❤️ IKM uke 26 ❤️

IMG_2554.jpeg
Dagens andre, blank som forventa :laughing002
Har ikke noe å si at jeg testa noen dager for tidlig, hadde ikke klart å holde meg nå når så mange andre er i gang uansett :happy093
 
Vet godt hvor utmattende og altoppslukende dette er! Vi har også prøvd i 1,5 år.. men ikke gi opp enda, hvis testen er sterkere i dag så er det fremdeles håp. Håper det er en spire som fester seg ekstra godt inni der ❤️
Synes bare det er rart at det kom så mye blod tidligere idag og nå er det nesten ingenting igjen. Håper det er noe som fester seg:Heartbigred
 
Men hcg dobler seg annenhver dag, så det er normalt at den ikke er noe sterkere enda! Så jo strek på begge de siste du tok❤️ Krysser fingrene for babystrek i morgen!❤️
Håper det er derfor. Hadde mye bedre urin tidligere enn nå i kveld. Så jeg får krysse fingrene til i morgen :shy:
 
Da var den første kritthvite testen tatt, damer :laughing002 Gadd ikke se etter skygger en gang, haha! Jeg er glad jeg ikke har mensen da, forrige måned kom den i dag eller i går- så trøster meg med at syklus kanskje er noen dager lenger :)
 
Da var den første kritthvite testen tatt, damer :laughing002 Gadd ikke se etter skygger en gang, haha! Jeg er glad jeg ikke har mensen da, forrige måned kom den i dag eller i går- så trøster meg med at syklus kanskje er noen dager lenger :)
Hey, hva skjedde med å vente til helgen?! :smiley-angelic006
Jeg tror det blir test i morgen her, men føler fortsatt veldig at mensen er på vei. Tipper jeg kun rekker den ene testen før den er her...
 
Hey, hva skjedde med å vente til helgen?! :smiley-angelic006
Jeg tror det blir test i morgen her, men føler fortsatt veldig at mensen er på vei. Tipper jeg kun rekker den ene testen før den er her...
Jeg er svak :arghh: :smiley-ashamed005 Blir litt vanskelig med festing i helgen på grunn av hyttetur.. æsj, vi må håpe i det lengste at tr ikke kommer!
 
IMG_3293.jpegIMG_3296.jpeg
Hmm, dette er tester 9 dpo (make sure mener jeg). Den nederste er tørket. Føler ikke kontrollstreken ble så tydelig, så skal ta en ny i kveld. Men skimtes noe? Jeg er så i tvil på om jeg kan drikke noe særlig på sommerfest med jobben i kveld. Oddsen er jo teoretisk sett liten for at det har klaffet uansett, siden det var kun ett forsøk fire dager før eggløsning. Drikker dere noe i prøvetiden?
 
Back
Topp