❤️ IKM uke 32 ❤️

Er det forresten noen her som ammer, eller har erfaring med hvordan det påvirker el? :happy: Jeg ammer fortsatt 2-åringen en del på dagen, men aldri på natt mellom kl 19-05. Har hatt ustabil syklus siden jeg fikk igjen mensen ca 15mnd etter fødsel, men tenkte det var hovedsakelig pga hormonspiralen. Kan jo være pga ammingen også :think005
 
Okei, tusen takk. Er helt blank på alt dette.. okei skjønner. Nei jeg er litt usikker, som nevnt tidligere har jeg aldri fått positivt svar på EL testene, men tror jeg ikke har testet helt rett også sluttet jeg på p piller for ikke lenge siden.. Appen min anslår at jeg har eggløsning på dag 14, så da bør jeg kanskje starte å teste på cd 9/10?
Hvis du ikke har testet tidligere bruker apper å anslå EL på dag 14 som er standard.
Er vanskelig å anslå når du får EL i og med at du nylig har sluttet på pillen og syklus kan bli litt ustabil en liten stund.
Hadde kanskje startet å teste rundt cd 9/10 da, ja… med mindre du vanligvis har lange sykluser :)
 
Ganske likt her.
Har aldri mistet tidligere og var ingen problemer med de to forrige (tok 1 år før jeg ble gravid med yngste, men det var nok fordi vi ikke traff på EL.
Til forskjell fra deg er det ikke så lenge siden jeg fikk første (født desember 2020) og alle er med mannen. Men er jo nesten 40 nå så …
Vi har sagt vi gir oss dersom vi ikke lykes før jeg fyller 40. Vi har derfor kun 7 mnd på oss. Håper så inderlig vi har en liten terminspire på vei før den tid … kjenner jeg får tårer i øynene av å tenke på at det ikke går :sad010
Samtidig er jeg utrolig takknemlig for de to flotte ungene vi har og på ett eller annet tidspunkt må vi jo gi oss… så jeg krysser bare fingrene.
Samme her og.. de første kom uten noe problemer.. så jeg var naiv og ikke forberedt på dette her :(
En del av meg har egentlig gitt opp kjenner jeg.. jeg hadde også egentlig bestemt meg for Max 40 år, men så er jeg her likevel og passerer.. håper jeg klarer å holde meg til planen om å stoppe i november/med termin i august.. egentlig ønsker jeg ikke mer enn juli heller så er jeg hvertfall ikke blitt 41.. men da er tiden snart over..
 
Back
Topp