Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, idag MÅTTE jeg være tålmodig Har ingen tester igjen, så må reise til apoteket i morgen å kjøpe. Blir nok noen strimler og/eller digitalSkulle ønske jeg var like tålmodig som deg. Har testa en million ganger idag allerede Krysser fingrene for positiv test for deg imorgen!
Dette ser meeeget lovende ut Du er jo uten tvil prrrregnantKom omtrent med en gang, godt innenfor tiden. Bildene er bare med og uten blits, jeg har ikke justert dem. Nå må da det her begynne å se lovende ut?
Gratulerer!NÅ kan jeg slippe jubelen løs
Gratulerer!!!NÅ kan jeg slippe jubelen løs
*sniker* har du kjent på tappen. Den pleier å bli myk på den tiden her før mens. Er den hard og lukket så er det stor sannsynlighet for at du er gravid!Har dere fått noem symptomer denne pp?
Jer har NULL symptomer og må vente til lørdag til å teste (13dpo). Vanligst blir jeg småkvalm før tr hvis jeg er gravid. Så har ikke mye tro nå.
*sniker* har du kjent på tappen. Den pleier å bli myk på den tiden her før mens. Er den hard og lukket så er det stor sannsynlighet for at du er gravid!
Denne gangen har jeg vært kvalm og sensitiv på lukt de siste par dagene, på lørdag begynte jeg å bli overbevist om at det hadde klaffet for det kjentes ut som mens var rett rundt hjørnet og jeg bare følte meg gravid...Har dere fått noem symptomer denne pp?
Jer har NULL symptomer og må vente til lørdag til å teste (13dpo). Vanligst blir jeg småkvalm før tr hvis jeg er gravid. Så har ikke mye tro nå.
TakkGratulerer!
TakkGratulerer!!!
Glemte at jeg vanligst også blir sensitiv på lukt. Ikke denne pp, da et håpet ute. Skal likevel ta test på lørdag.Denne gangen har jeg vært kvalm og sensitiv på lukt de siste par dagene, på lørdag begynte jeg å bli overbevist om at det hadde klaffet for det kjentes ut som mens var rett rundt hjørnet og jeg bare følte meg gravid...
GratulererNÅ kan jeg slippe jubelen løs
Hurra gratulererNÅ kan jeg slippe jubelen løs
Gratulerer
TakkHurra gratulerer
Jeg har hatt flere symptomer, men det er ikke sikkert de er pga en spire slik som jeg håper, for testene er enda helt hvite Men i hvertfall så har jeg vært oppblåst og veldig trøtt slik som de to forrige graviditetene, men tror ikke det var så tidlig da. Tror vi må minne oss selv på at alle graviditeter er forskjellig så ikke sikkert vi opplever det likt som tidligere fortsette å ha håpet helt til tr kommer for å motbeviseHar dere fått noem symptomer denne pp?