❤️ IKM uke 26 ❤️

Ooook, jeg sprakk :hilarious:
Men jeg skylder på mannen!! Han kom og begynte å spørre om det ikke gikk an å ta en test ikveld bare for gøy… Jeg var visst ikke så vanskelig å overtale.

1 time siden forrige tissing, utvannet urin og totalt bortkastet. Men nå er det igang!
Blenda som bare det, men blir allikevel spennende de neste dagene. 8 dpo idag.

IMG_3680.jpeg
 
Det er nesten skammelig å si det… men dette er femte dagen jeg tester OG jeg er bare 8 dpo :hilarious:
Det er veldig lett å bli så revet med, selv om man VET de første testene ikke har sjans til å vise noen strek!

Jeg skal legge meg tidlig nå så jeg kan våkne fortere og teste. Har jo egentlig ikke håp, men må bare få det bekrefta uansett :smiley-angelic006
 
Som forventet, ikke tegn til noe her. Får bare vente på TR, eventuelt ta ny test senere i uka hvis det uteblir helt :whacky011
 

Vedlegg

  • 1000009524.jpg
    1000009524.jpg
    1,8 MB · Visninger: 45
Haha, du har ingen tro denne gang altså? :hilarious:
Jeg har hatt mye symptomer de siste 3 dagene, men nå er alt borte. Jeg har vanligvis super ømme pupper fra el til tr, men til og med de er mye bedre:oops: men etter alle disse månedene med prøving så har jeg lært at symptomer kan jeg virkelig ikke stole på :hilarious:
Jeg er delt kjenner jeg, eller har vært delt.. føler absolutt nada noe sted :dontknow nei, og det er så forbaska irriterende! Dukker opp symptomer i hytt og vær- også blir det hvite tester…. Da satser vi på at forsvinnende symptomer er bra :wacky::joyful:
 
Som forventet, ikke tegn til noe her. Får bare vente på TR, eventuelt ta ny test senere i uka hvis det uteblir helt :whacky011
Jeg må snike meg til en test på hytta :laughing002 vi går for positiv litt senere i uka :Heartpink skjønner ikke hvordan jeg laster opp bilder her, vil også sende over de fantastiske kritthvite testene mine :laughing002
 
Er veldig spent på første test imorgen tidlig 9 dpo.
Er ingenting jeg ønsker mer, men samtidig veldig skummelt etter MA, graviditet utenfor livmor, fire(?) operasjoner og diverse de siste to årene.
Nå har jeg heldigvis operert livmor og fått klarsignal på at forholdene ligger til rette og er i orden igjen, så da er det mindre sjanse for at det skal skje igjen, men man vet jo aldri:arghh:
Kommer både til å bli livredd og superglad og takknemlig for positiv test.

Føler jeg har litt ymse symptomer, men det kan jo være alt mulig :angelic:
Det blir spennende med test! Heier på deg! :love2
 
Jeg må snike meg til en test på hytta :laughing002 vi går for positiv litt senere i uka :Heartpink skjønner ikke hvordan jeg laster opp bilder her, vil også sende over de fantastiske kritthvite testene mine :laughing002
Ja, er jo ikke ikm før tirsdag for meg, så kanskje fortsatt litt håp... men ikke mye :laughing002

Det er et bildeikon her hvor man kan lime inn bilder fra galleriet! Ved siden av emojiene.
 
Ja, er jo ikke ikm før tirsdag for meg, så kanskje fortsatt litt håp... men ikke mye :laughing002

Det er et bildeikon her hvor man kan lime inn bilder fra galleriet! Ved siden av emojiene.
Håp i hengende snøre :love2 :wacky: Jeg har kun mulighet til å sette inn en nettside-adresse! Har trykket på alt! Står som guest også ser jeg- selv om jeg har bruker.. må Google litt- for noen må se de testene!
 
Håp i hengende snøre :love2 :wacky: Jeg har kun mulighet til å sette inn en nettside-adresse! Har trykket på alt! Står som guest også ser jeg- selv om jeg har bruker.. må Google litt- for noen må se de testene!
Sniker. Du må logge inn på din bruker på babyverden for å kunne laste opp bilder. Går ikke som "gjest".
 
IMG_2566.jpeg
IMG_2566.jpeg
Noen som ser noe her? Jeg ser en svak strek, som jeg føler jeg alltid gjør så jubler ikke så høyt før den evt er veldig tydelig :hilarious:
Eneste symptom i dag 9 dpo: er at jeg ikke har noen symptomer! Vanligvis har jeg ømme pupper i 3-4 dager før ikm, og alltid litt dårligere humør. Eneste er at jeg har det «vanlige» lille kviseutbruddet, så hva det betyr aaner jeg ikke :nailbiting:
 
Vis vedlegget 438228Vis vedlegget 438229Noen som ser noe her? Jeg ser en svak strek, som jeg føler jeg alltid gjør så jubler ikke så høyt før den evt er veldig tydelig :hilarious:
Eneste symptom i dag 9 dpo: er at jeg ikke har noen symptomer! Vanligvis har jeg ømme pupper i 3-4 dager før ikm, og alltid litt dårligere humør. Eneste er at jeg har det «vanlige» lille kviseutbruddet, så hva det betyr aaner jeg ikke :nailbiting:
Kan kanskje skimte noooe på den mørkeste av de. Jeg har heller ingen symptomer- men etter fjelltur tidligere i dag var det lotion i underbuksa, ganske mye også! Har ikke hatt mye utflod i dpo-land enda.. vi krysser! :happy:
 
Jeg hadde helt negativ test i dag 10 dpo, og har fått positiv på dette tidspunktet med de to jeg har fra før, så da tror jeg ikke det ble noe denne gang. Jaja, håper litt til!

Syntes kanskje jeg skimtet noe svakt på din test @Ispinne ! :D
 
Back
Topp