Jeg har ikke testet, men vet at eggløsningen hos meg vanligvis kommer samme dag som smertene, siden jeg har bekreftet eggløsning hos gyn to tidligere sykluser i sammenheng med smerter. I tillegg blir jeg gradvis mer keen på å hoppe i høyet, for å si det sånn, fram til EL er overstått. Deretter synker lysten momentant. Har også EL-slim rundt EL. Alle de typiske tegnene.Jeg har ikke opplevd det selv som jeg vet om men det er absolutt en mulighet for at det er tilfellet. Testet du etter EL, hva gjør at du tror at syklusen har vært uten EL? Jeg hadde heller ikke typiske symptomer som jeg alltid har rundt EL men fikk positive strimler. Om jeg faktisk hadde EL denne syklusen, det vet jeg ikke
Denne gangen fikk jeg litt vondt i eggstokken, første gang på onsdag (antatt EL), lysten var høy, men forble høy. Har stadig fått bittelitt vondt i eggstokken på høyre side siden da. Sist gang i går. Akkurat som kroppen prøver men ikke får til? Bittelitt EL-slim rundt dagen EL var forventet, som var onsdag. Føler jeg kjenner kroppen godt, og derfor tester jeg vanligvis ikke, spesielt siden vi ikke prøver aktivt. Men nå kjenner jeg at det hadde vært fint å vite. Er det i det hele tatt sjans liksom? Jeg ønsker så sterkt, selv om mannen ikke vil gå helt all in.