❤️ IKM uke 26 ❤️

Ja, mer i dag, men føles fortsatt veldig ut som mensen på vei. Vurderer prøve utsette testing til faktisk ikm...
Forbasket- MEN! Det er fortsatt mulig at det ikke kommer noen tr :Heartpink tenkte det samme selv, men skal på hytta med minsten i helgen- så tipper at det går med en test i morgen tidlig :wacky:
 
Forbasket- MEN! Det er fortsatt mulig at det ikke kommer noen tr :Heartpink tenkte det samme selv, men skal på hytta med minsten i helgen- så tipper at det går med en test i morgen tidlig :wacky:
Jeg vurderer vente til mandag, som er 1 dag før ikm og også bursdagen min; men er jo ikke akkurat super bursdagsgave at den viser negativ. :laughing002 Så blir nok lørdag eller søndag...
 
Dagens første tester :hilarious: urin 2.. nå kan jeg være 9 dpo, så nå begynner spenningen :nailbiting:
20240620_114447.jpg
 
Jeg vurderer vente til mandag, som er 1 dag før ikm og også bursdagen min; men er jo ikke akkurat super bursdagsgave at den viser negativ. :laughing002 Så blir nok lørdag eller søndag...
Håper det blir positivt og verdens beste bursdagsgave i stedet! Det er så dritt når man gir opp slik..
 
Jeg synes jeg kan skimte noe på den blå, men jeg tror jeg har utviklet «automatisk streksyn»… spennende er det uansett!! :happy093
Haha samme her :laughing002 jeg har fått en del skygger i det siste, så nå skal jeg ikke tro på noe før det blir tydelig:angelic:
 
Herre min hatt dette er spennende!!!! Blir da så gira på alles vegne :Heartpink Jeg har på en måte mistet piffen, og er litt «meh» kjenner jeg… ingen symptomer! Men ikke sur, av en eller annen merkelig grunn :laughing002
 
Så spennende at flere ser!:woot: jeg følte selv jeg så noe, men nå er det borte:confused005
Håper det vi ser er ekte og at det er tydeligere i kveld ❤️
 
Her tror jeg TR er kommet:confused: Har hatt brun utflod de siste dagene og mye mensmurringer. Idag kom det blodkoagler og nå er det rødt/rosa på papiret. Tester ut ovitrelle sprøyta og dagens test er sterkere enn igår. Sykepleier på Spiren mente det kunne være en kjemisk… Kjenner jeg gir opp nå etter 1,5 år
Vet godt hvor utmattende og altoppslukende dette er! Vi har også prøvd i 1,5 år.. men ikke gi opp enda, hvis testen er sterkere i dag så er det fremdeles håp. Håper det er en spire som fester seg ekstra godt inni der ❤️
 
Back
Topp