Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Får prøve én til ikveld, og i morgen tidlig igjen Har en del tester, så hvorfor ikke liksom? Vil bare ha svaret NÅ!
Spennende! Får prøve én til ikveld, og i morgen tidlig igjen Har en del tester, så hvorfor ikke liksom? Vil bare ha svaret NÅ!
mer det 25 mlu test den der make sure? Slår de ut veldig sent egentlig?
Det er 25 mlu ja. Slo ut like raskt som metode tidlig, med litt tydeligere strek. Jeg er 10 dpo i dag.
9 dpo idag Så er jo enda tidlig!det forstår jeg. Hvor mange dpo er du? 11 dpo her. Vil bare få et svar og enten begynne på nytt eller ikke
9 dpo idag Så er jo enda tidlig!
så gøy at digital slo ut når streken var så svak da virker det jo som make sure slår ut litt sent da. Min er jo litt svakere enn din da, 11 dpo… blir spennende å se hvordan det utvikler seg
Min var svak i morges altså. Kjæresten så den ikke Men om man får noe på en 25 mlu så burde jo den digitale plukke opp det samme, siden den også er 25 mlu
Helt ærlig, håpet mitt er ganske lavt. Har prøvd i snart 1 år, så hvorfor skal jeg bli gravid nå liksom? Kanskje litt negativt av meg å si, men man tenker sånn når det aldri klaffer Håper såklart jeg får meg en overraskelse denne gangenstørre håp for deg da enn for meg
Sånn bør du ikke tenke, 1 år er jo ikke uvanlig og som mange har fått erfare, den tredje er ofte en luringHelt ærlig, håpet mitt er ganske lavt. Har prøvd i snart 1 år, så hvorfor skal jeg bli gravid nå liksom? Kanskje litt negativt av meg å si, men man tenker sånn når det aldri klaffer Håper såklart jeg får meg en overraskelse denne gangen
Gratulerer!!!!
Enig med Aleksing, 1 år er helt normalt, selv om det føles lenge. Det klaffer etter hvert. Og hvis det ikke gjør det, så har dere rett til hjelp hos legen. Så det kommer til å gå bra etter hvert, det er helt sikkert. Gode ting er verdt å vente på!Helt ærlig, håpet mitt er ganske lavt. Har prøvd i snart 1 år, så hvorfor skal jeg bli gravid nå liksom? Kanskje litt negativt av meg å si, men man tenker sånn når det aldri klaffer Håper såklart jeg får meg en overraskelse denne gangen
Dagens tredje (!!) test Spent på om disse skyggestrekene blir til noe mer i morgen
Tre tester med "streker" på en dag er litt imot oddsen, en ja, men tre? Burde være mer enn skygge daDagens tredje (!!) test Spent på om disse skyggestrekene blir til noe mer i morgen
Murring kan jo også være et godt tegn, ikke gi opp før tr banker på. Lykke tiljeg har hatt to sånne i dag.. men nå føler jeg at jeg det murrer fælt nedi der, så da kommer vel TR snart sikkert
Håper det!Tre tester med "streker" på en dag er litt imot oddsen, en ja, men tre? Burde være mer enn skygge da