❤️ IKM uke 26 ❤️

Negativ i dag også.. 7-10 dpo.
20240621_102246.jpg
 
Æsj… men ting kan snu! Fikk en hvit en i dag tidlig jeg også 9dpo… sååå motiverende :banghead:
Helt sant, ting kan snu! Jeg har fått positiv test 10 dpo og kvelden 11 dpo. Så det er fremdeles håp for oss :woot: men det er alltid kjedelig med hvite tester :hilarious:
 
Helt sant, ting kan snu! Jeg har fått positiv test 10 dpo og kvelden 11 dpo. Så det er fremdeles håp for oss :woot: men det er alltid kjedelig med hvite tester :hilarious:
Ja det er faktisk det :love2 Lurer på hvor mange hvite tester jeg har kastet i søpla…. Du har prøvd en stund har jeg forstått? Straks på andre året her :sad002 Kanskje vi vinner denne pp :joyful:
 
Vis vedlegget 438135Vis vedlegget 438134
Hmm, dette er tester 9 dpo (make sure mener jeg). Den nederste er tørket. Føler ikke kontrollstreken ble så tydelig, så skal ta en ny i kveld. Men skimtes noe? Jeg er så i tvil på om jeg kan drikke noe særlig på sommerfest med jobben i kveld. Oddsen er jo teoretisk sett liten for at det har klaffet uansett, siden det var kun ett forsøk fire dager før eggløsning. Drikker dere noe i prøvetiden?
Jeg synes jeg ser noe på den øverste! Men mulig jeg har fått helt streksyn.

Jeg drikker ikke, men så drikker jeg ikke noe særlig i utgangspunktet. Jeg drikker litt kaffe ennå da.
 
Negativ bp og tidligtest, blir umiddelbart motløs :smiley-ashamed004 Det er tidlig enda såklart, men med kort lutealfase venter jeg tr om bare 2-3 dager.. tenker jeg koser meg med noen glass vin i kveld, kjenner på kroppen at det umulig kan ha blitt noe spire denne runden :happy118
 
Ja det er faktisk det :love2 Lurer på hvor mange hvite tester jeg har kastet i søpla…. Du har prøvd en stund har jeg forstått? Straks på andre året her :sad002 Kanskje vi vinner denne pp :joyful:
Huff, ikke si det en gang. Tenk hvor mye penger vi har brukt på tester:eek:
Ja, vi har prøvd siden januar 23.. trist å se at dere også har prøvd lenge. Hadde vært veldig gøy om vi begge fikk klaff denne pp:love017 nå MÅ det være vår tur ❤️
 
Negativ bp og tidligtest, blir umiddelbart motløs :smiley-ashamed004 Det er tidlig enda såklart, men med kort lutealfase venter jeg tr om bare 2-3 dager.. tenker jeg koser meg med noen glass vin i kveld, kjenner på kroppen at det umulig kan ha blitt noe spire denne runden :happy118
Det er fort gjort å bli motløs når du får hvite tester. Men jeg håper du får 2 streker på neste test, nå er det din tur, synes jeg ❤️
 
Vis vedlegget 438135Vis vedlegget 438134
Hmm, dette er tester 9 dpo (make sure mener jeg). Den nederste er tørket. Føler ikke kontrollstreken ble så tydelig, så skal ta en ny i kveld. Men skimtes noe? Jeg er så i tvil på om jeg kan drikke noe særlig på sommerfest med jobben i kveld. Oddsen er jo teoretisk sett liten for at det har klaffet uansett, siden det var kun ett forsøk fire dager før eggløsning. Drikker dere noe i prøvetiden?
Jeg lever som normalt frem til positiv test, så ja en fest i ny og ne drikker jeg på. Nå ammer jeg så er ikke aktuelt med mye drikking men jeg har drukket et par enheter nå i prøveperioden fordi om jeg blir gravid nå så ville jeg ha et par dråper før et nytt år som avholds står for tur. Jeg tar meg heller en drink innimellom enn å knaske på sjokolade og chips feks men det går jo ikke når man er gravid :wacky:
 
Huff, ikke si det en gang. Tenk hvor mye penger vi har brukt på tester:eek:
Ja, vi har prøvd siden januar 23.. trist å se at dere også har prøvd lenge. Hadde vært veldig gøy om vi begge fikk klaff denne pp:love017 nå MÅ det være vår tur ❤️
Nei det tenker vi ikke på rett og slett :wacky: Bestilte nye tester i forigårs, bare for å ha det klart liksom :laughing002 det hadde vært helt fantastisk!:Heartpink Jeg har absolutt ingen symptomer, har du?
 
Jeg er svak :arghh: :smiley-ashamed005 Blir litt vanskelig med festing i helgen på grunn av hyttetur.. æsj, vi må håpe i det lengste at tr ikke kommer!
Skjønner det! Jeg håper TR uteblir og at det blir noe strek på mandag eller senere i uken. :Heartred
Gleder meg til å teste i morgen, men føler så veldig at mensen er rett rundt hjørnet. Mulig i morgen blir eneste test her.
 
Nei det tenker vi ikke på rett og slett :wacky: Bestilte nye tester i forigårs, bare for å ha det klart liksom :laughing002 det hadde vært helt fantastisk!:Heartpink Jeg har absolutt ingen symptomer, har du?
Haha, du har ingen tro denne gang altså? :hilarious:
Jeg har hatt mye symptomer de siste 3 dagene, men nå er alt borte. Jeg har vanligvis super ømme pupper fra el til tr, men til og med de er mye bedre:oops: men etter alle disse månedene med prøving så har jeg lært at symptomer kan jeg virkelig ikke stole på :hilarious:
 
6 DPO - Kjekt å følge med på testene deres. Jeg har ingen tester igjen, så skal handle i helga eller på mandag. Blir en mini-ferie nå i helga med hyttetur, det blir fint! God helg, alle sammen!
 
Er veldig spent på første test imorgen tidlig 9 dpo.
Er ingenting jeg ønsker mer, men samtidig veldig skummelt etter MA, graviditet utenfor livmor, fire(?) operasjoner og diverse de siste to årene.
Nå har jeg heldigvis operert livmor og fått klarsignal på at forholdene ligger til rette og er i orden igjen, så da er det mindre sjanse for at det skal skje igjen, men man vet jo aldri:arghh:
Kommer både til å bli livredd og superglad og takknemlig for positiv test.

Føler jeg har litt ymse symptomer, men det kan jo være alt mulig :angelic:
 
Back
Topp