❤️ IKM uke 31 ❤️

Som sagt, send help! Tok en ny nå, og den ser omtrent lik ut som den forrige :hilarious:

A9AF7F33-0235-48EF-B9F7-33932C535A51.jpeg

Syns den ligner litt på min :nailbiting:
 
Det er 25 mlu ja. Slo ut like raskt som metode tidlig, med litt tydeligere strek. Jeg er 10 dpo i dag.

så gøy at digital slo ut når streken var så svak :) da virker det jo som make sure slår ut litt sent da. Min er jo litt svakere enn din da, 11 dpo… blir spennende å se hvordan det utvikler seg :)
 
så gøy at digital slo ut når streken var så svak :) da virker det jo som make sure slår ut litt sent da. Min er jo litt svakere enn din da, 11 dpo… blir spennende å se hvordan det utvikler seg :)

Min var svak i morges altså. Kjæresten så den ikke :p Men om man får noe på en 25 mlu så burde jo den digitale plukke opp det samme, siden den også er 25 mlu:)
 
større håp for deg da :) enn for meg :)
Helt ærlig, håpet mitt er ganske lavt. Har prøvd i snart 1 år, så hvorfor skal jeg bli gravid nå liksom? :( Kanskje litt negativt av meg å si, men man tenker sånn når det aldri klaffer :( Håper såklart jeg får meg en overraskelse denne gangen ❤️
 
Helt ærlig, håpet mitt er ganske lavt. Har prøvd i snart 1 år, så hvorfor skal jeg bli gravid nå liksom? :( Kanskje litt negativt av meg å si, men man tenker sånn når det aldri klaffer :( Håper såklart jeg får meg en overraskelse denne gangen ❤️
Sånn bør du ikke tenke, 1 år er jo ikke uvanlig og som mange har fått erfare, den tredje er ofte en luring;)

Men jeg skal ærlig innrømme at jeg er negativ selv, jeg og samboer er såpass gamle, han har ikke barn så vi vet ikke i det hele tatt om han kan få. Og jeg vet ikke engang hvor lenge jeg orker å prøve, jeg har psoriasis og siden jeg måtte slutte på cellegift for å kunne bli gravid har jeg nå utslett fra helvete som ser jævlig ut og føles enda verre:shifty:
 
Helt ærlig, håpet mitt er ganske lavt. Har prøvd i snart 1 år, så hvorfor skal jeg bli gravid nå liksom? :( Kanskje litt negativt av meg å si, men man tenker sånn når det aldri klaffer :( Håper såklart jeg får meg en overraskelse denne gangen ❤️
Enig med Aleksing, 1 år er helt normalt, selv om det føles lenge. Det klaffer etter hvert. Og hvis det ikke gjør det, så har dere rett til hjelp hos legen. Så det kommer til å gå bra etter hvert, det er helt sikkert. :) Gode ting er verdt å vente på! :Heartred
 
Dagens tredje (!!) test :rolleyes::hilarious: Spent på om disse skyggestrekene blir til noe mer i morgen :yuck:
 

Vedlegg

  • AE8CD5AA-EF83-41E4-9116-F0436F82E3A3.jpeg
    AE8CD5AA-EF83-41E4-9116-F0436F82E3A3.jpeg
    877,4 KB · Visninger: 98
Dagens tredje (!!) test :rolleyes::hilarious: Spent på om disse skyggestrekene blir til noe mer i morgen :yuck:
Tre tester med "streker" på en dag er litt imot oddsen, en ja, men tre? Burde være mer enn skygge da:happy112
 
jeg har hatt to sånne i dag.. men nå føler jeg at jeg det murrer fælt nedi der, så da kommer vel TR snart sikkert :banghead:
Murring kan jo også være et godt tegn, ikke gi opp før tr banker på. Lykke til:thumleft
 
Det murret ganske mye i går, og da tenkte jeg at TR skulle dukke opp i dag... men det har ikke skjedd (!). Foreløpig. Tok en test (make sure 25 mlu) som viste en svak skygge. Den var veldig svak, så jeg stoler ikke helt på den. Burde ha ventet til tirsdag!!! Men hvis TR ikke kommer ila morgendagen, da tester jeg igjen på tirsdag. :) Føler meg litt optimistisk plutselig!
 
IKM om tre dager, har ingen tester liggende og har heller ingen trang til å teste ettersom forrige ble til ved hjelp av ICSI, MEN(!) her en dag sa femåringen plutselig at hun hadde drømt at jeg hadde en baby i magen, så da blir jeg plutselig litt overtroisk:rolleyes: Vi står i kø til fryseforsøk, men prøver selv frem til da ettersom det ikke er umulig at vi kan få det til selv. Blir spennende å se!
 
Back
Topp