Fikk en litt sterkere test istad, men når jeg skulle tørke meg var det rosa på papiret Så nå sank håpet til bunns
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En liten blødning rundt IKM er jo ikke uvanlig, og har streken blitt sterkere er jo strek en strek. Ikke gi opp før alt håp er uteFikk en litt sterkere test istad, men når jeg skulle tørke meg var det rosa på papiret Så nå sank håpet til bunns
Lykke til!Å kjæææære vene, for en glede å finne igjen ikke bare én, men SJU g-tester i en skuff fra forrige graviditet for 6 år siden Hadde gått tom for tester, og hadde slått meg til ro med å måtte vente med flere tester til over helgen, når det kommer flere tester i posten.. meeeen, regner med det bli noe testing i helge også, så lenge ikke TR kommer..
Men dagens tester var kritthvite
Ja det er en slags strek, fått like svak strek på alle testene siste dagene.. men den blir ikke sterkere og slår ikke ut på digital. så jeg vet jo ikke om jeg er gravid eller om det bare er tullball..
Hvordan går det? Gikk det over i tr?Fikk en litt sterkere test istad, men når jeg skulle tørke meg var det rosa på papiret Så nå sank håpet til bunns
IKM i dag, ingen tr og ingen positiv test Nå er det nesten det samme om det blir det ene eller andre, bare jeg får et svaaar på enten eller så jeg kan omstille meg til ny PP
Gikk nok dessverre over i tr Vondt og blør masse. Så da går vi over i en ny pp. Akkurat 1 år siden vi begynte å prøve, så nå får vi muligens litt drahjelpHvordan går det? Gikk det over i tr?
Så kjedelig da, får virkelig håpe det er hjelp å få.Gikk nok dessverre over i tr Vondt og blør masse. Så da går vi over i en ny pp. Akkurat 1 år siden vi begynte å prøve, så nå får vi muligens litt drahjelp
Ja, er så forberedt på å få tr nå pga de negative testene så da blir jeg nok ikke skuffet, men det er jo klart at et bittelite håp er her Hvis du ikke får den til neste helg så kan du vel med rimelig stor sikkerhet erklære deg selv gravid, med mindre det er vanlig hos deg og ha veldig lange sykluser innimellom da. Jeg hadde det før, men er veldig stabil nå heldigvis!Skjønner hva du mener med at nå er det nesten det samme hva utfallet blir, bare man får svar.. Ifølge forrige måneds syklus, så er jeg 5 dager over IKM idag, og har hverken TR eller pos.test Har hatt skikkelig gravid/mens-symptomer i over en uke nå, men i går og idag har jeg ikke merket stort Håper jeg får svar på det ene eller det andre før neste helg, for da skal broren min ha 40årslag
Ja, er så forberedt på å få tr nå pga de negative testene så da blir jeg nok ikke skuffet, men det er jo klart at et bittelite håp er her Hvis du ikke får den til neste helg så kan du vel med rimelig stor sikkerhet erklære deg selv gravid, med mindre det er vanlig hos deg og ha veldig lange sykluser innimellom da. Jeg hadde det før, men er veldig stabil nå heldigvis!
Høres veldig lovende ut da mtp det som hendte i dag Men jeg skjønner at du ikke vil håpe for mye uten testen, tenker akkurat det samme blir noen spennende dager fremoverJeg tenker også at tr sikkert kommer nårsomhelst siden jeg kun får negative tester.. men håper bittelitt at det er en spire som sitter.. plutselig idag da jeg skulle vaske klær.. sorterte klær, så måtte jeg sette meg og brakk meg maaange ganger.. måtte bare gå ut og sette meg, og det kan ikke være vanlig nå-kommer-snart-tr-symptom. Men tørr ikke håpe uten positiv test. Har kun hatt en periode nå etter fjerning av hormonspiral, så har jo ikke hatt tr... og før det var det 2 graviditerer og greier, såå, vet jo ikke hvordan syklusen min er Får bare vente og se Var bare 25 dg forrige syklus