❤️ IKM uke 26 ❤️

Vis vedlegget 438228Vis vedlegget 438229Noen som ser noe her? Jeg ser en svak strek, som jeg føler jeg alltid gjør så jubler ikke så høyt før den evt er veldig tydelig :hilarious:
Eneste symptom i dag 9 dpo: er at jeg ikke har noen symptomer! Vanligvis har jeg ømme pupper i 3-4 dager før ikm, og alltid litt dårligere humør. Eneste er at jeg har det «vanlige» lille kviseutbruddet, så hva det betyr aaner jeg ikke :nailbiting:
Kaanskje noe veldig svakt her! Blir spennende framover da! :)

Intet er over før den hersens tanta kommer! :Heartpink Synes du? Nå må jeg bare holde roen her :happy7 skal ta en senere tenkte jeg, i fare for å bli skuffet :wacky:

Synes jeg kjenner svake menssmerter i magen, litt i går kveld også…. Men plutselig en del lotionaktig utflod tidligere i dag.. jaja! Forstå det den som kan! Noen som har noen spennende nyheter i kveld eller? :wacky:

Synes jeg kjenner svake menssmerter i magen, litt i går kveld også…. Men plutselig en del lotionaktig utflod tidligere i dag.. jaja! Forstå det den som kan! Noen som har noen spennende nyheter i kveld eller? :wacky:
Ingenting nytt... Tenkte vente med neste test til faktisk ikm, med mindre TR kommer før det. Men kjenner puppene er veldig ømme igjen da (som selvsagt også bare kan være et tegn på at mensen kommer snart, aaah).

PrøverLykkenIgjen - 35 - B1 - PP1(etter nylig SA) - EL16/6 - IKM28/6

Heisann! Melder meg inn her igjen denne runden da sist graviditet endte i SA i uke 7 :rolleyes:
Har hatt skikkelig mye murringer etter EL de siste dagene, er nå 7Dpo. Kan det være et tegn på ny graviditet? Eller kan det være sånn fordi det er første EL etter første mens etter SA. Noen med erfaring der?

Flere med mye murringer i DPO land? :)

IMG_0234.jpeg

Her er mandag denne uken, til i dag

PrøverLykkenIgjen - 35 - B1 - PP1(etter nylig SA) - EL16/6 - IKM28/6

Heisann! Melder meg inn her igjen denne runden da sist graviditet endte i SA i uke 7 :rolleyes:
Har hatt skikkelig mye murringer etter EL de siste dagene, er nå 7Dpo. Kan det være et tegn på ny graviditet? Eller kan det være sånn fordi det er første EL etter første mens etter SA. Noen med erfaring der?

Flere med mye murringer i DPO land? :)
Jeg har også hatt en del murringer etter el denne runden, men plutselig stoppet det helt opp :dead: så nå vet jeg ikke hva som skjer egentlig.. hvite tester men ingen tegn til tr. 11dpo i dag :)

Back
Topp