❤️ IKM uke 26 ❤️

I følge flo og symptom er jeg 2 dpo i dag. Hadde mange falske streker sist, så denne gangen skal jeg prøve å vente til 10 dpo før jeg tester, men usikker på om jeg klarer å holde ut :rolleyes:
Hvordan går det med dere damer?
Det går bra. Hannen lurer på om jeg er gravid, det gjør forsåvidt jeg og men i dag tok jeg siste EL-strimmel for nå. Den var som ventet negativ og jeg hadde med stor sannsynlighet EL i går. Mao 1DPO. Med førstemann testet jeg positivt fra 7DPO så jeg begynner på 7DPO som da blir CD21. Ellers i livet har vi gått stolpejakt og sortert bilder til fotoalbum. Ikke minst har vi sovet lenge, faktisk slumret til 12-tiden, det er lenge siden det. Til og med lille godtok det så lenge ammingen gikk sin gang :wacky:
 
Ja fy søren det går treeegt! Jeg prøver å ikke kjenne etter, men det er ett eller annet rart! :wacky: Jeg har så lyst til å klare å vente lenger enn det jeg pleier, men blir sikkert 8dpo :smiley-ashamed005
Jeg føler skikkelig på ulike symptomer. Kvalme, murringer, ømme bryster, noe rart med smaks- og luktesans... men vet jo egentlig det er for tidlig å føle noe sterkt (selv om jeg mistenker veldig tidlig el denne mnd, jeg gikk glipp av det på testene, så måtte gjette litt...). Blir vanskelig prøve la være å teste før ikm.
 
Jeg føler skikkelig på ulike symptomer. Kvalme, murringer, ømme bryster, noe rart med smaks- og luktesans... men vet jo egentlig det er for tidlig å føle noe sterkt (selv om jeg mistenker veldig tidlig el denne mnd, jeg gikk glipp av det på testene, så måtte gjette litt...). Blir vanskelig prøve la være å teste før ikm.
Jeg ble skikkelig skuffet tidligere i dag, hadde helt likt ubehag som før mensen- gikk over, men da ble alt litt dritt… :arghh: nå er det ingenting, stakk litt i sta- men er vel bare innbilning!
5dpo i morgen.. gi meg styrke!
 
Jeg ble skikkelig skuffet tidligere i dag, hadde helt likt ubehag som før mensen- gikk over, men da ble alt litt dritt… :arghh: nå er det ingenting, stakk litt i sta- men er vel bare innbilning!
5dpo i morgen.. gi meg styrke!
Det er fortsatt veldig tidlig!! Absolutt fortsatt håp. Men det å vente på å kunne teste og få et sikkert resultat er så vanskelig. Jeg skal prøve holde meg til helga (ikm 25.06). Vi får se...
 
Det er fortsatt veldig tidlig!! Absolutt fortsatt håp. Men det å vente på å kunne teste og få et sikkert resultat er så vanskelig. Jeg skal prøve holde meg til helga (ikm 25.06). Vi får se...
Ja det er veldig tidlig.. det er da nesten umulig å vente! :arghh: Wow, da er du god! Jeg kommer garantert til å ryke før det! Vil gjerne prøve å vente jeg også!
 
Noen svake testetøser som skal teste til uken? :laughing002
 
JAH! :smiley-ashamed005 Du også?
Jeg tenker å starte på fredag siden jeg testa positivt på CD21 sist og åpenbart har alt for mange strimler datert til 2024 liggende som venter på å bli brukt asap :cool:
Her blir det nok testing fra onsdag/torsdag. Har ikke tålmodighet til å vente lenger :nailbiting: Er da 8 DPO. Gleder meg til å se mange bilder av forhåpenligvis positive tester her inne!
Jeg skal prøve holde ut helt til lørdag... men vi får se hvor lenge det varer :angelic:
Så gøy vi er flere som skal teste i løpet av uken :D jeg er litt usikker på el denne gang men jeg tar første test på torsdag, da er jeg 9 dpo eller mindre :laughing002
 
Så gøy vi er flere som skal teste i løpet av uken :D jeg er litt usikker på el denne gang men jeg tar første test på torsdag, da er jeg 9 dpo eller mindre :laughing002
Jeg er også veldig usikker på el denne måneden, rakk ikke teste den i tide mistenker jeg. Så er litt gjetting med ikm fra min side. Burde kanskje drøye enda lenger med testing, men er så vanskelig vente!
 
Jeg er også veldig usikker på el denne måneden, rakk ikke teste den i tide mistenker jeg. Så er litt gjetting med ikm fra min side. Burde kanskje drøye enda lenger med testing, men er så vanskelig vente!
Jeg burde nok også ventet til helgen med å teste, men det får heller bare gå noen tester ekstra denne gang. Så tar jeg det med en klype salt frem til midten av neste uke, da burde jeg få positiv test om det er noe :laughing002
 
Jeg har da en slags ømhet på venstre side av skambenet i dag jeg, noen som har opplevd det? Ett ømt punkt liksom….
 
Back
Topp