❤️ IKM uke 26 ❤️

Fra tydelig positive tester til helt blanke... Sikkert kjemisk, er så lei meg etter 4 SA, 1 MA og nå 1 kjemisk, i alt 6 tap... :arghh: Veldig takknemlig for de to ungene jeg har, men skulle ønske veien til denne siste meget etterlengtede babyen kunne være lett.
Veldig trist! Føler med deg…
 
11dpo og tanta er forventa.. men ser ikke ut til å komme ennå :bored:
Har fortsatt ingen tro på at vi har klart å få til bebis, så regner med at lutealfasen min plutselig er blitt noen dager lenger:depressed:
IMG_4338.jpeg
 
Jeg har helt blenda test i dag, TR forventet søndag. Da funka ikke planen min med å være super-fruktbar og ha bedre eggkvalitet rett etter en SA :hilarious:
 
Jeg har alltid håp, helt til eventuell TR kommer!

Her var ikm tirsdag og selv om testene har vært helt blenda, lar jeg meg selv håpe liiiitt til.

jo, det er veldig sant :Heartred Bare føler den burde vært tydeligere nå hvis det var noe.

Her er ikm i morgen Fredag, så fortsetter testingen så sant ikke TR dukker opp. Har du testet i dag?
 
jo, det er veldig sant :Heartred Bare føler den burde vært tydeligere nå hvis det var noe.

Her er ikm i morgen Fredag, så fortsetter testingen så sant ikke TR dukker opp. Har du testet i dag?
Testet i går og det var ikke tegn til noe... tenkte vente til helgen igjen eventuelt. Og da bør den jo egentlig være positiv nå hvis det skulle vært noen sjans. :wacky:
 
3 dager forbi ikm nå, ingen symptomer på at TR er rundt hjørnet lenger. Tar ny test søndag hvis jeg fortsatt venter da.

Nesten så jeg bare håper den kommer snart så vi kan prøve igjen :dead:
 
Jeg begynner tro jeg ikke har hatt EL før nå? Er på CD31, dette er med babyplan sin eggløsningstest i ettermiddag... ser ut som den er på vei til å bli sterkere. Men er ikke helt sikker på hvordan denne typen funker.
 

Vedlegg

  • 1000009617.jpg
    1000009617.jpg
    1,9 MB · Visninger: 28
Jeg begynner tro jeg ikke har hatt EL før nå? Er på CD31, dette er med babyplan sin eggløsningstest i ettermiddag... ser ut som den er på vei til å bli sterkere. Men er ikke helt sikker på hvordan denne typen funker.
Som andre merker. Du har nok enten akkurat hatt eller så er den på vei til å bli positiv ser det ut til :)
 
Jeg begynner tro jeg ikke har hatt EL før nå? Er på CD31, dette er med babyplan sin eggløsningstest i ettermiddag... ser ut som den er på vei til å bli sterkere. Men er ikke helt sikker på hvordan denne typen funker.
Samme her, mer eggløsningsslim nå enn da jeg trodde jeg hadde EL for snart to uker siden. Har aldri fått skikkelig utslag på el-test, så har ikke orka å bruke penger på det. Kanskje det blir IKM uke 28 heller?
 
Samme her, mer eggløsningsslim nå enn da jeg trodde jeg hadde EL for snart to uker siden. Har aldri fått skikkelig utslag på el-test, så har ikke orka å bruke penger på det. Kanskje det blir IKM uke 28 heller?
Mulig vi må bytte uke! Skal ta ny El-test i morgen rundt 12 og se om den er positiv da. Legger uansett aksjer for harde livet fremtil TR eventuelt kommer. Synes det er så vanskelig å time med ustabil syklus.
 
Mulig vi må bytte uke! Skal ta ny El-test i morgen rundt 12 og se om den er positiv da. Legger uansett aksjer for harde livet fremtil TR eventuelt kommer. Synes det er så vanskelig å time med ustabil syklus.
Skjønner deg godt! Jeg er to år inn i prøveperioden så jeg makter ikke prøve hele tiden :hilarious: svømmerne til mannen bør ha ei solid levetid, for jeg orker ikke annenhver dag i flere år haha
 
13 dpo, og ingen teng til TR... har brukt å få mens på 11dpo.. men ikke denne gangen.. er ganske så sikker på at vi ikke har klart det, siden tempen ha stupt.. så regner med TR kommer innen kort tid.. håper iallfall det, så vi kan starte på ny syklus :smiley-angelic006
 
Back
Topp