Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!
Skulle jo spesifisert det tydeligere, beklager! Jeg bare sniker, er 6+1 nå, men leser forumet omtrent helt tomt når jeg ikke får sove Krysser fingrene for oss alle sammen!Du er 9 i dag? Da blir det spennende framover
Gratulerer!
Flere som ser en svak strek på øverste ikke sant? Tok den i går kveld, metode sin test. Så tok jeg rfsu med morgenurin i dag og den er helt hvit, trodde egentlig at jeg kom til å få sterkere strek, men kanskje rfsu ikke er like sikker?
Gratulerer!! Så utrolig gøy! Si ifra når du vil settes på gravid
Gratulerer!! Så utrolig gøy! Si ifra når du vil settes på gravid
Der var det gjort Dette skal gå bra Håper flere kommer etter, denne ikm-gruppa skal knuse alle rekorder!Tusen takk Jeg kan settes på gravid. Denne gangen skal det gå hele veien, så ikke noe å vente på
Gårsdagens test (som jeg hadde glemt å kaste) hadde plutselig rosa strek etter mange timer.. vet man ikke skal stole på de asså.. for den hadde bare skyggestrek innenfor tidsfrist ..
men aldri opplevd at de har blitt rosa etter frist, kun grå..
sånn så den ut innen tidsfrist (vanskelig å få med skyggestrek på bildet?):
Vis vedlegget 362384
og sånn her så den ut etter 4 timer:
Vis vedlegget 362385
Syns det var helt drøyt jeg. I dag har jeg ikke testet . Ca 11 dpo i dag.
det var jo en skikkelig strek også! Jeg ville testet igjen
Gratulerer!
Ser streken godt på den øverste ja. Har hørt mye negativt om rfsu og ikke minst hatt negative opplevelser med dem selv...Flere som ser en svak strek på øverste ikke sant? Tok den i går kveld, metode sin test. Så tok jeg rfsu med morgenurin i dag og den er helt hvit, trodde egentlig at jeg kom til å få sterkere strek, men kanskje rfsu ikke er like sikker?
Syns jeg ser noe ja, lykke til!9 dpo morgen Ser kanskje noe, men tror det bare er skyggestrekene som lurer meg Skal prøve igjen etterpå, selv om jeg heller burde spare testene til i morgen
Oki, da håper jeg at det er tilfellet her og at det andre merket er mer sikkert Tenker å ta en digital i morgen selvom jeg egt ville vente til tydelig strek, det går ikke nåSer streken godt på den øverste ja. Har hørt mye negativt om rfsu og ikke minst hatt negative opplevelser med dem selv...