Abbie90
Glad i forumet
Går helt fint takktakk! Glad for å være medWææ, beklager! Nå skal du også få være med i det gode selskap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går helt fint takktakk! Glad for å være medWææ, beklager! Nå skal du også få være med i det gode selskap
Jeg ser håper det blir sterkere streker de neste dageneDet synes såvidt her
Vis vedlegget 438016
Jeg ser den lettDet synes såvidt her
Vis vedlegget 438016
Hold oss oppdatert! Spennende vi håper på masse positivt fremover!Godt å høre Håper denne sitter selv og også at det blir mange flere positive i gruppa
Jeg syns og jeg skimter en veldig svak strek på den til høyre!Jeg klarte ikke vente flere dager med å teste helt håpløs er jeg faktisk.. 8 dpo i dag, og ikke en strek å skimte, som jeg burde vist men det var vanskelig å la være i dag, for «tenk hvis».
Legger ved bilde, høyre er duppet i vann bare for å ha noe å måle mot.
Ser den! Håper den blir sterkereDet synes såvidt her
Vis vedlegget 438016
Enig, det er så koselig når testingen endelig begynner. Når det går riktig vei, i alle fall!Håper forumet blir fullt av positive tester snart, gøy å følge med på alle sammen! Håper så inderlig for oss alle
Haha luringen!! El-tester er litt vanskelig synes jeg.. ikke så lett å bli klok alltid! Du kan bruke Premom appen- der kan du ta bilde av testene- så det kan hjelpe litt synes jeg! Hvis du ikke allerede gjør det daEnig, det er så koselig når testingen endelig begynner. Når det går riktig vei, i alle fall!
Jeg måtte jo ta en el-test for å sjekke hvordan det stod til. Den var negativ, men med en tydligere linje enn tidligere i uka. Jeg er helt fersk på el-tester så vet ikke om det har noe å si hvor sterk eller svak den linja er når den uansett er negativ...
Nei, nå var det liksom bare typisk mensen-murringer. Og ømme bryster da... Jeg skal klare holde meg til lørdag med testing!Haha luringen!! El-tester er litt vanskelig synes jeg.. ikke så lett å bli klok alltid! Du kan bruke Premom appen- der kan du ta bilde av testene- så det kan hjelpe litt synes jeg! Hvis du ikke allerede gjør det da
Positiv el-test viser at kontrollstreken er lik eller mørkere enn teststreken.
Nåååå sliter jeg med å ikke teste!! Har du noen symptomer nå? Her er det rolig på alle fronter egentlig
Nei dritt… meeeen som du sier- det kan gå bra Ingenting er over før tr kommer. Kjenner meg mer som meg selv i dag, sikkert et supergodt tegnNei, nå var det liksom bare typisk mensen-murringer. Og ømme bryster da... Jeg skal klare holde meg til lørdag med testing!
Håååper spiren sitter for deg denne gangen!! Blir det februar eller mars gruppen om du blir gravid nå?Så glad jeg ikke er alene med å gå på teste-smellen jeg tok denne i går kveld, mulig 7 dpo..
Vis vedlegget 438006
Håper du får positiv denne PP, det fortjener du nåJeg er bare 3 dpo, å kjenner nå, at når det allerede er begynt å komme inn positive tester; blir jeg litt utålmodig Glad på vegne av alle som ser ut til å få positivt utfall
Gjenstår å se alt for tidlig å si; men har nesten en god følelse men nå jinxa jeg vel den åHåper du får positiv denne PP, det fortjener du nå
Tuusen takk så kjekt du titter innom! Håper det går bra med deg termin blir ca 9 mars, hadde vært en fin tid å få baby påHåååper spiren sitter for deg denne gangen!! Blir det februar eller mars gruppen om du blir gravid nå?