❤️ IKM uke 26 ❤️

Det synes såvidt her :D
IMG_20240619_150524.jpg

Godt å høre :smiley-bounce022 Håper denne sitter selv og også at det blir mange flere positive i gruppa :Heartred

Jeg klarte ikke vente flere dager med å teste:bored: helt håpløs er jeg faktisk.. 8 dpo i dag, og ikke en strek å skimte, som jeg burde vist :hilarious: men det var vanskelig å la være i dag, for «tenk hvis».
Legger ved bilde, høyre er duppet i vann bare for å ha noe å måle mot.
Jeg syns og jeg skimter en veldig svak strek på den til høyre! :angelic:

Jeg er bare 3 dpo, å kjenner nå, at når det allerede er begynt å komme inn positive tester; blir jeg litt utålmodig :smiley-angelic006 :hilarious: Glad på vegne av alle som ser ut til å få positivt utfall:joyful:

Håper forumet blir fullt av positive tester snart, gøy å følge med på alle sammen! :Heartpink Håper så inderlig for oss alle :Heartbigred
Enig, det er så koselig når testingen endelig begynner. Når det går riktig vei, i alle fall!

Jeg måtte jo ta en el-test for å sjekke hvordan det stod til. Den var negativ, men med en tydligere linje enn tidligere i uka. Jeg er helt fersk på el-tester så vet ikke om det har noe å si hvor sterk eller svak den linja er når den uansett er negativ... :laughing002

Enig, det er så koselig når testingen endelig begynner. Når det går riktig vei, i alle fall!

Jeg måtte jo ta en el-test for å sjekke hvordan det stod til. Den var negativ, men med en tydligere linje enn tidligere i uka. Jeg er helt fersk på el-tester så vet ikke om det har noe å si hvor sterk eller svak den linja er når den uansett er negativ... :laughing002
Haha luringen!! :laughing002 El-tester er litt vanskelig synes jeg.. ikke så lett å bli klok alltid! Du kan bruke Premom appen- der kan du ta bilde av testene- så det kan hjelpe litt synes jeg! Hvis du ikke allerede gjør det da :)

Positiv el-test viser at kontrollstreken er lik eller mørkere enn teststreken.

Nåååå sliter jeg med å ikke teste!! Har du noen symptomer nå? Her er det rolig på alle fronter egentlig :dead:

Haha luringen!! :laughing002 El-tester er litt vanskelig synes jeg.. ikke så lett å bli klok alltid! Du kan bruke Premom appen- der kan du ta bilde av testene- så det kan hjelpe litt synes jeg! Hvis du ikke allerede gjør det da :)

Positiv el-test viser at kontrollstreken er lik eller mørkere enn teststreken.

Nåååå sliter jeg med å ikke teste!! Har du noen symptomer nå? Her er det rolig på alle fronter egentlig :dead:
Nei, nå var det liksom bare typisk mensen-murringer. Og ømme bryster da... Jeg skal klare holde meg til lørdag med testing!

Nei, nå var det liksom bare typisk mensen-murringer. Og ømme bryster da... Jeg skal klare holde meg til lørdag med testing!
Nei dritt… meeeen som du sier- det kan gå bra :love2 Ingenting er over før tr kommer. Kjenner meg mer som meg selv i dag, sikkert et supergodt tegn :wacky:

Jeg er bare 3 dpo, å kjenner nå, at når det allerede er begynt å komme inn positive tester; blir jeg litt utålmodig :smiley-angelic006 :hilarious: Glad på vegne av alle som ser ut til å få positivt utfall:joyful:
Håper du får positiv denne PP, det fortjener du nå❤️

Håååper spiren sitter for deg denne gangen!! Blir det februar eller mars gruppen om du blir gravid nå?❤️
Tuusen takk❤️❤️ så kjekt du titter innom! Håper det går bra med deg ❤️ termin blir ca 9 mars, hadde vært en fin tid å få baby på :shy:

Når man først har startet så er det umulig å stoppe :laughing001 har i det minste klart å holde meg til bare én test i dag :cool:
20240619_210416.jpg

Back
Topp