❤️ IKM uke 26 ❤️

Jeg har ikke opplevd det selv som jeg vet om men det er absolutt en mulighet for at det er tilfellet. Testet du etter EL, hva gjør at du tror at syklusen har vært uten EL? Jeg hadde heller ikke typiske symptomer som jeg alltid har rundt EL men fikk positive strimler. Om jeg faktisk hadde EL denne syklusen, det vet jeg ikke :)
Jeg har ikke testet, men vet at eggløsningen hos meg vanligvis kommer samme dag som smertene, siden jeg har bekreftet eggløsning hos gyn to tidligere sykluser i sammenheng med smerter. I tillegg blir jeg gradvis mer keen på å hoppe i høyet, for å si det sånn, fram til EL er overstått. :knegg: Deretter synker lysten momentant. Har også EL-slim rundt EL. Alle de typiske tegnene.

Denne gangen fikk jeg litt vondt i eggstokken, første gang på onsdag (antatt EL), lysten var høy, men forble høy. :smiley-ashamed008 Har stadig fått bittelitt vondt i eggstokken på høyre side siden da. Sist gang i går. Akkurat som kroppen prøver men ikke får til? Bittelitt EL-slim rundt dagen EL var forventet, som var onsdag. Føler jeg kjenner kroppen godt, og derfor tester jeg vanligvis ikke, spesielt siden vi ikke prøver aktivt. Men nå kjenner jeg at det hadde vært fint å vite. :) Er det i det hele tatt sjans liksom? Jeg ønsker så sterkt, selv om mannen ikke vil gå helt all in. :p
 
Fikk 2-3 i dag 13 dpo ❤️men og litt brunt på papiret ved tørk! Håper det er uskyldig, aldri opplevd det før! Men har lest at det kan komme av foreksempel slimhinnene etter samleie osv!
IMG_9654.jpeg
IMG_9655.jpeg
 
Huff. Vurderer det samme selv, selv om mensen føles rett rundt hjørnet. Følte meg så kvalm og at ting smakte veldig metall i dag, men vet jo at jeg er gal. Ikm var i går, hvis TR ikke er her på lørdag så tester jeg :dead:
Føler egentlig ikke på noen ting her :hilarious: annet en hodepine på dag 3:banghead: men regner med tr kommer imorgen, akkurat som planlagt:shifty:
 
Begynte å spotte lett i går. Brunt på papiret idag. Ikke testet noe mer. 13 dpo og IKM idag. Regner med at mensen kommer i løpet av ett par dager. Jeg er veldig fornøyd med at jeg ikke har begynt å blø så tidlig etter eggløsning! Håper bare blødningen kommer raskt nå, så jeg slipper mye blødning hos besteforeldrene til samboer :wtf:
 
Fra tydelig positive tester til helt blanke... Sikkert kjemisk, er så lei meg etter 4 SA, 1 MA og nå 1 kjemisk, i alt 6 tap... :arghh: Veldig takknemlig for de to ungene jeg har, men skulle ønske veien til denne siste meget etterlengtede babyen kunne være lett.
 
Fra tydelig positive tester til helt blanke... Sikkert kjemisk, er så lei meg etter 4 SA, 1 MA og nå 1 kjemisk, i alt 6 tap... :arghh: Veldig takknemlig for de to ungene jeg har, men skulle ønske veien til denne siste meget etterlengtede babyen kunne være lett.
Så kjipt..! :/ Klem sendes :Heartpink
 
Jeg vil gjerne være med! Men usikker på hva jeg skal skrive på PP, da vi har hatt en litt kronglete vei med EXU og kjemisk.

Hjerteliten - 30 - B1 - PP - EL 15.06 - IKM 30.06
 
Har testet siden 8 DPO, men bare negative. 11 DPO i dag, og føler kanskje jeg så en ekstremt svak skygge - men sannsynligvis bare i eget hode. Forrige graviditet fikk jeg festeblødning først 12 DPO, og positiv dagen før IKM, så har fortsatt håp - men da var det EXU.
 
Har testet siden 8 DPO, men bare negative. 11 DPO i dag, og føler kanskje jeg så en ekstremt svak skygge - men sannsynligvis bare i eget hode. Forrige graviditet fikk jeg festeblødning først 12 DPO, og positiv dagen før IKM, så har fortsatt håp - men da var det EXU.
Vil du dele bilde av test? :Heartred
 
Back
Topp