❤️ IKM uke 26 ❤️

Negativ test her idag 10 dpo, så da erklæres denne prøveperioden som over :arghh:

IMG_3711.jpeg
 
Intet er over før den hersens tanta kommer! :Heartpink Synes du? Nå må jeg bare holde roen her :happy7 skal ta en senere tenkte jeg, i fare for å bli skuffet :wacky:
Ja, jeg er enig! :Heartbigred Men mister litt piffen ja. Sist fikk jeg positiv test 17 dpo, og hadde sluttet å teste 11 dpo for da gav jeg opp. Jeg fikk positiv digital også 17 dpo, men dagen etter ble strekene svakere og det endte i kjemisk. Føler enda at det er håp siden den ble positiv sent sist, samtidig som sen positiv er et dårlig tegn i mitt hode nå da. :shy:
Krysser enda fingrene for oss da. :)
 
IMG_3312.jpeg

Dagens, 11 dpo. Helt hvit. Jaja, skal akkurat begynne i ny jobb, så trøster meg med at det er fornuftig å vente litt om det ikke blir nå.
 
Jeg har også hatt en del murringer etter el denne runden, men plutselig stoppet det helt opp :dead: så nå vet jeg ikke hva som skjer egentlig.. hvite tester men ingen tegn til tr. 11dpo i dag :)
Murrer fortsatt her, veldig unødvendig hvis det ikke er for noe :whacky011 Bittelitt økt temp, men er kun 7Dpo (tror jeg). Testet i dag, fortsatt blenda hvitt:rolleyes: Men det er fortsatt håp selv om det er 11Dpo da!:Heartred:)
 
Hei! Tok en test nå i kveld og blir så forvirret. Føler jeg ser noe, men klarer ikke å bli helt klok på den. Er vel 9-10 dpo i dag, gjere del deres erfaringer med sånne streker.❤️
IMG_1064.jpeg
 
Hei! Tok en test nå i kveld og blir så forvirret. Føler jeg ser noe, men klarer ikke å bli helt klok på den. Er vel 9-10 dpo i dag, gjere del deres erfaringer med sånne streker.❤️
Vis vedlegget 438305
Kan bare snakke fra egen erfaring; når mine har vært sånn 9dpo, har det vært bebis, har to bevis på det :angelic:
Vedlagt bilde er de første testene fra (foreløbig) sistemann, som er 2,5 år nå:smiley-angelic006
3991.jpeg
 
Få høre deres symptomer så langt? :)
Noen som har vært gravide tidligere som har/har hatt gjentagende eller typiske symptomer på graviditet?

Er en smule på symptomjakt etter jeg fant masse tykk lotion aktig utflod akkurat 7/8dpo:dance008 Er det et godt eller dårlig tegn?
 
Tusen takk for respons! ser at dine var ganske tydlige skal prøve å vente et par dager med å ta en test til, blir spennende å se da.
Hvilken test er det du har brukt? Hvis det er rfsu, har jeg lest MYE om at de er treige til æ slå ut.. vare sånn at du vet det :shy:
 
Få høre deres symptomer så langt? :)
Noen som har vært gravide tidligere som har/har hatt gjentagende eller typiske symptomer på graviditet?

Er en smule på symptomjakt etter jeg fant masse tykk lotion aktig utflod akkurat 7/8dpo:dance008 Er det et godt eller dårlig tegn?
Har aldri vært gravid før, så er ikke sikker på om dette er et graviditets symptom. I såfall har jeg veldig sensitive nippler og puppene mine føles tunge. Kan feks. ikke ligge på magen fordi det gjør vondt. Jeg har derimot ikke merket noe særlig forandring i utflod.
 
Hvilken test er det du har brukt? Hvis det er rfsu, har jeg lest MYE om at de er treige til æ slå ut.. vare sånn at du vet det :shy:
Ååå takk for info❤️! Ja, er den jeg har brukt her. Har bestillt nye tester fra babyplan. Føler på at på disse testene fra rfsu kan man se hvor strekene egentlig skal være. Så det er også en grunn for at jeg ikkje helt stoler på denne testen
 
Ååå takk for info❤️! Ja, er den jeg har brukt her. Har bestillt nye tester fra babyplan. Føler på at på disse testene fra rfsu kan man se hvor strekene egentlig skal være. Så det er også en grunn for at jeg ikkje helt stoler på denne testen
Babyplan har jeg vært ganske fornøyd med tidligere, men virker som de har tapt seg litt i det siste :bored: ser det er mange som får skyggestreker på de osv.. Make sure er bra tester, fås på bla kiwi, meny, spar og på nett:)
 
Få høre deres symptomer så langt? :)
Noen som har vært gravide tidligere som har/har hatt gjentagende eller typiske symptomer på graviditet?

Er en smule på symptomjakt etter jeg fant masse tykk lotion aktig utflod akkurat 7/8dpo:dance008 Er det et godt eller dårlig tegn?
Hei!
Jeg har vært gravid tre ganger (hvis jeg tar med den som endte i kjemisk abort), og det tegnet som gjør at jeg er helt sikker hver gang er at jeg har nøset (nyst?) også har det røsket SKIKKELIG til i eggstokk/lyske-området. Har skjedd én gang rett før positiv test alle gangene. Ellers for min det har det vært spotting som har stoppet igjen, litt før IKM. Kanskje festeblødning, men har skjønt at det ikke skjer for alle. :) Hver gang har jeg tenkt «Ånei, der kom mensen litt for tidlig», men så stoppet det.

Fram til de tegnene kom var det absolutt ingen symptomer som skilte seg ut, og jeg var ganske sikker på at det ikke hadde klaffet. Så jeg tror det var nada symptomer 7/8 dpo. Med eldstemann fikk jeg myye utflod litt før positiv test, sånn at jeg stusset på det. Med yngste var det ingenting utenom det vanlige ang utflod. Fikk positiv test ca 10 dpo med begge barna.

Ømme pupper kom etter positiv test alle tre gangene. Før positiv test var det som i en vanlig syklus. Men vi er jo alle ulike da. :)
 
Få høre deres symptomer så langt? :)
Noen som har vært gravide tidligere som har/har hatt gjentagende eller typiske symptomer på graviditet?

Er en smule på symptomjakt etter jeg fant masse tykk lotion aktig utflod akkurat 7/8dpo:dance008 Er det et godt eller dårlig tegn?
Også på symptomjakt, og har kjent både kvalme, ømme bryster og at ting lukter og smaker annerledes. Men testene er fortsatt veldig hvite da. :wacky:
 
Også på symptomjakt, og har kjent både kvalme, ømme bryster og at ting lukter og smaker annerledes. Men testene er fortsatt veldig hvite da. :wacky:
Samme her, vært litt var for lukt, kan nok være helt tilfeldig.. syns brystene er litt ømme, men det passer jo uansett med syklusen. Det som var nytt var denne utfloden som er helt annerledes enn før. Blenda her i kveld også, men er nok litt tidlig enda. Hvilken dpo er du?
 

Vedlegg

  • 7BE68E77-DDDC-4C5C-BB6E-55425279F973.jpeg
    7BE68E77-DDDC-4C5C-BB6E-55425279F973.jpeg
    834,9 KB · Visninger: 39
Samme her, vært litt var for lukt, kan nok være helt tilfeldig.. syns brystene er litt ømme, men det passer jo uansett med syklusen. Det som var nytt var denne utfloden som er helt annerledes enn før. Blenda her i kveld også, men er nok litt tidlig enda. Hvilken dpo er du?
DPO10 tror jeg, jeg rakk ikke teste før EL hadde vært denne mnd... Hvis syklusen har vært stabil har jeg ikm på tirsdag, så dårlig tegn at testen i går var hvit. Tar en ny en tirsdag eller onsdag hvis ikke TR kommer før...
 
Back
Topp