❤️ IKM uke 31 ❤️

Da var jeg tom for tester på 9dpo:bag::hilarious:
Tenkte kanskje å kjøre å kjøpe makesure sine. Noen som har noen anbefalinger til tester fysisk i butikk?

Jeg studerer de som regel så hardt at jeg finner jo skyggestreker på alt som er uansett:dance018
 
Skulle teste i dag, men så var jeg tom for tester:wacky: Nå skal jeg klare å vente til de jeg har bestilt kommer i posten. Men det er ikke lett etter den ene testen med den svake streken og så en påfølgende blenda:scratch Fremdeles håpefull da:gen053
 
Her er bilde av testen litt mer tørket. Okeiokei, skal slutte å spamme nå :hilarious: Blir ny test i kveld!
 

Vedlegg

  • 3C670016-D392-4CEF-8D4D-3C37FDDAA74C.jpeg
    3C670016-D392-4CEF-8D4D-3C37FDDAA74C.jpeg
    694,8 KB · Visninger: 116
Da var jeg tom for tester på 9dpo:bag::hilarious:
Tenkte kanskje å kjøre å kjøpe makesure sine. Noen som har noen anbefalinger til tester fysisk i butikk?

Jeg studerer de som regel så hardt at jeg finner jo skyggestreker på alt som er uansett:dance018
Apoteket har jo de 8 pakkene, blir billigere i lengden enn det meste annet på butikk. Det er vel rfsu tror jeg, mener å huske jeg betalte ca 200 for ei pakke... Har du Normal i nærheten har de også billige tester i flerpakk.
 
Tok en ny nå på andre morgenurin, og håpet mitt ble litt sterkere :woot: Den er mer tydelig og kom opp raskt og innenfor tidsfristen :rolleyes: Vet ikke om dere kan se noe, men jeg ser uten å myse i virkeligheten. Kan det være…? :smiley-angelic001

Jeg ser den! Av erfaring er de vanlige babyplan litt tregere enn tidlig babyplan, men jeg tipper den blir sterkere utover dagen jeg altså :happy:
 
9dpo å 25mlu makesure. Stoler ikke på øynene mine lenger, så nå har jeg bestemt meg for å teste morgen å kveld å ikke nistirre på testene lenger:laughing00120210802_153833.jpg
 
Ingen tegn til tante rød ennå her, ikm i dag. Kjøper en test i morgen om tanta ikke er kommet til da:) men tipper den bare er en dag senere:p
 
Veldig gøy at det er vår uke nå ❤️ Håper på å se mange positive tester :dummy: Lykke til alle som enda ikke vet svaret, og lykke til i neste pp de som dessverre har meldt om tr ❤️
 
Gårsdagens test (som jeg hadde glemt å kaste) hadde plutselig rosa strek etter mange timer.. vet man ikke skal stole på de asså.. for den hadde bare skyggestrek innenfor tidsfrist ..
men aldri opplevd at de har blitt rosa etter frist, kun grå..
sånn så den ut innen tidsfrist (vanskelig å få med skyggestrek på bildet?):

Vis vedlegget 362384


og sånn her så den ut etter 4 timer:

Vis vedlegget 362385

Syns det var helt drøyt jeg. I dag har jeg ikke testet . Ca 11 dpo i dag.

Sniker fra september2021, og har dermed ingenting på et prøverforum å gjøre, annet enn at jeg elsker å snike og heie i skjul :angelic:

Men jeg fikk blenda clearblue ca 10dpo, som ble til en skyggestrek etter noen timer. Nå er jeg i uke 34 og skyggestreken holder at the moment et fæla liv inni magen :rolleyes:
 
Samme streken ikveld. Spent på hva morgendagen bringer! Da må jeg dra å kjøpe flere tester :rolleyes: Noen som vil anbefale noen bra tidligtester/vanlige?
 

Vedlegg

  • E82F07DB-429F-4A88-8C5A-01DA607538E0.jpeg
    E82F07DB-429F-4A88-8C5A-01DA607538E0.jpeg
    216,1 KB · Visninger: 98
Samme streken ikveld. Spent på hva morgendagen bringer! Da må jeg dra å kjøpe flere tester :rolleyes: Noen som vil anbefale noen bra tidligtester/vanlige?
Jeg har aldri opplevd skygger på de fra normal. Ellers er det kanskje like greit å gå for clear Blue nå, kan ikke skjønne annet enn at den vil bli positiv;)
 
Jeg har aldri opplevd skygger på de fra normal. Ellers er det kanskje like greit å gå for clear Blue nå, kan ikke skjønne annet enn at den vil bli positiv;)
Skal kjøpe digital tenkte jeg, men vet ikke om jeg tørr å bruke den helt enda :angelic: Får se hva de har på apoteket i morgen :)
 
Tok akkurat denne. Det er ikke bare meg? Det er ei strek der? Den er litt hårete for jeg klarte å kløne det til og miste den oppi kattesenga på badet:laughing002
 

Vedlegg

  • 20210802_221217.jpg
    20210802_221217.jpg
    253,8 KB · Visninger: 111
Back
Topp