Førstegangsprøver96
Flørter med forumet
Da kan jeg settes på TR
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj… men ting kan snu! Fikk en hvit en i dag tidlig jeg også 9dpo… sååå motiverendeNegativ i dag også.. 7-10 dpo.
Vis vedlegget 438138
Helt sant, ting kan snu! Jeg har fått positiv test 10 dpo og kvelden 11 dpo. Så det er fremdeles håp for oss men det er alltid kjedelig med hvite testerÆsj… men ting kan snu! Fikk en hvit en i dag tidlig jeg også 9dpo… sååå motiverende
Ja det er faktisk det Lurer på hvor mange hvite tester jeg har kastet i søpla…. Du har prøvd en stund har jeg forstått? Straks på andre året her Kanskje vi vinner denne ppHelt sant, ting kan snu! Jeg har fått positiv test 10 dpo og kvelden 11 dpo. Så det er fremdeles håp for oss men det er alltid kjedelig med hvite tester
Jeg synes jeg ser noe på den øverste! Men mulig jeg har fått helt streksyn.Vis vedlegget 438135Vis vedlegget 438134
Hmm, dette er tester 9 dpo (make sure mener jeg). Den nederste er tørket. Føler ikke kontrollstreken ble så tydelig, så skal ta en ny i kveld. Men skimtes noe? Jeg er så i tvil på om jeg kan drikke noe særlig på sommerfest med jobben i kveld. Oddsen er jo teoretisk sett liten for at det har klaffet uansett, siden det var kun ett forsøk fire dager før eggløsning. Drikker dere noe i prøvetiden?
Huff, ikke si det en gang. Tenk hvor mye penger vi har brukt på testerJa det er faktisk det Lurer på hvor mange hvite tester jeg har kastet i søpla…. Du har prøvd en stund har jeg forstått? Straks på andre året her Kanskje vi vinner denne pp
Det er fort gjort å bli motløs når du får hvite tester. Men jeg håper du får 2 streker på neste test, nå er det din tur, synes jegNegativ bp og tidligtest, blir umiddelbart motløs Det er tidlig enda såklart, men med kort lutealfase venter jeg tr om bare 2-3 dager.. tenker jeg koser meg med noen glass vin i kveld, kjenner på kroppen at det umulig kan ha blitt noe spire denne runden
Jeg lever som normalt frem til positiv test, så ja en fest i ny og ne drikker jeg på. Nå ammer jeg så er ikke aktuelt med mye drikking men jeg har drukket et par enheter nå i prøveperioden fordi om jeg blir gravid nå så ville jeg ha et par dråper før et nytt år som avholds står for tur. Jeg tar meg heller en drink innimellom enn å knaske på sjokolade og chips feks men det går jo ikke når man er gravidVis vedlegget 438135Vis vedlegget 438134
Hmm, dette er tester 9 dpo (make sure mener jeg). Den nederste er tørket. Føler ikke kontrollstreken ble så tydelig, så skal ta en ny i kveld. Men skimtes noe? Jeg er så i tvil på om jeg kan drikke noe særlig på sommerfest med jobben i kveld. Oddsen er jo teoretisk sett liten for at det har klaffet uansett, siden det var kun ett forsøk fire dager før eggløsning. Drikker dere noe i prøvetiden?
Nei det tenker vi ikke på rett og slett Bestilte nye tester i forigårs, bare for å ha det klart liksom det hadde vært helt fantastisk! Jeg har absolutt ingen symptomer, har du?Huff, ikke si det en gang. Tenk hvor mye penger vi har brukt på tester
Ja, vi har prøvd siden januar 23.. trist å se at dere også har prøvd lenge. Hadde vært veldig gøy om vi begge fikk klaff denne pp nå MÅ det være vår tur
Skjønner det! Jeg håper TR uteblir og at det blir noe strek på mandag eller senere i uken.Jeg er svak Blir litt vanskelig med festing i helgen på grunn av hyttetur.. æsj, vi må håpe i det lengste at tr ikke kommer!
Haha, du har ingen tro denne gang altså?Nei det tenker vi ikke på rett og slett Bestilte nye tester i forigårs, bare for å ha det klart liksom det hadde vært helt fantastisk! Jeg har absolutt ingen symptomer, har du?