V
Vesla :)
Guest
Jeg trodde jeg hadde festeblødning forrige pp, men det var bare forstadiet på mens dessverre Uggen og ekkel i dag, tipper den fordømte tanta er rett rundt hjørnet…Førstgangsprøver96 - 28 - B1- PP? - EL 12-13/6 - IKM 24/6
Jeg sniker meg inn her. Var på fertilitetsutredning forrige tirsdag da jeg og samboer har vært prøvere i over et år. Mistet oversikt over hvor mange prøveperioder men aldri vært gravid. Fikk beskjed om at jeg har lav AMH og samboer har litt trege svømmere. På UL kunne gyn se at eggløsning var rett rundt hjørnet og hun ga med Ovitrelle. Er nå 5 DPO ca og har så mye murringer. Blir helt gal for det kjennes ut som mensen skal komme men er kun på CD 21, så litt tidlig. Jeg har vært kvalm igår morrest og idag. Tørr ikke håpe på noe, men alikevel håper jeg. Har så lyst på barn nå. Vi fikk lagt inn aksjer samme dag som Ovitrelle ble satt, men dessverre ikke dagen etter da livet skjedde.. Jeg hadde også antydning til spotting igår. Noen som har opplevd liknende? Har ingen ømmer pupper, noe jeg pleier å ha rett etter eggløsning.
Håper det klaffer for dere denne runden!