Hei!
Jeg har vært gravid tre ganger (hvis jeg tar med den som endte i kjemisk abort), og det tegnet som gjør at jeg er helt sikker hver gang er at jeg har nøset (nyst?) også har det røsket SKIKKELIG til i eggstokk/lyske-området. Har skjedd én gang rett før positiv test alle gangene. Ellers for min det har det vært spotting som har stoppet igjen, litt før IKM. Kanskje festeblødning, men har skjønt at det ikke skjer for alle.
Hver gang har jeg tenkt «Ånei, der kom mensen litt for tidlig», men så stoppet det.
Fram til de tegnene kom var det absolutt ingen symptomer som skilte seg ut, og jeg var ganske sikker på at det ikke hadde klaffet. Så jeg tror det var nada symptomer 7/8 dpo. Med eldstemann fikk jeg myye utflod litt før positiv test, sånn at jeg stusset på det. Med yngste var det ingenting utenom det vanlige ang utflod. Fikk positiv test ca 10 dpo med begge barna.
Ømme pupper kom etter positiv test alle tre gangene. Før positiv test var det som i en vanlig syklus. Men vi er jo alle ulike da.