Der er det definitivt en strek!Tok akkurat denne. Det er ikke bare meg? Det er ei strek der? Den er litt hårete for jeg klarte å kløne det til og miste den oppi kattesenga på badet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der er det definitivt en strek!Tok akkurat denne. Det er ikke bare meg? Det er ei strek der? Den er litt hårete for jeg klarte å kløne det til og miste den oppi kattesenga på badet
Nå er jeg spent på i morgenDer er det definitivt en strek!
Den testen du tok igår, tok du den på kvelden? Kan jo hende du er en av dem som tester sterkest på kveld Uansett, jeg ser streken idag ogsåI dag viste det som i går var ei skikkelig strek mer en skygge... Vet da søren jeg, det er jo en strek der så jeg gir ikke helt opp, men når den er svakere enn i går blir jeg litt motløs... Er det rart man blir gal av det her?
Tok den på kvelden ja, så jeg får ta en ny i kveld og se Den er synlig i dag også ja, men mtp at den er svakere enn i går så lurer jeg jo litt på om egget bare sneiet innom og ikke festet seg...Den testen du tok igår, tok du den på kvelden? Kan jo hende du er en av dem som tester sterkest på kveld Uansett, jeg ser streken idag også
Jeg hater rfsu sine pinner, de er vonde å lese og gir ofte skyggestreker Men det er jo bedre enn ingenting. Lykke til!Ikke testet enda idag, må krype til korset å kjøpe RFSU-tidligtest på butikken da det er det eneste jeg får tak i idag. De er så dårlige synes jeg Så får man bare håpe at jeg får et svar idag (helst et positivt et)
Har fått tak i en babyplan tidligtest Krysser fingrene nå…Jeg hater rfsu sine pinner, de er vonde å lese og gir ofte skyggestreker Men det er jo bedre enn ingenting. Lykke til!
Syns jeg ser noe på det nederste bildetNoen som ser noe? Føles egentlig som jeg bare kaster bort tester, da jeg tror alt jeg ser er den streken som det skal bli farge på 10dpo
Øverste vanlig bilde, nederste gjort litt mørkere.
Vis vedlegget 362539
Vis vedlegget 362540
Den streka er veldig tydelig da. Men jeg skjønner deg godt, vi er litt i samme båt bare at du har sett streker lenger, og det er rart at de ikke blir sterkere11 dpo og blir ikke noe klokere.. ser jo at det er noe der, men. Gidder ikke teste noe mer før i morgen tror jeg
Ja, ikkesant Håper det bare er veldig tidlig enda og produksjonen ikke har kommet skikkelig igang enda. Har jo ikke testet etter EL denne gangen, så vet jo ikke 100% hvor mange dpo jeg er. Tolket det bare etter symptomer og Flo, samt tidligere sykluser. Håper jeg får et skikkelig svar om noen dagerDen streka er veldig tydelig da. Men jeg skjønner deg godt, vi er litt i samme båt bare at du har sett streker lenger, og det er rart at de ikke blir sterkere
Flo har vært spot on for meg, tror det vil gjelde de fleste med tålelig stabil syklus. Vi kan ikke gjøre annet enn å se det an, men det er ikke bare bare når man vil ha svar NÅJa, ikkesant Håper det bare er veldig tidlig enda og produksjonen ikke har kommet skikkelig igang enda. Har jo ikke testet etter EL denne gangen, så vet jo ikke 100% hvor mange dpo jeg er. Tolket det bare etter symptomer og Flo, samt tidligere sykluser. Håper jeg får et skikkelig svar om noen dager