❤️ IKM uke 31 ❤️

Kom omtrent med en gang, godt innenfor tiden. Bildene er bare med og uten blits, jeg har ikke justert dem. Nå må da det her begynne å se lovende ut?:smiley-angelic001

Vedlegg

• 20210804_215420.jpg
    20210804_215420.jpg
    329,6 KB · Visninger: 135
  • 20210804_215400.jpg
    20210804_215400.jpg
    292,1 KB · Visninger: 139
Skulle ønske jeg var like tålmodig som deg. Har testa en million ganger idag allerede:hilarious: Krysser fingrene for positiv test for deg imorgen!:)
Hehe, idag MÅTTE jeg være tålmodig :hilarious: Har ingen tester igjen, så må reise til apoteket i morgen å kjøpe. Blir nok noen strimler og/eller digital :)

Har dere fått noem symptomer denne pp?
Jer har NULL symptomer og må vente til lørdag til å teste (13dpo). Vanligst blir jeg småkvalm før tr hvis jeg er gravid. Så har ikke mye tro nå.

NÅ kan jeg slippe jubelen løs:love7
:smiley-bounce016

Vedlegg

• 20210805_074445.jpg
    20210805_074445.jpg
    661,2 KB · Visninger: 122
Jer har NULL symptomer og må vente til lørdag til å teste (13dpo). Vanligst blir jeg småkvalm før tr hvis jeg er gravid. Så har ikke mye tro nå.
*sniker* har du kjent på tappen. Den pleier å bli myk på den tiden her før mens. Er den hard og lukket så er det stor sannsynlighet for at du er gravid! :signs003

Har mistet håpet nå, var nok bare skygger på testene i går, fordi ser kun de samme skyggene i dag:(:depressed:

*sniker* har du kjent på tappen. Den pleier å bli myk på den tiden her før mens. Er den hard og lukket så er det stor sannsynlighet for at du er gravid! :signs003

Har gjort det før, men begge temping og tappen fungerer ikke for meg. :D Tappen flytter opp og ned og er myk eller hard uansett CD eller graviditet. :D Eneste er at tappen åpner CD 1.
Og har prøvd temping men hele grafen ser ut som hjertemonitor Opp-ned-opp-ned.

Denne gangen har jeg vært kvalm og sensitiv på lukt de siste par dagene, på lørdag begynte jeg å bli overbevist om at det hadde klaffet for det kjentes ut som mens var rett rundt hjørnet og jeg bare følte meg gravid...

Denne gangen har jeg vært kvalm og sensitiv på lukt de siste par dagene, på lørdag begynte jeg å bli overbevist om at det hadde klaffet for det kjentes ut som mens var rett rundt hjørnet og jeg bare følte meg gravid...
Glemte at jeg vanligst også blir sensitiv på lukt. Ikke denne pp, da et håpet ute. Skal likevel ta test på lørdag.

Jeg har hatt flere symptomer, men det er ikke sikkert de er pga en spire slik som jeg håper, for testene er enda helt hvite:bag: Men i hvertfall så har jeg vært oppblåst og veldig trøtt slik som de to forrige graviditetene, men tror ikke det var så tidlig da. Tror vi må minne oss selv på at alle graviditeter er forskjellig så ikke sikkert vi opplever det likt som tidligere:happy: fortsette å ha håpet helt til tr kommer for å motbevise:hilarious:

Murrer og stikker nedentil idag. Enten er TR på vei eller så er det noe annet. Har vært å kjøpt tidligtester og cb, men tviler på noen strek idag :( Føler jeg har gitt litt opp egentlig :oops: Har sett litt feil på flo, så er tydeligvis 12 dpo idag. Sånn er det når man ikke er helt på stasjonen :hilarious: Så håpet er vel ikke heeelt over, men har en dårlig følelse..

Back
Topp