❤️ IKM uke 26 ❤️

Førstgangsprøver96 - 28 - B1- PP? - EL 12-13/6 - IKM 24/6

Jeg sniker meg inn her. Var på fertilitetsutredning forrige tirsdag da jeg og samboer har vært prøvere i over et år. Mistet oversikt over hvor mange prøveperioder men aldri vært gravid. Fikk beskjed om at jeg har lav AMH og samboer har litt trege svømmere. På UL kunne gyn se at eggløsning var rett rundt hjørnet og hun ga med Ovitrelle. Er nå 5 DPO ca og har så mye murringer. Blir helt gal for det kjennes ut som mensen skal komme men er kun på CD 21, så litt tidlig. Jeg har vært kvalm igår morrest og idag. Tørr ikke håpe på noe, men alikevel håper jeg. Har så lyst på barn nå. Vi fikk lagt inn aksjer samme dag som Ovitrelle ble satt, men dessverre ikke dagen etter da livet skjedde.. Jeg hadde også antydning til spotting igår. Noen som har opplevd liknende? Har ingen ømmer pupper, noe jeg pleier å ha rett etter eggløsning.
Jeg trodde jeg hadde festeblødning forrige pp, men det var bare forstadiet på mens dessverre :sorry: Uggen og ekkel i dag, tipper den fordømte tanta er rett rundt hjørnet…

Håper det klaffer for dere denne runden!
 
Jeg trodde jeg hadde festeblødning forrige pp, men det var bare forstadiet på mens dessverre :sorry: Uggen og ekkel i dag, tipper den fordømte tanta er rett rundt hjørnet…

Håper det klaffer for dere denne runden!
Åh, det er det jeg frykter for her også. Jeg orker snart ikke prøve mer, og har fått beskjed om å gå ned i vekt før evt IVF. Har slitt med vekta hele livet og begynner å få det travelt
 
Åh, det er det jeg frykter for her også. Jeg orker snart ikke prøve mer, og har fått beskjed om å gå ned i vekt før evt IVF. Har slitt med vekta hele livet og begynner å få det travelt
Skjønner godt at det tar på når det drøyer. Jeg er en av tre søsken som kom til naturlig (uten noe hjelp). Mine foreldre fikk beskjed om at de aldri kunne få barn uten at de fant årsak. Feilkoblet visst tre ganger. Plutselig går det :Heartred
 
Jeg trodde jeg hadde festeblødning forrige pp, men det var bare forstadiet på mens dessverre :sorry: Uggen og ekkel i dag, tipper den fordømte tanta er rett rundt hjørnet…

Håper det klaffer for dere denne runden!
Ikke gi opp håpet ennå! Det kan jo være tegn på at annet er på gang. Vi må prøve holde oss positive til evt mens kommer... :Heartred
 
Siden el kom 1-2 dager tidligere enn beregnet; så hører jeg vist til her likevel :shy:

Abbie90 - 33 - B3(4) - pp2/3 - EL 16.06. - IKM ca 27.06
Så er allerede i DPO land i følge noen apper :nailbiting::smiley-angelic001:smiley-angelic006
lin17- 20-B1 - PP 2 - EL 14.06 - IKM 28.06
Hei! :)
Jeg tar sjansen på å skrive meg inn her. Vi er ikke aktive prøvere, men jeg ønsker meg en attpåklatt, og mannen ønsker seg i utgangspunktet ikke (men sier at skjer det så skjer det - litt frustrerende..! :bored:). Så jeg har sagt at det er hans ansvar å bruke kondom/ev snippe. Vi er flinke på å beskytte oss, men her om dagen «kjørte han på» litt ut av det blå, fordi han tenkte det var trygt. Han er klar over at han tok en sjans sa han, og nå ser det ut til at eggløsning kom før, og kan ha vært kun fire dager etter dette. Så jeg øyner et lite håp..! Hehe. :woot:

PS: Har vært uforskammet heldig og fått mine to barn på første forsøk. Vi var uforsiktig på samme måte i juni i fjor, 5 dager før EL og ble gravid men mistet. Så føler oddsen er ok. :p

Knøtta88 - 35 - B3 - PP1 - EL 12/6- IKM 26/6
Jeg har mistet mulighet til å redigere innlegg, legger dere inn så snart den er ok!
 
Jeg er i ganske lik situasjon som deg. Føler jeg jukser litt ved å kalle meg prøver, for mannen er ikke helt med på den. Men vi praktiserer hoppe av i svingen, og det er ikke alltiiid han klarer holde seg... Han vet jo hva risikoen er! Så denne måneden ble det et par tilfeller med reell sjanse for klaff. Når vi har snakket om muligheten for graviditet, så har han jo sagt han hadde blitt glad hvis det skjedde et "uhell", så skulle ønske han bare kunne gå all in med prøving med meg. Han er nok litt redd for å begynne "på nytt" med ny baby kombinert med småbarn, og det er noe jeg tenker er skummelt for de fleste. Men tror gleden ville overveid det "negative". Og tror han innerst inne er enig, ellers ville han tatt ansvaret sitt med beskyttelse mer seriøst :smiley-angelic006

Poenget er: Jeg forstår situasjonen din!
Åh, så gøy at vi er flere i samme båt. Akkurat de samme fryktene som mannen her har. Å begynne på nytt liksom. Samtidig som han sier «det ordner seg det» hvis jeg nevner at han er uforsiktig. Hehe. Yngste er sju år her.

Er jo litt ergerlig når de ikke bare vil være med på det aktivt, for med den uforsiktigheta så blir det jo trolig barn til slutt likevel. :happy8 Jeg hadde gitt det litt opp nå egentlig, og begynt å innfinne meg med at det blir med de to barna vi har, spesielt fordi jeg akkurat er i overgang til ny jobb. Meen så tok han plutselig en råsjans, og håpet ble tent igjen! Kanskje han ble litt babysjuk sjøl. :woot: Jeg har ikke veldig store forventninger, men er gøy å henge på her. :) Det får bli som det blir med jobben hvis det klaffer nå.
 
Jeg klarte ikke vente flere dager med å teste:bored: helt håpløs er jeg faktisk.. 8 dpo i dag, og ikke en strek å skimte, som jeg burde vist :hilarious: men det var vanskelig å la være i dag, for «tenk hvis».
Legger ved bilde, høyre er duppet i vann bare for å ha noe å måle mot.
 

Vedlegg

  • IMG_0371.jpeg
    IMG_0371.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 77
Jeg klarte ikke vente flere dager med å teste:bored: helt håpløs er jeg faktisk.. 8 dpo i dag, og ikke en strek å skimte, som jeg burde vist :hilarious: men det var vanskelig å la være i dag, for «tenk hvis».
Legger ved bilde, høyre er duppet i vann bare for å ha noe å måle mot.
Jeg var en millimeter fra å ta en test i dag tidlig jeg også! Med samme tanke «hva hvis?»

Helt håpløst…
 
Jeg var en millimeter fra å ta en test i dag tidlig jeg også! Med samme tanke «hva hvis?»

Helt håpløst…
Du har i hvertfall mer selvkontroll enn meg :joyful: så bra jobbet! Skulle ønske jeg også hadde. Men nå! skal det ikke testes igjen før fredag tidligst har jeg bestemt.
 
Du har i hvertfall mer selvkontroll enn meg :joyful: så bra jobbet! Skulle ønske jeg også hadde. Men nå! skal det ikke testes igjen før fredag tidligst har jeg bestemt.
Å si ikke det :wacky: Vi får prøve å holde oss litt til! Man leser jo om de som får veldig tidlig positiv test, hjelper iiiiikke på trangen!
 
Jeg klarte ikke vente flere dager med å teste:bored: helt håpløs er jeg faktisk.. 8 dpo i dag, og ikke en strek å skimte, som jeg burde vist :hilarious: men det var vanskelig å la være i dag, for «tenk hvis».
Legger ved bilde, høyre er duppet i vann bare for å ha noe å måle mot.
Syns jeg kan skimte noe svaaaakt på den til venstre da :shy:
 
Idag er det 8 dager siden jeg fikk Ovitrelle. Graviditetstestene er nesten negativ. Klarer ikke dy meg og tester selv om jeg vet de blir positive pga sprøyta. Aldri sett en positiv test før, så det er spennende å følge med. Må bare vente tålmodig å se om de blir positive igjen i neste uke. Det er fortsatt litt «grums» på papiret når jeg tørker meg, så tror egentlig TR er på vei:confused: Litt tidlig da jeg er på CD 22..
 
Idag er det 8 dager siden jeg fikk Ovitrelle. Graviditetstestene er nesten negativ. Klarer ikke dy meg og tester selv om jeg vet de blir positive pga sprøyta. Aldri sett en positiv test før, så det er spennende å følge med. Må bare vente tålmodig å se om de blir positive igjen i neste uke. Det er fortsatt litt «grums» på papiret når jeg tørker meg, så tror egentlig TR er på vei:confused: Litt tidlig da jeg er på CD 22..
Krysser fingre for festeblødning :love2
 
Å si ikke det :wacky: Vi får prøve å holde oss litt til! Man leser jo om de som får veldig tidlig positiv test, hjelper iiiiikke på trangen!
Foreløpig har du selvkontroll i hvertfall :wacky: jaa, jeg vet! Har fått med meg at noen har fått det fra 6DPO, og da tenker jo jeg automatisk at jeg kanskje er en i den gjengen, men det er jeg jo absolutt ikke :laughing002
 
Syns jeg kan skimte noe svaaaakt på den til venstre da :shy:
Hvaa, kan du? :nailbiting: Jeg må studere igjen når jeg kommer hjem fra jobb. Syns den til venstre var generelt mørkere i fargen, mer grå. Den andrevar liksom hvithvit. Men var så vanskelig å se. Kanskje jeg må ta en ny i kveld :hilarious:
 
Jeg sliter også med å ikke teste, men vet jo det bare hadde skuffet meg nå uansett. Og merker mer og mer på mens-lignende murringer, men på en måte som gjør at jeg bare VET det er mensen. Pleier ikke få det før nærmere neste mens (typ samme dag), så irriterende at det nå skjer uken før ikm....
 
Nå tror jeg at vi er ajour her, si ifra hvis det er feil på dine datoer eller at du mangler i oversikten! :happy:

Jeg aner ikke om jeg har hatt EL. Tester bare negativt på EL-tester til tross for iherdig testing, men har tidligere tatt blodprøve som viser EL. Så jeg håper vi rakk å prøve denne runden, måtte vente et par uker med å prøve pga SA. Jeg tenker vi får se om et par ukes tid om TR kommer eller ikke, det er mitt sikreste tegn på at EL sannsynligvis har vært :bag:

Nå prøver vi nesten bare for moros skyld, siden vi har hatt tre uttak med IVF og ingen av dem har gitt blastocyster som kunne settes inn. Men vi fortsetter å lete etter nåla i høystakken frem til høsten og nye IVF-forsøk.
 
Back
Topp