❤️ IKM uke 31 ❤️

Her er det samme greia som i går, testen var svaaaakt positiv på morgenen, svakere enn i går kveld. Men nå er familien på vei til Hunderfossen, så jeg skal prøve å glemme alt resten av dagen:)

Ikm i går, fremdeles ingen tegn til tr. Tok denne idag... dere som bruker Rfsu, får dere også alltid slik svak strek ? :wtf: fikk en slik før helgen også
Ser definitivt en svak strek! :happy: Jeg fikk en helt blenda rfsu for noen dager siden, ingen skyggestrek i det hele tatt. Så jeg ville tatt den streken som er veldig spennende tegn:happy:

Ser dere noe på noen av disse? Jeg ser/så noe på alle 3:nailbiting: øverste stoler jeg ikke helt på, er one step tidligtest kjøpt på wish..men de andre ser jeg også noe svakt svakt på!!:woot: Pregcheck vanligtest kjøpt i Finland og babyplan vanligtest. Er litt mindre svak nå etter at de har tørket, men tok den mellomste fordi jeg så noe på babyplan... Er 10dpo og har ikm på fredag... er så godt som usynlig på bildet, men håper, håper, håper dette er starten på noe:Heartred
20210804_100315.jpg

Last edited:
Ser dere noe på noen av disse? Jeg ser/så noe på alle 3:nailbiting: øverste stoler jeg ikke helt på, er one step tidligtest kjøpt på wish..men de andre ser jeg også noe svakt svakt på!!:woot: Pregcheck vanligtest kjøpt i Finland og babyplan vanligtest. Er litt mindre svak nå etter at de har tørket, men tok den mellomste fordi jeg så noe på babyplan... Er 10dpo og har ikm på fredag... er så godt som usynlig på bildet, men håper, håper, håper dette er starten på noe:HeartredVis vedlegget 362590
Jeg ser i hvertfall strek på øverste:angel7 spennende!

Blenda i dag morges, men IKM på lørdag så jeg har ikke mistet motet enda:angelic:

Vedlegg

• 3EBD6148-718D-4A4C-B24A-C3C90AA4431F.jpeg
    3EBD6148-718D-4A4C-B24A-C3C90AA4431F.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 86
Ikm i går, fremdeles ingen tegn til tr. Tok denne idag... dere som bruker Rfsu, får dere også alltid slik svak strek ? :wtf: fikk en slik før helgen også

Jeg tok rfsu med førstemann 1 uke over ikm, å den ble vel litt sterkere den du har der. Så tenker at de ikke er de kraftigste testene jeg har vært borti iallefall:hilarious:

Ser dere noe på noen av disse? Jeg ser/så noe på alle 3:nailbiting: øverste stoler jeg ikke helt på, er one step tidligtest kjøpt på wish..men de andre ser jeg også noe svakt svakt på!!:woot: Pregcheck vanligtest kjøpt i Finland og babyplan vanligtest. Er litt mindre svak nå etter at de har tørket, men tok den mellomste fordi jeg så noe på babyplan... Er 10dpo og har ikm på fredag... er så godt som usynlig på bildet, men håper, håper, håper dette er starten på noe:HeartredVis vedlegget 362590

Jeg ser på.alle tre. Men er redd øynene mine er relativt stripete om dagen:rolleyes::hilarious: Håper det er babystreker:Heartred

Gir opp. Jeg ser streker, men ikke fargen
Den øverste er fra igår ettermiddag 10dpo,
nederste fra morgenen idag 11dpo

20210803_173454.jpg
20210804_120002.jpg

Hjelper ikke at det er vanskelig å få med streken på bilde, så forsvinner den mer når den lastes opp her:shifty:

Ser definitivt en svak strek! :happy: Jeg fikk en helt blenda rfsu for noen dager siden, ingen skyggestrek i det hele tatt. Så jeg ville tatt den streken som er veldig spennende tegn:happy:
Problemet er at jeg fikk en tilsvarende, kanskje bittelitt svakere, før helgen.. er det mulig å produsere hcg så sent da ? På mandag fikk jeg negativ på CB digital. Skjønner liksom iiingenting her..
Sist pp fikk jeg skygge på rfsu, men den var kjempesvak og grå. Ikke som denne pp'n.

11 dpo og blir ikke noe klokere.. ser jo at det er noe der, men. Gidder ikke teste noe mer før i morgen tror jeg :)

Denne ser jo lovende ut da! Jeg hadde negativ makesure-strimmel 11dpo med første barnet mitt, men positiv 13dpo ;) Dere begynner jo å teste så tidlig! Haha, ikke rart det er vanskelig å tyde og tolke:p Så denne kan fort bli klar og tydelig innen de neste dagene:happy: Krysser fingrene for deg!!:smiley-angelic003

(Er egentlig i denne IKM-gruppen, men meldt meg litt ut siste måneden, da jeg ikke orket så stort fokus på prøving da syklusen har vært litt på villspor. Fikk i tillegg TR allerede på søndag etter en 23-dagers syklus :meh: Så sniker bare litt for å følge med på dere gode damer :):):) )

Jeg ser på alle :woot:

Ser ut som rosa streker for meg :happy:

Mulig det stemmer. Alle disse testene tatt på samme urin etter å ha holdt meg i 4t. Clearblue tidlig, vanlig, normal strimmel å makesure strimmel

Kan det fortsatt være skygger?
20210804_152331.jpg
20210804_152303.jpg

Problemet er at jeg fikk en tilsvarende, kanskje bittelitt svakere, før helgen.. er det mulig å produsere hcg så sent da ? På mandag fikk jeg negativ på CB digital. Skjønner liksom iiingenting her..
Sist pp fikk jeg skygge på rfsu, men den var kjempesvak og grå. Ikke som denne pp'n.
Såvidt jeg har fått med meg er det en del som ikke får positiv test før de har passert IKM, jeg begynner å håpe at jeg er en av de nå :hilarious: Du får teste igjen og håpe at streken viser seg tydelig:happy: jeg er så klar for at det skal bli neste morgen så jeg kan teste igjen:hilarious:

Denne ser jo lovende ut da! Jeg hadde negativ makesure-strimmel 11dpo med første barnet mitt, men positiv 13dpo ;) Dere begynner jo å teste så tidlig! Haha, ikke rart det er vanskelig å tyde og tolke:p Så denne kan fort bli klar og tydelig innen de neste dagene:happy: Krysser fingrene for deg!!:smiley-angelic003

(Er egentlig i denne IKM-gruppen, men meldt meg litt ut siste måneden, da jeg ikke orket så stort fokus på prøving da syklusen har vært litt på villspor. Fikk i tillegg TR allerede på søndag etter en 23-dagers syklus :meh: Så sniker bare litt for å følge med på dere gode damer :):):) )
Satser på positiv test i morgen jeg da ❤️ Ikke testet idag! Spent på i morgen :woot:

Satser på positiv test i morgen jeg da ❤️ Ikke testet idag! Spent på i morgen :woot:

Skulle ønske jeg var like tålmodig som deg. Har testa en million ganger idag allerede:hilarious: Krysser fingrene for positiv test for deg imorgen!:)

Back
Topp