Prøverpåbabynr3
Forelsket i forumet
Dagens tredje (!!) test Spent på om disse skyggestrekene blir til noe mer i morgen
hvordan går det?? Spent jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens tredje (!!) test Spent på om disse skyggestrekene blir til noe mer i morgen
jeg har hatt to sånne i dag.. men nå føler jeg at jeg det murrer fælt nedi der, så da kommer vel TR snart sikkert
Jeg ser ingen strek her, men jeg ser dem heller ikke før de blir opplagteJeg ser en strek. Jeg ser ikke en strek. Jeg stoler ikke på mine egne øyne lenger
Noen som har erfaring med metode sine tidligtester? 8dpo kveld
Vis vedlegget 362423
Disse testene var fra idag, så skal ta ny i morgen tidlig! Er fryktelig spent selvhvordan går det?? Spent jeg
Så leit å høre Lykke til i neste ppJeg kan settes på TR
Så leit å høre Lykke til i neste pp
Tok en ny nå på andre morgenurin, og håpet mitt ble litt sterkere Den er mer tydelig og kom opp raskt og innenfor tidsfristen Vet ikke om dere kan se noe, men jeg ser uten å myse i virkeligheten. Kan det være…?
Ååh, krysser alt jeg har nå!Sniker! Ser ut som det er noe på gang. min første antydning til positive var slik 9 dpo. Krysser fingrene for deg!
Syns jeg ser en strek der jaTok en ny nå på andre morgenurin, og håpet mitt ble litt sterkere Den er mer tydelig og kom opp raskt og innenfor tidsfristen Vet ikke om dere kan se noe, men jeg ser uten å myse i virkeligheten. Kan det være…?