HåpefullPrøver
Forelsket i forumet
Har ikke noe å si at jeg testa noen dager for tidlig, hadde ikke klart å holde meg nå når så mange andre er i gang uansett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser jeg ser!Guess who’s back, filterdronningen Ser noe her!!
Ååå!! Helt nydelig!! Det skimtes ja!8 dpo i dag så tok mine første tester, veeldig spennende for her det da noe å skimte
Begge er vanlig og ikke tidlig tester!
Vis vedlegget 438097
Så spennende! Ser klart noe på begge disse!8 dpo i dag så tok mine første tester, veeldig spennende for her det da noe å skimte
Vis vedlegget 438097
Er slik mine ser ut også8 dpo i dag så tok mine første tester, veeldig spennende for her det da noe å skimte
Vis vedlegget 438097
Synes bare det er rart at det kom så mye blod tidligere idag og nå er det nesten ingenting igjen. Håper det er noe som fester segVet godt hvor utmattende og altoppslukende dette er! Vi har også prøvd i 1,5 år.. men ikke gi opp enda, hvis testen er sterkere i dag så er det fremdeles håp. Håper det er en spire som fester seg ekstra godt inni der
Krysser fingrene masse for deg!Synes bare det er rart at det kom så mye blod tidligere idag og nå er det nesten ingenting igjen. Håper det er noe som fester seg
Utrolig gøy! Gratulerer så myeLitt utvanna kveldsurin
Vis vedlegget 438107
Litt utvanna kveldsurin
Vis vedlegget 438107
Men hcg dobler seg annenhver dag, så det er normalt at den ikke er noe sterkere enda! Så jo strek på begge de siste du tok Krysser fingrene for babystrek i morgen!Ikke noe her... enda
Vis vedlegget 438099
Håper det er derfor. Hadde mye bedre urin tidligere enn nå i kveld. Så jeg får krysse fingrene til i morgenMen hcg dobler seg annenhver dag, så det er normalt at den ikke er noe sterkere enda! Så jo strek på begge de siste du tok Krysser fingrene for babystrek i morgen!
Sier forsiktig tusen takk, å håper på stigningUtrolig gøy! Gratulerer så mye
Hey, hva skjedde med å vente til helgen?!Da var den første kritthvite testen tatt, damer Gadd ikke se etter skygger en gang, haha! Jeg er glad jeg ikke har mensen da, forrige måned kom den i dag eller i går- så trøster meg med at syklus kanskje er noen dager lenger
Veldig fine streker!Morgen tester 9 dpo syndes de er tydlig sterkere enn i går
Vis vedlegget 438119
Jeg er svak Blir litt vanskelig med festing i helgen på grunn av hyttetur.. æsj, vi må håpe i det lengste at tr ikke kommer!Hey, hva skjedde med å vente til helgen?!
Jeg tror det blir test i morgen her, men føler fortsatt veldig at mensen er på vei. Tipper jeg kun rekker den ene testen før den er her...