❤️ IKM uke 26 ❤️

Gratulerer! Setter deg som gravid :love017

Dere andre må bare si ifra når dere "endelig" vil settes som gravid eller TR. Jeg har ikke flyttet de som sier at løpet "sikkert er kjørt". Venter på endelig beskjed, da jeg er full av håp for dere selv om tidlige tester kanskje er negative :Heartpink
Vil du endre navnet mitt fra Vesla :) til Ispinne? :happy:
 
Hele prøvinga har altså tatt fra meg all evne til å tenke rasjonelt. Nå har vi prøvd i over ett år naturlig og har hatt tre uttak på IVF som alle har feila. Det betyr ca 30 egg som har falt fra på IVF og 12-15 egg som ikke har blitt til noe på den naturlige måten. Likevel tenker jeg "men denne gangen kan det hende det går" :bag::hilarious: Jeg må nesten bare le av meg selv! Jeg vet jo at sjansen er der, men den må jo være forsvinnende liten.
 
Gratulerer! Setter deg som gravid :love017

Dere andre må bare si ifra når dere "endelig" vil settes som gravid eller TR. Jeg har ikke flyttet de som sier at løpet "sikkert er kjørt". Venter på endelig beskjed, da jeg er full av håp for dere selv om tidlige tester kanskje er negative :Heartpink
Altså selv om håpet er ute, så er det jo ikke heeeelt ute før TR faktisk kommer (eller??). Så jeg venter litt :laughing002
 
Måtte selvføøøølgelig ta en til nå, for; ENN HVIS! :banghead: Føler nesten jeg kan se nooooe, men stoler ikke på mitt eget syn for tiden:shifty: å fortsatt bare 8dpo IMG_4330.jpeg
IMG_4330.jpeg
:depressed:
 
Kritthvitt i dag også :dead: Pleier å få mensen mellom 24-27 dager, er i dag på 28. 13dpo… jeg tror jeg tenker for mye? Stresser? Ikke et tegn til mensen heller.. er det lov å bli helsprø nå? :wacky:
 
Kritthvitt i dag også :dead: Pleier å få mensen mellom 24-27 dager, er i dag på 28. 13dpo… jeg tror jeg tenker for mye? Stresser? Ikke et tegn til mensen heller.. er det lov å bli helsprø nå? :wacky:
Venter fortsatt på mensen her å, men jeg pleier ha treg syklus, så kan komme som overraskelse når som helst. Jeg er såpass håpefull at jeg fortsatt legger inn aksjer for perioden :laughing002
 
Venter fortsatt på mensen her å, men jeg pleier ha treg syklus, så kan komme som overraskelse når som helst. Jeg er såpass håpefull at jeg fortsatt legger inn aksjer for perioden :laughing002
Som en herlig liten «suprise» :thumright Haha, du er god! Jeg har gitt opp alt jeg, så her er man ikke like gira :hilarious::wacky:
 
9dpo, helt hvit. Kjenner jeg er litt skuffa over at det ikke engang er en skygge der etter all murringen:rolleyes: Gir litt opp denne runden ass..
 

Vedlegg

  • BAE5FFA3-5716-4E5D-84D6-9F760819EA0F.jpeg
    BAE5FFA3-5716-4E5D-84D6-9F760819EA0F.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 21
Jeg vet ikke heelt når jeg hadde eggløsning, men tror IKM er i morgen. Kjente ikke eggløsningssmerter (tror jeg) denne gangen, og jeg har alltid veeldig tydelige smerter. Lurer litt på om det kan ha vært en syklus uten EL. Noen som har opplevd det?

Jeg fikk blendahvit test 11 dpo, så gav opp egentlig, men det kan hende jeg tar en test i morgen bare for å eventuelt bekrefte at jeg kan settes på TR. Men når TR kommer det vet jeg altså ikke. :dead: Siden vi bare hadde oss én gang, vet jeg at hvis testen er negativ i morgen så er jeg out of the game. Hehe :p
 
Jeg vet ikke heelt når jeg hadde eggløsning, men tror IKM er i morgen. Kjente ikke eggløsningssmerter (tror jeg) denne gangen, og jeg har alltid veeldig tydelige smerter. Lurer litt på om det kan ha vært en syklus uten EL. Noen som har opplevd det?

Jeg fikk blendahvit test 11 dpo, så gav opp egentlig, men det kan hende jeg tar en test i morgen bare for å eventuelt bekrefte at jeg kan settes på TR. Men når TR kommer det vet jeg altså ikke. :dead: Siden vi bare hadde oss én gang, vet jeg at hvis testen er negativ i morgen så er jeg out of the game. Hehe :p
Jeg har ikke opplevd det selv som jeg vet om men det er absolutt en mulighet for at det er tilfellet. Testet du etter EL, hva gjør at du tror at syklusen har vært uten EL? Jeg hadde heller ikke typiske symptomer som jeg alltid har rundt EL men fikk positive strimler. Om jeg faktisk hadde EL denne syklusen, det vet jeg ikke :)
 
Back
Topp