❤️ IKM uke 26 ❤️

Vis vedlegget 437605
Positiv el-test i går, men enda sterkere i dag. Har hatt litt kramper i dag, sterke kramper i 20-30 min midt på dagen, og masse slim i 2-3 dager allerede. Når vil dere si eggløsning mest sannsynlig er? :smiley-ashamed004 Vanskelig å regne når testene er positive så lenge

Jeg har som oftest positive tester i to døgn, men egget slipper dagen etter første positive test hos meg, så jeg går utifra det.
Har tempet i tillegg, så derfor vet jeg at det pleier å være sånn hos meg hvertfall. Har hørt andre og, hvor det stort sett slipper dagen etter første positive test :)
 
Ville gått ut i fra den siste positive siden antakeligvis har kroppen forsøkt på CD17 og ikke fått det til så den prøver på nytt CD18. Kanskje den slipper to ganger? Vanskelig å si. Har du testet en tidligere syklus og i såfall hvilken CD sånn ca. har du pleid å ha EL tidligere?
Testet i over ett år, og stort sett hatt el cd 17 eller 18
 
Jeg har som oftest positive tester i to døgn, men egget slipper dagen etter første positive test hos meg, så jeg går utifra det.
Har tempet i tillegg, så derfor vet jeg at det pleier å være sånn hos meg hvertfall. Har hørt andre og, hvor det stort sett slipper dagen etter første positive test :)
Etter krampene å dømme vil jeg kanskje gjette at det holder på å slippe nå i dag, men jeg temper ikke så får ikke dobbeltsjekket. Ikke at det er supernøye for min del, vi legger siste aksjene i dag og så sier vi oss fornøyd :smiley-ashamed004
 
Testet i over ett år, og stort sett hatt el cd 17 eller 18
Etter krampene å dømme vil jeg kanskje gjette at det holder på å slippe nå i dag, men jeg temper ikke så får ikke dobbeltsjekket. Ikke at det er supernøye for min del, vi legger siste aksjene i dag og så sier vi oss fornøyd :smiley-ashamed004
Veldig vanskelig å vite eksakt uansett så ca. funker absolutt. Jeg skulle tempe i dag men gjett om jeg glemte det gitt. Kom på det når jeg så termometeret ligge i nattbordskuffen :blackeye:
 
Noen av dere som også syns dagene DPO land er så trege?:nailbiting: Føler dagene bare snegler seg avgårde og jeg føler etter symptomer på det ene og det andre hele tiden, blir jo gal av mindre :hilarious: når tenker dere å begynne med testingen?
 
lurer på om jeg melder meg inn her :shy:

Denne pp'en skulle bare få gå av seg selv, så jeg er litt usikker på el. Men jeg tror jeg har hatt el og at jeg er 2-3 dpo i dag. Så jeg prøver meg på dette

Cowgirl - 38 - B3 - PP10 (1,5 år) - EL 11/6 - IKM 24/6
 
Noen av dere som også syns dagene DPO land er så trege?:nailbiting: Føler dagene bare snegler seg avgårde og jeg føler etter symptomer på det ene og det andre hele tiden, blir jo gal av mindre :hilarious: når tenker dere å begynne med testingen?
Jeg er omvendt av majoriteten virker det som. Liker best DPO-dagene for da er det ikke mer jeg får gjort uansett dvs. jeg bruker dagene før EL til å samle så mye data for å kartlegge at på tidspunktet hvor EL er passert gjør jeg ingenting testrelatert, så da tenker jeg mindre på det. Litt som et teaterstykke. Mye planlegging i forkant men når alt er klart for premieren da kan man ikke gjøre noe med det som skjer på scenen hvis det gir mening :)
 
Jeg er omvendt av majoriteten virker det som. Liker best DPO-dagene for da er det ikke mer jeg får gjort uansett dvs. jeg bruker dagene før EL til å samle så mye data for å kartlegge at på tidspunktet hvor EL er passert gjør jeg ingenting testrelatert, så da tenker jeg mindre på det. Litt som et teaterstykke. Mye planlegging i forkant men når alt er klart for premieren da kan man ikke gjøre noe med det som skjer på scenen hvis det gir mening :)
Samme her! I dpo-land slapper jeg av og puster ut, tenker jeg ikke kan gjøre mer. Før el er stress synes jeg, men det er kanskje mye pga el aldri kommer på samme dag og jeg har el smerter i 1-2 uker så det blir mye kaos med aksjer..
 
EL kom ikkje som berekna. Testa fram til i går 13., men gitt meg no for mannen måtte plutselig reise på jobb igjen. Blir sikkert borte 3 veker, så da mister vi rett og slett nok en PP :banghead: :arghh: Kjipt når han endelig skulle vere heime 2 mnd. Frustrerende å vere prøver når mannen er på sjøen etter sesong, uten fast turnus, og at eg i tillegg har litt uregelmessig syklus. Ingen god kombinasjon, så vi skal gjøre alvor av planene om å snakke med lege for tips, triks eller forhåpentligvis hjelp på veien. Lykke til alle andre denne PP, håper på mange positive tester :Heartred
 
Noen av dere som også syns dagene DPO land er så trege?:nailbiting: Føler dagene bare snegler seg avgårde og jeg føler etter symptomer på det ene og det andre hele tiden, blir jo gal av mindre :hilarious: når tenker dere å begynne med testingen?
Ja fy søren det går treeegt! Jeg prøver å ikke kjenne etter, men det er ett eller annet rart! :wacky: Jeg har så lyst til å klare å vente lenger enn det jeg pleier, men blir sikkert 8dpo :smiley-ashamed005
 
I følge flo og symptom er jeg 2 dpo i dag. Hadde mange falske streker sist, så denne gangen skal jeg prøve å vente til 10 dpo før jeg tester, men usikker på om jeg klarer å holde ut :rolleyes:
Hvordan går det med dere damer?
 
Ja fy søren det går treeegt! Jeg prøver å ikke kjenne etter, men det er ett eller annet rart! :wacky: Jeg har så lyst til å klare å vente lenger enn det jeg pleier, men blir sikkert 8dpo :smiley-ashamed005
haha! Godt vi er fler:hilarious: Kan trøste meg med at jeg ikke er alene.. Ja, prøver å ikke kjenne etter jeg også, men det er noe rart. Klarer ikke overse det heller :angelic: Vil prøve å vente så lenge som mulig selv.. Men ryker vel på 8dpo selv. Bestilte tester i dag, og regner med de blir levert onsdag, så får ikke testet før i hvertfall.
 
I følge flo og symptom er jeg 2 dpo i dag. Hadde mange falske streker sist, så denne gangen skal jeg prøve å vente til 10 dpo før jeg tester, men usikker på om jeg klarer å holde ut :rolleyes:
Hvordan går det med dere damer?
Jeg har heldigvis noen travle dager foran meg, så håper dagene mot testing går fort. Jeg har el i dag, så lenge til det skjer noe hos meg nå. :happy
 
haha! Godt vi er fler:hilarious: Kan trøste meg med at jeg ikke er alene.. Ja, prøver å ikke kjenne etter jeg også, men det er noe rart. Klarer ikke overse det heller :angelic: Vil prøve å vente så lenge som mulig selv.. Men ryker vel på 8dpo selv. Bestilte tester i dag, og regner med de blir levert onsdag, så får ikke testet før i hvertfall.
Du er ikke alene nei! laughing6 I dag er det egentlig ingenting som er «unormalt»…… kanskje litt hvitere utflod? Vi får bare godta at vi ikke har viljestyrke og holde hender gjennom testingen fra 8dpo :wacky::hilarious::love2
 
Back
Topp