige merkene kan også variere med følsomhet men hvis du «absolutt må» teste med tidligtest hadde jeg testet med BP sine. RFSU sine f.eks. er dårlige.

Disse er alle tre tatt på samme urin 7DPO:
IMG_0437.jpeg
1) vanlig BP, 2) tidlig BP og 3) tidlig RFSU

For å svare på spørsmålet ditt jeg ville testet tidligst 2/8. Jeg hadde tentativ EL 23/7 og tenker å tenke tidligst 1/8 som for meg er 8DPO.
 
Min erfaring er at tidligtester og «vanlige» tester reagerer til samme tid selv om de skal ha forskjellig følsomhet. Det har nok også mye med hvor mye hCG som er og ikke er tilstede i urinen til enhver tid. Jeg har også opplevd å få sterkere strek på vanlig strimmel enn på tidligstrimmel testet på samme urin. Jeg testet positivt 6DPO sist jeg var gravid men ville heller satset på tidligst 8DPO. De forskjellige merkene kan også variere med følsomhet men hvis du «absolutt må» teste med tidligtest hadde jeg testet med BP sine. RFSU sine f.eks. er dårlige.

Disse er alle tre tatt på samme urin 7DPO:
Vis vedlegget 440245
1) vanlig BP, 2) tidlig BP og 3) tidlig RFSU

For å svare på spørsmålet ditt jeg ville testet tidligst 2/8. Jeg hadde tentativ EL 23/7 og tenker å tenke tidligst 1/8 som for meg er 8DPO.
Jeg er litt usikker på hvilke merke testene er, men jeg bestilte tidlig og vanlig fra billige tester, mener jeg siden het :)
Ser jeg er 8 dpo den 1. August, så kommer vel til å teste da, klarer sikkert ikke å vente lengre! Hehe
 
I motsetning til forrige måned så kjenner jeg at det jobbes i livmoren. 2 DPO, med mensensmerter, murringer og stikk. Jeg vet jo at det er altfor tidlig, men er iallfall gode tegn som gjør at jeg har et lite håp denne måneden. Med en SA, en MA pluss to kjemiske siden oktober så kjenner jeg tidlig om det er håp eller ikke. Er iallfall godt å kjenne at kroppen jobber med noe. Kjenner jeg blir stadig vekk mer fasinert av kroppen jo mer jeg studerer den og alle dens symptomer
 
Når hadde du det? Jeg gjennomførte en ufrivillig senabort 31mai pga trisomi21. Og testet positiv for eggløsning 10/7. Og nå positiv igår og idag. Skjønner heller ikke dette med syklus på bærtur.
Gjennomførte medisinsk abort mandag 10. juni etter MA ble oppdaget fredagen før. Skulle vært 8+3 ifølge menstermin den fredagen, men ble målt til tidlig uke 6 (5+x).
 
Den digitale lilla clearblue viser tydelig smileyen igår blinka den, og idag står den stille.. Fornøyd med det men 10.7 hadde jeg også positive eggløsningstester, men ikke hatt noen mens tegn i mellomtiden. Skulle jo egentlig ha den en av dagene som kommer nå. Fylte 40år på mandag og skulle jo egentlig vært uke 25på vei nå....
Åkai... Kan kroppen kødde så mye til? Eller er det her bare ønsketenking?
Hvis du hadde EL 10.07 kan det jo godt være du får positiv g-test nå.
EL tester slår jo gjerne ut positivt hvis man er gravid :binkybaby
Sier et forsiktig «gratulerer» jeg :love017
 
Back
Topp