❤️ IKM uke 26 ❤️

Hei!
Jeg har vært gravid tre ganger (hvis jeg tar med den som endte i kjemisk abort), og det tegnet som gjør at jeg er helt sikker hver gang er at jeg har nøset (nyst?) også har det røsket SKIKKELIG til i eggstokk/lyske-området. Har skjedd én gang rett før positiv test alle gangene. Ellers for min det har det vært spotting som har stoppet igjen, litt før IKM. Kanskje festeblødning, men har skjønt at det ikke skjer for alle. :) Hver gang har jeg tenkt «Ånei, der kom mensen litt for tidlig», men så stoppet det.

Fram til de tegnene kom var det absolutt ingen symptomer som skilte seg ut, og jeg var ganske sikker på at det ikke hadde klaffet. Så jeg tror det var nada symptomer 7/8 dpo. Med eldstemann fikk jeg myye utflod litt før positiv test, sånn at jeg stusset på det. Med yngste var det ingenting utenom det vanlige ang utflod. Fikk positiv test ca 10 dpo med begge barna.

Ømme pupper kom etter positiv test alle tre gangene. Før positiv test var det som i en vanlig syklus. Men vi er jo alle ulike da. :)
Takk for svar :HeartredSpotting er det jo mange som får, jeg har aldri fått det. Men det virker jo til å være et ganske sikkert tegn ;) føler nok at puppene er litt mer «i veien» enn ømme, hvis det er forståelig:laughing002 Får smøre meg med tålmodighet et par dager til.
 
DPO10 tror jeg, jeg rakk ikke teste før EL hadde vært denne mnd... Hvis syklusen har vært stabil har jeg ikm på tirsdag, så dårlig tegn at testen i går var hvit. Tar en ny en tirsdag eller onsdag hvis ikke TR kommer før...
Er fortsatt en kjangs. Krysser fingrene for at ikke TR dukker opp!
 
Yeay, uka vår! Håper det blir mange positive tester! Jeg har vært bortreist i helga, så har bare skumlest her inne. Nå er jeg 9 DPO og grugleder meg til testing. Skal kjøpe tester i dag.
 
God morgen fra det kritthvite hjørnet! :wacky: Tok en test som igjen var 100% negativ i sted. Blir gal og oppgitt. Null og nix symptomer eller indikasjon på at mensen kommer- annet enn litt småuggen tre kvelder på rad i en halvtime/time. Sååå hva nå, tenker jeg… :banghead:

Ha en herlig dag jenter :Heartpink
Hvor mange dpo er du nå? Det er kanskje fortsatt håp :dummy:

Jeg ligger i senga og vurderer om jeg skal ta en potensielt siste test, eller ha tålmodighet og bare vente på TR (ikm i morgen). Hmm...
 
Yeay, uka vår! Håper det blir mange positive tester! Jeg har vært bortreist i helga, så har bare skumlest her inne. Nå er jeg 9 DPO og grugleder meg til testing. Skal kjøpe tester i dag.
Så spennende! Masse lykke til, håper spiren sitter denne gang :love017

Jeg har kjent på menssmerter i natt, så her kommer nok tr i dag.:)
 
Røyk på et par tester nå, 8dpo.. streksynet mitt vil innbille meg at det er noe der; men de er nok blanke :shifty:
IMG_4326.jpegIMG_4327.jpegIMG_4328.jpeg
 
Negativ test 11dpo. Løpet er nok kjørt for denne gang.
 

Vedlegg

  • IMG_6144.png
    IMG_6144.png
    3,1 MB · Visninger: 35
Hvor mange dpo er du nå? Det er kanskje fortsatt håp :dummy:

Jeg ligger i senga og vurderer om jeg skal ta en potensielt siste test, eller ha tålmodighet og bare vente på TR (ikm i morgen). Hmm...
12dpo! Kanskje et lite håp.. men føler meg mest apatisk i forhold til det hele nå :dead: :wacky: Har du orket å teste? Forbannet være tålmodigheten :hilarious:
 
IKM i dag, og testen ser slik ut :)
Gratulerer! Setter deg som gravid :love017

Dere andre må bare si ifra når dere "endelig" vil settes som gravid eller TR. Jeg har ikke flyttet de som sier at løpet "sikkert er kjørt". Venter på endelig beskjed, da jeg er full av håp for dere selv om tidlige tester kanskje er negative :Heartpink
 
Back
Topp