❤️ IKM uke 31 ❤️

Murrer og stikker nedentil idag. Enten er TR på vei eller så er det noe annet. Har vært å kjøpt tidligtester og cb, men tviler på noen strek idag :( Føler jeg har gitt litt opp egentlig :oops: Har sett litt feil på flo, så er tydeligvis 12 dpo idag. Sånn er det når man ikke er helt på stasjonen :hilarious: Så håpet er vel ikke heeelt over, men har en dårlig følelse..
Ikke mist håp før du er sikker på at tr er kommet, det er mange som ikke tester positivt før etter IKM:angelic: aner selv ikke hvorfor jeg fikk svak strek på en for noen dager siden og ingenting etter, ble mer usikker en noen gang! er jo forskjellig test fra de jeg har nå så muligens det:salut men keep up hope til det er motbevist :smiley-angelic002

Ser mørkt ut.. men håper litt fremdeles ❤️

Vedlegg

• 4698272F-5F95-4F4E-8FBB-AEB669141B05.jpeg
    4698272F-5F95-4F4E-8FBB-AEB669141B05.jpeg
    766,6 KB · Visninger: 116
Hadde håpet på sterkere strek idag, men de ser like ut som igår:sorry: Føles som det går feil vei denne gangen.
Øverste bilde fra i går, å nederste fra i dag.
20210804_181407.jpg

20210805_084931.jpg

Der kom det blodblandet slim på papiret. Så da var det nok over for denne gang:sorry:

Murrer, stikker og er oppblåst fremdeles. Men ikke noe tegn på tr. Please, la det være en liten bebbis som slår seg til ro der inne :binkybaby:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Ikke mist håp før du er sikker på at tr er kommet, det er mange som ikke tester positivt før etter IKM:angelic: aner selv ikke hvorfor jeg fikk svak strek på en for noen dager siden og ingenting etter, ble mer usikker en noen gang! er jo forskjellig test fra de jeg har nå så muligens det:salut men keep up hope til det er motbevist :smiley-angelic002
Prøver å holde motet oppe så lenge jeg kan ❤️ Du har rett, er jo ikke over enda!

3 dager over ikm, fortsatt ingen mens og fortsatt ingen sterk strek.. :inpain::dead: hva skjer egentlig.. :banghead: blir jo gal av det her

Vedlegg

• 20210806_061321.jpg
    20210806_061321.jpg
    997,8 KB · Visninger: 117
*Sniker* jeg synes jeg ser strek jeg!
Er det tidligtest fra babyverden?
Ville jeg ambefalt med vanlig test :Heartbigred
Ja det er en slags strek, fått like svak strek på alle testene siste dagene.. men den blir ikke sterkere og slår ikke ut på digital. :dead: så jeg vet jo ikke om jeg er gravid eller om det bare er tullball..

Hei, kan jeg slenge meg på her?

Elisa_88 - 33 - PP2 - B3 - EL ca 19/7 - IKM ca 2/8

Har vært kvalm siden en uke ette "beregnet" eggløsning (ifølge PP1, første periode etter fjerning av hormonspiral).. Har siste uken vært oppblåst, har stikkinger nederst i magen og øm nederst i korsryggen.. har begynt å drømme helt vilt, har fått treg mage.. kvalmen kommer i bølger gjennom hele dagen..

Meeen, alle tester et kritthvite‍♀️

Fortsatt ikke kvalm og luktestans som vanlig. Men er sykt svimmel i dag. Skal teste i morgen. Ellers skal jeg sjekke i 2 uker hvordan stoffskifte medisin har fungert og evt. begynne med ivf.

13 dpo, forventer tr i morgen. Nok en dag med bare skygger :( :( Øverste er kl 8 i morges, nederst nå.

Vedlegg

• 061B0EF5-0A70-479B-AB5C-A827407BA3E8.jpeg
    061B0EF5-0A70-479B-AB5C-A827407BA3E8.jpeg
    666,4 KB · Visninger: 104
Herregud, NÅ har testegalskapen overtatt meg… haha! Tok en til test nå fra babyplan (tidligtestene), og jeg føler jeg skimter en liten ultrasvak strek? Kan tenkes det kun er skygge eller mitt streksyn… Hva tenker dere? :wacky:
Edit: Postet i feil gruppe! Tilhører IKM uke 32/33 ❤️

Vedlegg

• C13DF05B-0EB8-4C2C-9DFC-967234AB8365.jpeg
    C13DF05B-0EB8-4C2C-9DFC-967234AB8365.jpeg
    174,3 KB · Visninger: 100
Herregud, NÅ har testegalskapen overtatt meg… haha! Tok en til test nå fra babyplan (tidligtestene), og jeg føler jeg skimter en liten ultrasvak strek? Kan tenkes det kun er skygge eller mitt streksyn… Hva tenker dere? :wacky:
Edit: Postet i feil gruppe! Tilhører IKM uke 32/33 ❤️

Jeg ser en liten strek! Mine begynte slik og ble mye sterkere i løpet av dagen

Jeg ser en liten strek! Mine begynte slik og ble mye sterkere i løpet av dagen

Åå, så spennende!! Håper at den blir sterkere og sterkere, og at det ikke bare er noe skygge!! Har fått ekstremt uren hud + murringer i magen, så jeg lever i håpet på at det er symptomer og ikke bare PMS :shifty::shy: Og du? Gratulerer med graviditet!! :dummy1::dummy:❤️

Back
Topp